@Jollyjo, wat super van je dochtertje, ik zie dat ons meisje nog niet zo doen, haar speentje kunnen missen...we gaan eerst maar naar t grote bed, dan komt dat speentje daarna wel een keer. Ze gaat helemaal naar een andere kamer,zal wel even raar zijn om t babykamertje straks 'leeg' te zien staan...hopelijk niet voor al te lang 😊
En fijn dat je cyclus weer op orde lijkt, binnenkort op controle en dan kun je weer met goeie moed aan de slag, hopelijk heb jij ook snel resultaat!
En ja wij gaan dus de volgende cyclus het IUI-circus in...ik ga Menopur spuiten vanaf de 3e dag tm ong de 10e dag, en dan een pregnyl spuit om t eitje te laten springen...de spuiten zet je in je buik, ongeveer 5 cm rond de navel, elke dag op een andere plaats. Ik vond het een heel raar idee om zo een spuit in jezelf te zetten, maar t viel me toch wel mee, is gewoon even een knop omzetten en gewoon doen.
@Tijger, as maandag naar t ZH, ben benieuwd wat ze jullie gaan voorstellen. Waarschijnlijk wordt je cyclus eerst een keer gevolgd of dat allemaal goed is, en je man zn spulletje, of hebben jullie zoiets ook al een keer gehad? Op zich kan een HSG ook eens nuttig zijn om eens na te gaan of je bijv een afwijkende baarmoedervorm hebt, (zoals ik) want daar kun je ook miskramen/vroeggeboortes door krijgen...
Je kunt wel voor jezelf even op een rijtje zetten wat je wilt vragen of wat je zelf zou willen dat er gebeurt, want helaas kunnen ze je weleens 'afschepen' met weer een tijdje zelf proberen...en wij konden dat bijvoorbeeld echt niet meer erbij hebben, daardoor is het bij ons dus eerst een HSG en toen IUI geworden, succes maandag!!
@Tara, tjonge, dat gaat echt snel, al de 6e dag. Hoe moet jij bijhouden wanneer je ovulatie is? Ik krijg bijv elke zoveel dagen een echo om te kijken hoe t eitje groeit, en door de pregnyl-spuit gaat het eitje dan 'op commando' na 24/36 uur springen, de IUI is dan dus.
Wat goed van jouw dochtertje dat ze al zo bezig is met zindelijk worden! Is wéér een nieuwe fase in hun jonge leventje! dat scheelt wel weer wat centen aan de luiers!
Ons dochtertje gaat over 2 weken naar de peuter groep bij de opvang (2-4 jaar) en daar wordt meer aandacht geschonken aan het hele wc-gebeuren, dus ik verwacht er over een tijdje ook aan te kunnen beginnen.
@Dodo, hoe gaat het met jou en de medicatie?
@hier, morgen nog werken en dan lekker een weekje vrij.
Verder ben ik druk bezig met een muurschildering te maken op t nieuwe kamertje van ons meisje, en die schiet ook al aardig op.
We zijn wel echt toe aan de IUI, want deze week hebben we niet zo heel veel geklust eigenlijk, het geeft wel wat rust dat de druk er een beetje af is, en dat we de volgende cyclus een beetje extra hulp gaan krijgen...