Goede net nog 10 minuten middag!:)
zo ik heb energie voor 1000 pfff waar dat vandaag komt???? ik heb de hele dag ook al irritante trekjes en steekjes in me onderbuik, who knows wat dat zal zijn?? (ga dr niet vanuit hoor hihi)
Kosmo ei, nou dames hou jullie vast!!!:P (sorry ik heb echt te veel energie terwijl ik al wakker ben vanaf 3.45!!!)
Behalve een ‘normale’ eisprong zou je volgens de kosmobiologische vruchtbaarheid ook een tweede eisprong hebben.
De ‘normale’ eisprong vindt plaats tussen twee menstruaties.
De tweede eisprong hang samen met de positie van de maan op de dag van je geboorte.
Veel dingen in de natuur lopen synchroon met de cyclus van de maan. Het openen en sluiten van oesters bijvoorbeeld. En ook een zwangerschap
duurt 280 dagen, oftewel precies 10 maanmaanden. In de jaren '50 ontdekte de Hongaarse arts dr. Eugen Jonas de kosmobiologische vruchtbaarheid.
Op deze Duitse site kun je jouw kosmobiologische kalender berekenen.
Berechnung zur Verhütung oder Empfängnis: Kosmobiologische
Empfängnisplanung (Mondphasen-Zyklus)ik zeg dubbel klussen!! ik moet zeggen dat ie bij mij (en hoe die dat berekend i really dont know!!!) vlak voor me eisprong valt en verwessiestan van me ongi soo i give it a try!
balen s88, op naar de volgende ronde!
Semmie, ik kom ggezellig naast je zitten op het bankie, vriend lief verdomde het om afgelopen donderdag te klussen omdat ie moe was, dus hopelijk heeft ie raak gemikt haha
gaan jullie nog wat leuks doen op zondag??