Ooh meiden snap precies wat jullie bedoelen! Kan niet wachten tot ik er weer lekker op uit kan, fietsen, wandelen, naar de stad. Voel me soms net een invalide. Bedacht me vd week dat ik eigenlijk niet moet zeuren, sommige mensen met bijv MS hebben dit gewoon altijd, en dan gaat t nooit meer weg, bij ons is t als t goed is over n paar weekjes allemaal weer over :-)! Dat hielp haha.
Haha Goosje ik hoop niet voor je dat je idd tot 42 wkn doorloopt en n lange bevalling hebt! Dat vind ik nog wel t spannendste van alles he, die bevalling, dat je gewoon niet weet hoe of wat, wanneer, hmmmmmmm niet fijn voor n controlfreak haha. Gelukkig weet ik nu dat het t allemaal dubbel&dwars waard is, dat maakt het wachten iets minder erg.
Ken jij ook Regla pH, voor maagzuur? Schijnt net als Gaviscon te zijn,alleen dan veel goedkoper. Heeft mn vader meegenomen (die is HA) uit NL, hier hebben ze t niet en kan dr toch echt niet zonder. Hopelijk werkt dit dus ook.
Leo hé wat ongezellig, je vent zoveel aan t werk! Bah!
Ik heb nu vooral elke x een hard gevoel onderin, alsof daar een soort ijzeren schild ofzo zit, weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen.
RGH waaaaauw wat een heerlijke nacht!
Ik slaap gemiddeld zo van 2/3 uur-7/8 uur, soms net wat meer of minder. Wordt vaak wakker en lig dan weer te liggen.. Thank god voor de smartphones, ff wordfeudje leggen, Facebooken haha.
Gelukkig ben ik dr eigenlijk helemaal niet moe van, dat scheelt.
Ster fijn weekend weg!
Bepje jeeeeeeh lekker verlof! Dat voelt vast als een hele bevrijding!
Ana die samentrekkingen horen er volgens mij idd altijd bij, vooral tijdens t voeden etc, jeetje wat deed dat ook nog zeer zeg! Maar mn schoonmoeder had bijv toen mn man geboren werd dat het supersnel ging, en ze daarna nog uren weeen had, zeer pijnlijke.
Aaah vanmorgen wakker gebeld door schoonouders; het ging niet goed met hun 12 jarige labrador. Was gister al niet helemaal zichzelf, al naar DA geweest, maar nu dus echt aflopende zaak. Zijn er snel heen gereden om afscheid te nemen, en manlief is samen met zn ouders naar de kliniek geweest om dr in te laten slapen.. Altijd zo droevig.. Die oogjes, zoveel pijn zag je er in ... Emma leek ook onder de indruk. Ik stond naast t beessie, dr te aaien en vertelde dat t hondje ziek was en ging slapen, komt mn sm binnen en zegt wat, zegt Emma met n vinger tegen dr lippen "ssssshhhht"... Kreeg dr tranen van in mn ogen..
Verder nog zelfde, buik gevoelig en snel hard en pijnlijk, bekken spelen ook veel op. Zou dit komen omdat ie ingedaald is? Dat daar die "weeen" ook v waren vd week? Zag vandaag een kennis en die zei dat t opviel dat mn buik zo onwijs laag zat.
Loop soms zo te waggelen, en dat die hitte pfffff het interesseert me ook meestal echt niks hoe oncharmant ik erbij loop, te erg haha, maar heb er de puf niet meer voor! Korte jogginsbroekjes zitten t lekkerst; rokjes schuren mn benen tegenwoordig open, jurkjes dus ook, en 3kwart is echt TE warm. Niet heel charmant dus.
Zou wel willen ruilen met jullie zomer, zag dat het richting 17 graden gaat, wat een heerlijkheid!