J.D. schreef:@hoop, Hoe voel jij je verder nu je zover in de zwangerschap bent?
Ach joh...de kwaaltjes...maar ik geniet!!!!
maandag ineens weer spugen vanuit 't niets...boeien!!
Wat ik wel vervelend vind is dat ik echt heel veel last heb van maagzuur! moet echt regelmatig eten, en voor 't slapen neem ik nu standaard een half maagzuur tabletje, dat helpt wel goed.
Hoe gaat 't vandaag qua pijn??
Shar schreef:Trouwens vandaag voor t eerst een zwangerschapsbroek aangehad. Heerlijk zeg geen druk op m'n buik ideaal.
Heb gisteren één gekocht :mrgreen: weer zo'n mijlpaal!!
moest wel even wennen toen ik 'm aanhad...geen rits/knoop gewoon zo hup omhoog met dat ding... maar inderdaad
ZIT LEKKER!!!!
djinnie schreef:Pfff, verder flink pijn in mijn nek (stress) en hoofdpijn. Niet fijn. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis
en het huis moet spik en span zijn voor zondag, als we minimans verjaardag vieren.
Ook spanning van het gaan vertellen, denk ik. En dan nog een echo donderdag natuurlijk, ook weer spannend. Al met al niet bevorderlijk voor mijn hoofd- en nekpijn...
Sterkte met je moeder! dat soort dingen hakken er altijd extra in he...
heb je iets van fysio? anders gewoon paar behandelingen pakken; massage om de boel wat los te maken, heb je tegenwoordig geen verwijzing voor nodig.
Enneh... dat huis hoeft echt niet spik en span he!! slinger de stofzuiger er even doorheen, aan jezelf denken!!
Succes morgen met de echo!!
@Itgirl,
wilde reageren op je berichtje/vraag maar zie dat Mrinkiej dat al had gedaan en ik kan hier eigenlijk weinig aan toevoegen... met de tabletten moet je ook weer afwachten of 't eruit komt.
Vind überhaupt wel een beetje dat ze je lang laten doorlopen hoor...
Sterkte!!
mrinkiej schreef:*breekt even in*
@Itgirl: Je kent me niet, maar ik heb in 2007 ook een bbz gehad, ook bij mij dachten ze dat het vanzelf weg was gegaan, maar mn hcg bleef maar en steeg ook weer. Als je mag kiezen zou ik de operatie kiezen, want na de medicijnen mag je een half jaar niet zwanger worden, en ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. De operatie is me toen echt meegevallen. Neem de tijd om dit te verwerken meid, het is echt niet niks.
Dikke knuff. *Breekt weer uit*
We moeten ons lijstje weer eens opsnorren... zal anders straks eens kijken of ik 'm kan vinden... verder wilde ik effe showen... onze frutsel:-D