Vind het sowieso niet erg. Heerlijk. Wordt doodongelukkig van thuis zitten & het werk is superleuk.
Oeeeeeeeeeeeeeh jullie ukkie mag al komen.
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
maymar schreef:Mrij wat fijn dat het je ze goed bevalt ondanks dat je E. toch wel mist en dat het "maar" stage is. Hoop echt dat er een baan uit voortkomt dat zou toch super zijn!! En hoe gaat het met je man??
Denken jullie alweer na over een 2de??
De b12 injecties krijg ik omdat dat te laag is bij mij en daar word je echt hondsmoe van, ik ga moe slapen en word ook moe wakker 😞 totaaaal geen energie.
Luun ik kan er zooooo van genieten als die kleine lekker bezig is 😃
Ja doet echt zeeeeer die ischias pffffff dus ik pak ook zeker mn rust momenten. Ben sinds 2 weken dan ook minder gaan werken omdat als ik een hele dag had gewerkt ik savonds gewoon niet meer kon lopen :shock: op mn werk doe ik dus ook alleen nog wat kantoor en kassa werkzaamheden en dingen waarbij ik wat rondwandel.
Mn buurvrouw helpt me ook al 1x in de 2 weken in het huishouden. Heel soms dan moet ik me gewoon echt ff nuttig voelen en ga ik dus weer te ver en dat moet ik dan 2 dagen bezuren 😉
Ik loop idd al vanaf week 8 bij de caesartherapeut maar t helpt me niks joh...
Hahahaha L. Heeft ook zown lekker ondeugend koppie!! Gewéldige foto trouwens weer vanmorgen op facebook!! Van O. en L. samen 😃
Esh hoe gaat het met jullie dan!!!
Bati dank je 😊 wanneer komt er een buikfoto van jou?? Hoe gaat het met de misselijkheid?
Trotsemama spannend weer hoor, hopelijk gewoon een brusje voor G. Kan me voorstellen dat je er nu wel anders instaat maar dat je het net zo graag wil als toen.
Limiiiiiiiii ik duimmmmmmmmmmm oooohhhhhhhhh wat hoop ik toch dat deze lekker warm bij je blijft zitten
Ik ben ook wel benieuwd naar Vicky hoe het gaat