@Butterfly; je houdt het nog even spannend dus! Waarom denkt je zus dat het raak is?
Gewoon gevoel? Ik was vorige week vrijdag even helemaal van de leg, rillerig, koortsig, hoofdpijn, moe, dacht echt ziek te worden. Als ik nu op babybytes intoets wanneer de bevruchting vermoedelijk was, geeft hij die vrijdag aan als innestelingsdatum.. ik weet nog dat ik de vorige keer ook dacht dat ik buikgriep kreeg en toen bleek ik ook zwanger. Dus wie weet.
@Lindsey; wat hou je het spannend!! Hoe voel je je dan? Gevoel dat je ongesteld gaat worden of dat niet?
@mamavan1zoon; hoe gaat het? Heb je al kwaaltjes?
@Kimmetje; wat lief, jouw reactie dat je het ons zo gunde omdat we anders zo lang moeten wachten! Hoe voel je je? Wachten duurt lang he! Nog 5 daagjes voor jou zag ik?
@Elin; snap dat je ongeduldig bent hoor! Ik heb beide keren gelijk ovutesten gebruikt. Op het moment dat je zwanger wilt worden dan heb ik geen zin in ‘proberen’ dan wil ik ook zo snel mogelijk zwanger worden en niet hoeven gokken op mijn eisprong. Gewoon seks voor de leuk kan altijd, nu hadden we een doel en daar wil je dan ook zo snel mogelijk komen. Ik had mijn eisprong pas op dag 16 van een cyclus van 28/29 dagen, dat is heel laat, dat had ik niet verwacht. Alleen daarvoor zijn die testen al zinnig. Hopelijk helpt het jullie ook!
@Pullygirl; dat zou wel heel erg romantisch en mooi zijn als jullie kindje is verwekt tijdens de huwelijksreis! Ik heb bij Romee wel allemaal vage buikklachten gehad voor NOD. Een zwaar gevoel in mn onderbuik, steekjes, en de zijkant van mn borsten deden zeer en dat heb ik echt nooit. Dat was toen echt een week voor mijn NOD al zo dat ik me anders voelde dan anders, dus dat kan wel. Je weet dan alleen nog nooit of de innesteling goed is gegaan of dat er wel een bevruchting is geweest maar je toch nog gewoon ongesteld wordt. Spannend!
@Mannie; heel herkenbaar dat haten om ongi te zijn, ik voel me dan altijd zo vies! Jammer dat het vrouwlijk lichaam geen knop heeft dat je alleen vruchtbaar en ongi bent op het moment dat je ook een kinderwens hebt en alle periodes daarbuiten niet J
@MartineM; Volgens mij is iedereen met een kinderwens teleurgesteld als het niet gelukt is. Je wilt tenslotte iets heel graag en iedere maand dat je daar langer op moet wachten is er 1 te veel. Hopelijk brengt ronde 3 jullie meer geluk!
@Slaapkopje; welkom hier!
Ik zou me niet te druk maken met allerlei enge verhalen enzo hoor! Je bent nog maar net van de pil af, je lichaam moet ook weer even in ritme komen, het kan zo maar zijn dat je cyclus gewoon wat langer is. Verder helaas geen tips wat je zou kunnen helpen, sorry. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!
Hier alles goed. Voel me prima, nergens last van. Af en toe wat kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar dat hoort er bij. Heb vanmorgen een digitale clearclue + indicatie-test gedaan. En hoewel deze wo nog zei; niet zwanger (was overdag en ik had wellicht wat veel gedronken hehe) geeft hij nu al aan zwanger 2-3 weken (vanaf ovulatie gezien), dus het aanmaken van hcg gaat goed gelukkig.
Ik denk dat ik vanmiddag even de huisarts informeer en de verloskundige bel (of even langs loopt, zit er nu vlak naast van mn werk) denk dat we de laatste week van nov kunnen komen. Mn vriend is dan natuurlijk al weg. We gaan voor hij weggaat nog wel ouders en broers en zussen inlichten, verder niet. Als alles goed gaat willen we dan na een goede echo en goede nekplooimeting en als ik niet te hard groei, als mn vriend verlof heeft (dan zijn we zo’n 14 weken met oud en nieuw) de rest in te lichten.
Vanmiddag maar even het shirtje voor mn dochter bestellen. Heb er 1 gezien met daarop een babyhoofd (beetje zwitsal achtig) en dan staat er onder: broertje? Of zusje? Die vonden we ook wel erg grappig.
http://www.babybytes.nl/addvipphotocomments.php?id=7946219-96977542&vnaam=taigagaai