@eten, las al bij een paar dames dat ze steeds moeten blijven eten, herkenbaar. Hier precies hetzelfde! Mn maag kan gewoon niet leeg zijn, dan gaat het helemaal mis!
@oyam, gefeliciteerd met jullie 2 jarig jubileum! En natuurlijk gefeliciteerd met je goede echo, heerlijk toch!
@jolanda, herkenbaar. Bij mn 1e zwangerschap dacht ik ook bij ALLES mag ik dat wel hebben, kan ik dat wel doen? En nu heb ik dat veeeeel minder! Gefeliciteerd met de goede echo, gezellig hier mee blijven kletsen hoor hihi.
@mamma2be, jij ook nog gefeliciteerd met jullie jubileum. Wat een vervelende situatie met je vriendin, ik kan me voorstellen dat je jezelf daardoor klote voelt. Zeker nog met al die gierende hormonen! Echt n lastige situatie zeg. Succes bij de echo morgen!
@saar, van die buikspieren weet ik ook niet echt meer, volgens mij kun je nu nog wel alles doen. Maar ik zou het gewoon ff vragen bij de vk, weet je het zeker!
@bregje, gefeliciteerd nog met je verjaardag! En wat een mooi cadeau heb je gekregen hihi, gefeliciteerd met de mooie echo!
@greetje, dat is inderdaad snel van je baarmoeder, maar niets is onmogelijk haha. En het hartje gehoord, helemaal geweldig toch.
@esre, jaaa jij ook gefeliciteerd!
@combinatietest, hier ook geen test. Het is maar een kansberekening, ga ik me alleen maar zorgen door maken en wij zouden het kindje ook gewoon laten komen!
@voorgevoel, ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is. Maar ja we moeten nog even haha.
@positiekleding, Tja lastig verhaal. Toen ik zwanger werd van Mick was ik bijna 10 kilo zwaarder. Dus al mn broeken van toen zijn een beetje erg groot, haha. Maar mn gewone broeken zitten echt niet lekker meer. Met dit weer gelukkig fijne rokjes. Jurkjes maar even niet want dan valt mn buik nogal op. Die groeit lekker inmiddels. 😊
Wat gek van het lijstje, er zal wel ergens iets mis zijn gegaan. Ik had mijn datums al aangepast!
Sorry dat ik hier wat minder ben, maar ik heb het druk en ik ben ook gewoon zo moe! Nu twee lange dagen gemaakt, dan ben ik gewoon eigenlijk te moe om nog achter de pc te kruipen, maar wilde wel ff langs wippen hier haha.
Verder alles ok, ik merk wel dat ik me iets beter begin te voelen. Stiekem ook wel weer een beetje zenuwachtig voor de echo, volgende week. Maar ben wel erg benieuwd hoe ver ik echt ben, maar ik denk dat ik wel goed gerekend heb haha.