HoratiaOud lidBerichten: 642Lid sinds: 19 januari 2012
@ItGirl, ik lees net je berichtje. Wat ontzettend naar! Heel veel sterkte! *knuf*
J.D. schreef:@hoop, wat fijn dat jullie eindelijk het goede nieuws konden delen! Klinkt idd als mooie momenten! Wat zwaar dat je moeder afasie heeft!
huisje_boompje_beestje schreef:Ff inbreken....
Hoop, we hebben nooit samen gekletst volgens mij, maar yeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh eindelijk!!!!!!!!!!!!!! Jij bent voor mij nu ff een voorbeeld dat ik HOOP moet blijven houden!!!!! Toppie meis, geniet ervan. Het is je zoooooooooooo gegund!!!!! De rest van de meiden natuurlijk ook ;)
Shar schreef:Hey meiden ff snel vanuit de auto. Echo was goed!! Hartje klopte mooi en het zit precies op schema. Zijn helemaal gelukkig.
ItGirl schreef:Hoi allemaal,
Hier even een egoberichtje... Ik heb een test gedaan voor het eerst na alles van zaterdag. Midden op de middag, verwachtte na zo'n korte zwangerschap een negatieve test te krijgen, maar hij is hartstikke positief. Wist niet dat ik daar zo 'niet blij' mee kon zijn. VK gaf aan dat ik na paar dagen wel negatief zou testen, als het een miskraam was, omdat het zo kort was. Dus er kan van alles zijn: 1. er is iets blijven 'hangen' in mijn baarmoeder (maar geen pijn meer, geen bloed, alleen beetje bruinig) 2. Hcg waarde was snel hoog en zakt pas langzaam 3. een wonder (moet zeggen dat ik dat niet echt geloof... )
Denk dat er niets anders op zit dan wachten en over paar dagen VK bellen en vragen wat wijsheid is..
@Hoop het is inderdaad een troost dat we zo snel zwanger kunnen worden, nu afwachten wat mijn lichaam doet..
Billy schreef:Beginnen jullie al een buikje te krijgen? Hier begin ik het echt al te zien hoor! Moet serieus m'n buik inhouden bij mijn ouders, anders zien ze het meteen! Kan verder m'n broeken al niet meer dicht en draag nu dus vooral jurkjes :-)
Netta schreef:Hoop: ik ben zo blij voor je dat alles goed is! Geweldig om zo je kleine te mogen bewonderen. Wanneer ga je 't vertellen aan iedereen?
ItGirl schreef:Heb gebeld, vk vermoed dat nu het uitstoten van vruchtje etc is begonnen. De pijn klopt met wat vk zegt. Het bloedverlies ook. Als ik me echt slecht ga voelen moet ik weer bellen. Mijn miskraam zet dus nu door. Vreselijk, maar verwacht. En ben dankbaar dat mijn lichaam nu zelf 'opruimt'. Voor zover ik nu kan beoordelen. Morgenvroeg meer nieuws.
dinnetje schreef:Bloefuitdlag duidelijk zwanger of ik ben pas 4 wkn of buitbaarnmoederlijke zwangerschap zaterdag weer Bloedprikken kan nog alle kanten op