@greetje, bah wat ontzettend vervelend dat je jezelf zo naar voelt . En dat je vriend het ook nog is niet zo snapt, helemaal waardeloos, is ook lastig want hun voelen niks maar ja, het blijven mannen he ;). En je gal spuien, daar is het forum ook voor! Fijn dat de medicatie wat helpt!
@mamma2be, wat een drukte met zoveel kids! En wat een leuke reacties van je ouders! 😃 leuk ook met dat shirtje! Wat balen dat je jezelf zo klote voelt! Ik heb verder geen aanvullingen meer op de tips die al gegeven zijn…
@esre, wat jammer dat de surinamse verjaardag zo tegenviel!
@janini, welkom hier op het forum, wat een verhaal zeg!
@linnie, oohh meid hoe was je echo?
@saar, hier uit het zuiden! Wij zijn fervent carnaval vierders, zitten ook in een vereniging, maar ach maakt mij weinig uit hoor! Is het gewoon dubbel feest haha.
@jolanda, oeeh balen zeg, vakantie en ook nog net zwanger, helemaal niet fijn!
@mvm, jaa hoor ook hier present, al weer 1,5 week
@sunny, wat fijn van je vk zeg! Gelukkig dat je wat opgelucht bent! Idd op naar een kloppend hartje!
@hbb, he bah meid, klote dat je jezelf zo voelt ik blijf voor je duimen hoor!
Zo hier een drukke tijd en ik ben zooooooo moe. Verder wisselen de dagen af, ene keer gaat t beter dan de andere dag. Als ik een drukke dag heb gehad kun je me ook opvegen die dag erna en ik moet echt op tijd eten. Maar dat gaat ook niet altijd al te best. Ondanks dat ik wel wisselende dingen voel nog steeds onzeker, gaat ook in golven heen en weer. Vandaag ook weer wat bruinverlies, nah ja bruin meer beige. Het is maar heel licht maar dat voelt dan toch weer niet fijn. Terwijl ik bij Mick toch ook wel regelmatig bruinverlies heb gehad en zelfs n flinke bloeding rond 28w en meneer is kern gezond! Dus het hoeft idd niks te zeggen.
Vandaag intake gehad bij de VK, gelukkig is een vroege echo hier nu ook standaard, word zelfs vergoed! Gelijk een afspraak gemaakt, volgende week donderdag om 14.45…. Nog 6 nachtjes slapen, ben nu al zenuwachtig. Wat een gek mens ben ik ook
Lieve allemaal, ik hoop dat we allemaal snel die 3 maanden door zijn en dat er bij iedereen een gezond kindje mag groeien! Knuf!