he he... ook weer thuis...puf! vergadering tot 18u moest zelf ook praatje houden dus kon er niet onderuit... maar goed, morgen lekker vrij en dan dit jaar alleen nog vrijdag en maandag werken... 😃
Beetje ziekenboeg hier he... denk aan jezelf en je inhoud meiden!! 't heerst ook hoor! hier ook niet helemaal topfit, hang ook alweer een aantal ochtenden boven de pot... misschien toch maar weer boterham meenemen s'avonds net als in 't begin...
Lees veel over kamertjes en bewegingen van ukken... leuk he! weer een nieuwe fase :mrgreen:
Hier krijg ik ook gelukkig regelmatig een flinke beuk!
afgelopen weekend was 't ineens erg rustig, waardoor ik toch wat onrustig werd...je gaat 't gewoon missen he...
J.D. schreef:Haha, neem je straks zijn naam aan? en natuurlijk hebben jullie al een datum op het oog?
Ja, vind ik wel wat hebben hoor!
vind 't scandinavische systeem ook gaaf... dat je de naam van je man/vrouw achter je eigen naam krijgt, dus zowel man als vrouw krijgen er een naam bij, maar ja... vl is daar absoluut niet gecharmeerd van... jammer!
dan maar ouderwets... (al ga ik 't toch nog een keertje proberen aan te kaarten hihi)
Datum nog niet, maar 't lijkt ons wel praktisch (dus niet echt romantisch) om voor de bevalling te trouwen en dan op een later te bepalen tijdstip een feestje/receptie te houden ergens in de zomer of zo...
moeten we nog even over denken.
m'n aanstaande man (hahaha...:mrgreen:) is nu de bijgewerkte plekken aan 't schuren... kan ik de komende dagen afnemen e.d. en dan kunnen we gaan beginnen met schilderen...
Hebben jullie ook nog af en toe ineens 't gevoel van... "ik kan 't niet geloven dat dit werkelijk gaat gebeuren!!!" wordt ook wel eens wakker met zo'n gevoel van 'ik heb 't gedroomd'