Mijn god, zo typt niemand wat hier, en zo is het volgekalkt..... Zal even mijn best doen voor een poging tot iedereen beantwoorden;
Luna, hier gaat alles wel goed hoor, althans... Begin zwangerschap natuurlijk een hematoom en wekenlang hels gebloed, dat was eindelijk over toen begon er bekkeninstabilteit, maar ben dit keer op tij naar de fysio gegaan, alhoewel dat even helpt. Maar ja, niks aan te doen, wist dat ik er een vergrote kans op had!
Helaas is er zn 2,5 week geleden een beginnende zwangerschapsvergifitiging geconstateerd. Zag ineens sterretjes, begon heftig te braken desondanks ik emasefene slik, en mijn maag leek wel eruit getrokken te worden. Toch maar naar het ziekenhuis, met E. zat ik er continu, en nu dacht ik het wel een weekend af te wachten, nou dat mag ik nooit meer doen van ze.... Anyway, eiwitten geconstateerd, daarna 24 uur urine opgevangen zelfs katheter urine, maar nog steeds veel eiwitten, maar niet zo ernstig dat er direct behandeling noodzakelijk was.
Bloeddruk is goed en blijft tot nu toe goed, eiwitten verergeren niet, klachten ook niet en bloedwaarden ook oke. Maar ach, ik zeur niet hoor, shit happens, en bij mij altijd, dus kijk er niet raar meer van op :lol:.
Geslacht inderdaad ook bekend, maar niet voor de buitenwereld ditmaal ;-).
Haha meiden zijn inderdaad pittig, deze dame ook hoor. Echt ze haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan, maar liever daar bloed dan weer een hematoom whahahahahahahaha, kansloze opmerking...... Gillen kan ze als de beste, praten idem, begrijpt goed dat er een baby in mijn buik zit, geeft er kusjes op enz enz. En ze vraagt en roept de hele dag papa en loopt dan naar zijn foto om hem te kussen, arme schat.
Qua operaties; tja wat zal ik er eens van maken?????? Mijn onderkant doet nog steeds zn gruwelijke zeer, dat ze het 2 weken geleden niet eens met een watje konden schoonmaken om de katheter in te brengen. Mijn anus is genezen, maar mijn vagina, tja die werkt niet zoals het moet, lang zitten kan ook niet, dus dat wordt weer een operatie. Nou ja, als ik er tzt zin in heb, heb toch geen partner dus zie het nut er niet van in.
Hihihi, ja kan jouw test nog goed herinneren zeg, en een huis gekocht, echt super gaaf meid, leuk!!!
@ Prinses en Mrij, wij spreken elkaar geregeld op FB dus ja, reageer even niet, zit ook nog met een wakker meisje, lang leve de 17 maanden SPRONG< DRAAAKKKKK IN HUIS!!!!
@ Bati, van harte met je zoon!!!
@ Trotsemama, wij zitten in zelfde forum, dus ook nu even geen nieuws te melden....
@ Esh, jou heb ik in geen eeuwen meer gesproken zeg. Wat gaaf een nieuwe functie en dan ook nog eens een boerderij, zal mijn meisje leuk vinden, ze is gek op dieren :D.
Nou meiden, ik uh, duik mijn bed in, desondanks mijn kleine boef nog wakker is, en uh, een feestje bouwt in bed, maar dat doet ze maar alleen, want mama gaat slapen, hahahahah. Nee hoor, ik slaap sowieso niet eer zij slaapt, maar ga wel languit. genoeg ego over mij 😉