Lynn, Ahh meid, heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou!
Semmie, Zeker heftig, sterkte met je moeder!
Zahra, Dankje, ja ze kunnen zeker dwars zijn:S Het is op het moment ook elke avond schreeuwen met naar bed brengen:S. Hoop dat je niet weer zo'n lange cyclus hebt. En 15 maart is al snel, maar hopelijk heb je voor die tijd al positief getest!
Veres, Fijn dat je niet echt klachten hebt, en wat betreft de moeheid, goed je rust pakken, na zo'n 12/13 weken wordt dat meestal wel beter.
Tinesje, Ja idd, lekker genieten hoor nu het rustig is, ben het hier al spuugzat, nouja hoop dat tegen de tijd dat de derde komt, dat de tweede dan weer gewoon haar lieve zelf is;).
Semmie, Tuurlijk af en toe lekker klagen hoort er toch ook bij, lucht soms best op om even van je af te typen. Enne foto komt zo hoor;).
Sjaaksterr, Ik was/ben ook een nagelbijter, baal er zo van maar kan het gewoon niet tegen houden, heb het een tijdje heel erg gehad en toen gelnagels gehad, toen ging het wel goed, en toen die er af waren waren mijn eigen nagels wat langer en bleef ik daar ook af, maar zodra er een nagel inscheurt begin ik weer:S.
En leuk dat je schoonmoeder zo reageerde, wel wat minder van je schoonvader, probeer je er niks van aan te trekken hoor, komt vanzelf.
Butterfly, Wel herkenbaar hoor, blijft toch spannend vooral de eerste weken, nog eventjes geduld, komt vast goed meid!
Miek, Het lijkt mij best pittig zo zonder man en dan ook nog met een dochter en jijzelf al niet al te fit, pff respect hoor. Wanneer komt je man ook al weer terug? En doe je het hele kamertje zelf of heb je ook nog wel hulp? Dat van die rommel is wel herkenbaar hoor, vind ik ook vreselijk, maarja soms ontkom je er niet helemaal aan he...
Belle, hopelijk kunnen jullie ook gauw mee feesten;). Komt vast wel goed meid. En herkenbaar wat je schrijft, als ik ongi werd dan baalde ik altijd gruwelijk maar tegen het einde van de ongi was ik al weer druk aan het rekenen wanneer mijn ei zou zijn en wanneer mijn nod enzo.
Kimmetje, Fijn dat het een stuk beter gaat met de misselijkheid, hopelijk blijft dit zo!
Mannie, Alvast succes en veel plezier maandag! Ben benieuwd wat jullie nu gaan krijgen!
Hier gaat het goed, wel veel last van mijn buik en lies als ik een stuk moet lopen (zo vervelend als je dan te horen krijgt van nu al, je moet nog een hele tijd hoor... Ja alsof ik dat niet weet:S).
Vorige week zaterdag is het dakraam er in gekomen en de dagen er op heeft manlief de boel geverfd, maandag avond hadden we een kast en een bed gehaald en die hebben we vandaag in elkaar gezet, vanmiddag nog een matras gekocht want die hadden we nog niet. Dus schiet mooi op:). Er zitten alleen wat vlekken/vlekjes op de muren, dus vandaag toch besloten eerst nog even te sausen, ga ik denk ik donderdag/vrijdag doen, dan is het ook mooi klaar. De tweede gaat naar dat kamertje en de babykamer blijft gewoon zoals ie is. Kan niet wachten om de kast in te pakken want onze kleine meid groeit overal uit dus moet alles toch alweer uitzoeken.