@Net; wat fijn dat je wat beter had geslapen. Als je alleen maar zulke nachten hebt op het eind lijkt het me wel heel zwaar... En fijn is dat he, even lekker op de bank met een goed tijdschrift 😉
@Anna; 7-8 pond is volgens mij gemiddeld hoor. Zou me om dat gewicht niet heel veel zorgen maken.
@Maja; leuk leuk spulletjes voor de babykamer bestellen 😊 wel fijn dat je al een rolgordijn hebt hangen, zal je namelijk net zien dat die kleine zich eerder aandiend dan de gordijnen. Qua kleertjes moet je er ook aan denken dat je waarschijnlijk nog veel krijgt he, zou dus niet helemaal losgaan. Is zo'n zonde als ze hard groeien...
@Joyce; oef... dat is even schrikken. Wel fijn dat de hartslag al iets rustiger was en dat het waarschijnlijk aan je verhoging ligt. Lastig dat je een eigen zaak hebt, dan stop je volgensmij wat minder snel met werken dan anders. Goed dat je het rustiger aan doet! Zou vooral goed naar jouw lichaam en je kindje luisteren nu
@Ikke; he bah, hoop dat het bij die ene keer blijft...
Hier; Dit weekend is manlief t hele weekend werken. hij komt pas morgenmiddag aan het eind van de middag thuis 😞 Hij is bij een vriend aan het werk en slaapt daar ook. Voel me nu dus een klein beetje eenzaam haha. Als je al de hele week de tijd hebt voor vanalles is het fijn om als je niks te doen meer hebt lekker bij manlief op de bank te kruipen maar helaas gaat dat nu niet. Dan maar de konijntjes extra aandacht geven haha.
Verder een heel schattig muziekdoosje besteld om te laten maken in de kleuren van t kamertje (groen) met t muziekje waar de kleine nu al vanaf 20 weken naar luisterd. Is t muziekje van mijn oude muziekdoos die ik als babytje had. Die is alleen zo aan het slijten dat een nieuwe verstandig leek haha. Ben benieuwd...
http://www.sweetvillage.nl/a-22696226/muziekdozen/muziekdoos-mevrouw-uil