J.D. schreef:Meiden, ik ben erg moe en duizelig en nu twijfel ik of mijn hb goed is. Weet iemand of ik gewoon even snel geprikt kan worden, of dat ik echt afspraak moet maken tijdens bloedprik-tijden? Aangezien het alleen een vingerprikje is toch?
Hoe dat bij verloskundige is weet ik niet, in ziekenhuis is 't echt bloed prikken via arm, maar dat kan wel weer binnen kantoortijden wanneer je wil. Hier HB van 9.5!! keek er zelf van op 😊
Shar schreef:@Hoop doe ik ook ik open een word bestand en typ daar alles en dan kopieren ideaal :). Leuk zo'n box gehaald, heb je al een idee hoe jullie de babykamer willen?
Gelijk maar de stad in geweest had echt een nieuwe bh nodig. Maat E inmiddels *slik*. Mijn lichaam is zwaar uit balans nu, maar goed. Stuurde t naar vriendlief en kreeg alleen een berichtje terug met 'Lekker' dus....
Ben een beetje op marktplaats aan 't kijken naar kamertjes, staan soms nog hele mooie op en wat dat betreft hoeft 't van ons allemaal niet splinter nieuw (nieuw matrasje erin en klaar) Merk wel dat ik naar witte meubels kijk, qua kleurtje erbij vinden we dat felle groen wel leuk erbij (en neutraal) zijn niet zo'n roze/blauw stel hahaha
J.D. schreef:@Shar, hahaha lig in een deuk om de sms! Doe maar beetje rustig aan met jezelf! Dan maar wat minder tillen hoor die E cup weegt ook al wat! Vk bellen, ja al ze morgen tijdens telefonisch spreekuur wel even bellen, vind het niet belangrijk genoeg om nu even tussendoor te bellen.
Ik ook! :mrgreen:
Enneh...wat betreft de maat... ik heb van mezelf E kreeg deze week van vriendin 2 voedings bh's cup G.... eh... zitten dus als gegoten 😮 cup G... :shock: (help)
lillie schreef:Maar voel meverder helemaal niet sexy. Mn libido is dan ook gezakt naar het vriespunt. Zal vanzelf wel weer terugkomen.
Herken 't ja...maar schijnt inderdaad weer terug te komen (en dan durven de mannen onderhand niet meer zo goed)
Hier morgen weer fysio, gaat nog steeds beroerd hier, al heb ik toch ietwat 't idee dat 't wat beter wordt (thank god), werk morgen thuis en weekend en maandag vrij, hopelijk is 't dan helemaal wat beter...
Ook de berekeningen van loon bij 1-2 dagen ouderschaps verlof nog eens bekeken...vrees dat 2 dagen financieel niet haalbaar is helaas...
We hebben namelijk een nogal bizarre woonsituatie... zijn van oorsprong elkaars buren hebben elkaar zo dus ook ontmoet, hebben dus een heel groot huis eigenlijk 😃 beide huizen staan al jaren te koop (helaas)
en hebben dus allebei onze vast lasten e.d. zomaar minder werken kan dus niet echt.
Ach...de tijd zal 't leren, gelukkig heb ik wel een spaarpot opgebouwd.
Mag trouwens bij ETOS ook een doos ophalen:mrgreen: en vanmiddag lag er een tijdschrift in de bus 'zwanger'
Fijne avond!