Mannie, ik duim voor je! Spannend hè butterfly?!
Ik drink geen alcohol dus dat was geen probleem voor mij, maar ik heb wel in die periode gerookt, ik ging er eigenlijk vanuit dat het toch niet zou lukken, ik was sowieso destijds van plan om met het nieuwe jaar te stoppen, nou dat werd dus nog net in het oude jaar, ook totaal geen moeite mee gehad toen.
En idd erg onhandig dat je niet weet wanneer je kan testen, maar omdat het de laatste maanden iets regelmatiger lijkt hoop ik dat dit zicht voortzet. Heb wel mijn spiraaltje door de gyn. eruit laten halen zodat hij gelijk kon kijken hoe ik er voor stond. Helaas had ik nog steeds symptomen van PCOS, we gaan het nu ongeveer 4 maanden zelf proberen omdat het bij de eerste toch ook gelukt is, wel of niet door de primolut, dat weten we natuurlijk niet zeker.., maar hoop heel erg dat het gewoon zo lukt!
Nog een vervelende bijkomstigheid trouwens, de gyn. had gelijk een uitstrijkje gemaakt en er was een schimmelinfectie te zien, maar omdat ik nergens last van heb kon dat volgens hem geen kwaad en daar bovenop ook nog eens uitslag pap2; bij
PAP 2 zijn er kleine celafwijkingen te zien. Na 6 maanden dient de uitstrijk herhaald te worden. Indien dezelfde celafwijkingen worden gezien, dient de patiënt te worden doorverwezen naar eengynaecoloog voor colposcopie. Irritant, ik krijg de vetgedrukte letters niet weg.. Maar ja, dat is was dus ook schrikken, probeer er niet aan te denken, hopelijk gaat het vanzelf weer weg!