Niet van zwitsal houdende meldt zich *zwaait* Ik vind zwitsal echt niet lekker ruiken. Wij zijn weleda fan hier. Vooral de badcreme, hoef ik ZL meteen niet meer te olieën na het badderen, hihi. Zwitsal vind ik zo'n sterke lucht, brrr... VL vindt het wel lekker, dus we hebben het wel in huis. Met de zwangerschap van ZL kreeg ik buikbalsem van zwitsal. Eén keer heb ik mezelf daarmee ingesmeerd en toen kon ik potverdikkeme meteen onder de douche, want die lucht....
Al heeft ZL nu een nieuw ding. Ik had hem laatst na het bad ingeölied met amandelolie van de tuinen. Vond ie heerlijk (vroeger nooit, want toen moest hij er altijd van huilen), hij bleef echt liggen genieten. Dus ik had vanochtend (ik moest naar de dieëtist) tegen VL gezegd, dat als hij zin had, de olie op de wasbak stond. Ging ZL al zelf de olie pakken en hij bleef wederom helemaal liggen genieten, hahaha. Schatje.
Vandaag neefjelief weer op visite gehad, met s.zus, zwager en mini-neefjelief. Opruimen is alleen niet aan hen besteedt. Zo jammer. Het lijkt werkelijk of er een orkaan heeft gewoed binnen, als ze er net een kwartier zijn of zo. En hij duwt ZL dan altijd. Of slaat hem, of wat dan ook. Maar vandaag nam mijn miniman wraak *stiekem moest ik dus wel even lachen*, want hij beet hem in zijn vinger. Oeps. Ze zijn er niet zo lang geweest, maar jeetje, neefjelief is zó druk! Pfff.
En van de dieëtist moest ik meer 'melk' drinken (rijstemelk of havermelk), maar blegh, ik krijg dat ECHT NIET weg... Zo vies. Zelfs als 'vanillevla' of als 'chocomel' krijg ik het mijn strot nauwelijks door. Lastig zeg...
Morgen ben ik weer een jaartje ouder. 32 jaar. Ik vier het niet, al komen mijn broer, schoonzus en paps wel even langs. 's Middags gaan ZL en ik dan bij mams langs in het ziekenhuis. En verder hoop ik op een rustig dagje (vandaag wat teveel gedaan) en een droog momentje, zodat ik de plantjes in de tuin kan parkeren.