Jerari schreef:Mn NOD is donderdag, dat is 15 dagen na ei. Dus ik zou morgen al kunnen testen.hmmmm...
Mss toch al een testje of 2 halen. Ben zo benieuwd!
Ben je zeker van je eisprong? Dan zou t kunnen maar met te vroeg testen loop je wel risico dat je posi test en toch ongi wordt ( vroege miskraam). Bij mij maakte het niet uit want wordt altijd 12 dpo ongesteld dus is t ook mijn NOD. Vond temperaturen wel handig omdat te bepalen. Mijn ovu klachten waren namelijk niet perse ovuklachten achteraf. Rond dag 17 eisprong maar week ervoor vaak heftigste klachten. Door temperaturen werd dit inzichtelijk. En men zegt dat temperaturen heel nauwkeurig moet enzo nog voordat je je bed uitkomt. Ik vind dat echt onzin. Deed gewoon t ritueel opstaan tempen aankleden etc. Werkte prima. Alleen in t weekend soms wat later temperaturen. Kan 0,1 schelen ofzo dus niet noemenswaardig.
Hoop voor je dat t raak is!!! En probeer te wachten tot je NOD. Dat geeft wel t beste testresultaten. De een maakt sneller hcg aan als de ander.
Maar kv test 2 voor 10 euro) werkte het best. Gaf een duidelijker resultaat als Matcare.