nee da's begrijpelijk... maar wel enorm balen zeg.
spannend he wanneer het begint!
AnaOud lidBerichten: 3.037Lid sinds: 8 februari 2010
ster77 schreef:Nynke; oef dat wordt dus toch nog spannend wat het gaat worden. Ik denk dat ik ook voor een natuurlijke bevalling zou gaan, maar dan zou ik wel zeker willen weten dat het kan. maar dat zoeken ze natuurlijk eerst goed uit voor je. En die krampen, hmmm misschien wat voorwerk. Mijn ervaring bij de eerste is, is dat je zeker weet als het is begonnen, maar dat ben ik haha. Ik ben ook super benieuwd wie de volgende is.
Ik heb trouwens ook een aambei, heb er niet teveel last van. Een vriendin van mij had er wel erg veel last van tijdens de bevalling, maar dat zegt niets hoor. En wat al is gezegd je bent echt met andere dingen bezig enz.
mama1977; jij ook jarig volgende week. Ik aankomende zondag. Ze mag iedere dag komen nu, maar liever niet zondag haha. Zou ik zo sneu voor haar vinden.
fijn dat het vrijgezellenfeest leuk was! En leuk 8-8 trouwen, ik ben dan uitgerekend 😉
RGH: fijn dat je weer lekker thuis bent en nu hopen dat B. ook snel naar huis kan. Balen zeg van je allergie, maar ik denk goed dat je bent overgestapt op fv. Het zat je ook niet mee zo.
Hier; vandaag lekker de kelderkast uitgemest. Weer een klusje klaar. Gisteren dochterlief even toegesproken dat ze wel mag komen omdat het erg warm wordt (nou ja in vergelijking met de vorige weken 😉 komende week. Ik kan dan echt niet meer slapen (nu al niet) dus dan slaap ik liever niet omdat zij wil drinken haha.
Oh en we hebben nog steeds niet de naam...... Weten jullie nog leuke korte, stoere (redelijk hollandse) meisjesnamen. HELP!
lfs