Haaaaai dames!
Daar ben ik ook weer! Ik lees wel mee hoor, maar ik wil altijd graag op iedereen reageren en dan wacht ik tot ik daar de tijd en puf voor heb. Op mn mobieltje gaat dat tikken zooooooo traag en 's avonds heeft manlief de computer meestal al en lig ik te slapen op de bank :oops:... Maar nu weer tijd voor een geheel bijleesbericht!
@ Slaatje: meis,meis,meis heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel! Het is jullie zo gegund! Knap hoe je erin staat en ik wil je positieve houding echt niet naar beneden halen hoor, maar zoals zoveel meiden zeggen: kom er gerust met egoberichtjes op terug als je daar behoefte aan hebt!
@ Horatia: wat gezellig dat je ons toch niet kan verlaten 😉 En wat heerlijk dat jullie van je nieuwe huisje kunnen genieten! Haha, ik had dezelfde ervaring met het verhuizen.... we gingen van totaal 50 m2 naar een huis waarvan de woonkamer alleen al groter was.... en toch was elke kamer gevuld met dozen en andere spullen dat je echt zoiets hebt van "huh? Hoe kan dit nu alweer vol staan?" En inderdaad, de auto voor de deur parkeren en lekker met de auto boodschappen doen waar je lekker niet zo lang mee hoeft te slepen, heerlijk!! En heb je al groene vingers gekregen? Manlief en ik moesten er wel echt aan wennen, maar nu zijn we elke keer weer lekker aant tuinieren met mooi weer 😊
@ Stefje: Dikke knuffel voor jou meis! Duimen dat het de volgende ronde weer raak is!
@ Lotte: meissie, meissie toch! Zolang doorwerken?! Denk je wel een beetje aan jezelf? En je werkgever maakt zich geen zorgen dat je telkens zo laat naar huis gaat? Ik herken er veel van hoor! Maar gelukkig heb ik af en toe een baas die om half 7 bij mij binnen komt lopen: "Wat is er aan de hand dat je nu nog aant werk bent?" Heel lief, die helpt me met relatieveren! Maar ja, aan je enthousiasme en loyaliteit hoeven ze iig niet te twijfelen! Maar denk wel een beetje aan jezelf hoor! Misschien een tipje (uit eigen ervaring): ik had met manlief afgesproken dat ik max 2 avonden door mocht werken en dat ik de andere dagen wel op tijd thuis zou zijn, zodat we om half 7/7 uur samen kunnen eten. Dat hielp mij wel dat ik het de ene keer wel laat maakte en de andere keer dacht "dat komt morgen wel"
@ Marizzzz: Wat een heerlijke vakantie!! Manlief heeft ook een paar fotootjes gezien op facebook en is ook gelijk enthousiast "Ja, daar zijn we ook geweest! Daar wel ik nog wel ooit naar terug!" Haha, geniet ervan!! En alvast gefeliciteerd! Ook een tweeling dus (sterrenbeeld... ikke ook :))
@ Jannie: Verliefd op het piemeltje van je zoon, hahahaha, lag helemaal in een scheur toen ik dat dacht!! Maar fijn dat je zo snel weer blij bent met de uitkomst van een jongetje ipv meisje! Manlief schrok wel toen ik het lijstje met blauwe namen liet zien "oh, dat is niet goed voor de kans dat wij een jongetje krijgen" Haha, hij wil zo graag een jongen en ik zo graag een meisje dat het altijd goed zit 😉
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jij dus ook een tweeling (nogmaals sterrenbeeld 😛 al die verwarringen met tweelingen :)) En wat balen van je gezondheid! Ai, dat is toch niet helemaal zoals je je blijde verwachting wil doormaken. Ik wens je veel sterkte met het besluit dat je deze week moet nemen! En denk vooral aan jezelf en aan je kleine manneke! *knuffel*
@ Angie: Gefeliciteerd met het eerste (bekende) meisje op dit topic! Jeeeeeh, dat wordt roze, roze en nog meer roze en jurkjes kopen! ahhhhhh.... heerlijk!! Er zijn toch ook zooooveel schattige accessoires voor de kinderkamer te verzinnen! *lief* Geniet van je roze wolk (ik geniet vast een beetje mee ;))
@ Inieh: Joepie!!!! Feli met het afronden van project S!
[SIZE=2]Zo, ik dacht, wat jij kan, kan ik ook! Haha, moest wel lachen, net op een nieuwe pagina spatte je enthousiasme in grote letters van het forum af! En terecht dat je ervan mag genieten! Jaaaaahoeoeoeoeoeoeoe!!! Dus kom maar op met je adres, kunnen wij jou straks spammen met allemaal "gefeliciteerd met je bul" kaartjes 😃 Dus jij houdt ook van kaartjes sturen?! Ik ben ook zo'n geval 😉 Oh.... je hebt ook zoveel leuke kaartjes om anderen blij mee te maken (ik word er zelf ook altijd blij van ;))
[/SIZE]
@ Snoep: jaja, durf je nog wel te komen op de meeting na al die dreigementen over stoelen met touwen? Haha, vond het wel mooi dat je naam om en om gekleurd is, zag eerst de naam opkleuren en snapte gelijk dat je het niet wilde vertellen! Wel lief dat je naar me vraagt! Deze week nog een beetje aant kwakkelen geweest naar aanleiding van de buikgriep afgelopen weekend, dus niet helemaal top.... gewoon weer veel slapen en weer een tandje terug, het is niet anders (maar ik heb niet te klagen in vergelijking met Jannie!) Helaas ook het voetbaltoernooi van mn werk af moeten zeggen vandaag, maar ja, het is niet anders!
@ MJoyce: Slaapt het lekker op de bank? Hier wel hoor 😉 Ik heb ook zoveel slaap nodig, gewoon pakken wat je pakken kan en dan lees/reageer je gewoon later weer effies. Lekker naar je lichaam luisteren 😊
@ Niena: Oh, wat heeeeeerlijk dat je energie hebt voor 10 *stiekem tikkeltje jaloers* Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad op kamp, terwijl je er eerst toch wel een beetje tegenop zag? En, weten je collega's al van je zwangerschap? En de kindjes op het kamp ook? Of toch nog maar even een beetje stil gehouden?
@ hier
Haha, alles staat al tussen de andere berichtjes in! Vandaag op babykamerjacht! Ben benieuwd!! Allen een fijn weekend!