Lief van je! Zo spannend weer. Voel mij wel echt zwanger nog. Hele dag misselijk en moe. Broeken zitten strakker om buik, doordat darmen minder werken.
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Oh tijger, moet heel de dag aan je denken. Wat een zenuwslopende week moet dit voor je zijn zeg! Ik hoop zo dat er een mooi boontje te zien is met een kloppend hartje! Nog 2 nachtjes meis!
Mikkie85Oud lidBerichten: 898Lid sinds: 24 september 2012
Mikkie dank je wel! Het vakt mij nog mee hoe langzaam de tijd gaat. Maar zenuwslopend is het wel. Voel van alles maar ben zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Durf echt geen hoop te hebben.
Hoop zo dat jij ook snel zwanger mag zijn!
Zit nu inhoud in vruchtzakje. Moeilijk te zien of er hartje klopt, j dacht wel iets te zien. Volgende week woensdag weer heen Gyn was niet negatief erover. Grootte van vruchtje klopt ook. Volgende week bij eigen gyn afspraak en dan al om 8.15
jollyjoOud lidBerichten: 4.562Lid sinds: 24 augustus 2009
Jemig zonblijfnje wel in spanning. Was je misschien minder ver dan je dacht? Wel fijn dat ze niet negatief zijn, dat lijkt me goed toch? Wat zegt je eigen gevoel? Ik blijf duimen!
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
De grootte komt precies overeen met hoever ik nu ben. Vanmiddag zei ik nog tegen mijn vriend voor we heen moesten dat ik er een goed gevoel over heb, maar dat niet goed durf te hebben
Mijn vriend zei net ook nog, dit gaat vast goed. Hebben babykamer ingericht nu voor r als speelkamer met al zijn playmobil, hij heeft net klemmetje van schoonmaak kastje eraf gehaald. Omdat r hem ook open krijgt nu met klemmetje. Haha Hij zei erbij we passen het huis weer beetje aan op een kleuter ipv baby, dus dan gaat het goed, moeten dan alles weer opnieuw aanpassen. Haha
Nou Tijger het blijft dus nog wel even even spannend maar aan de andere kant was er dus wel vooruitgang ten opzichte van de vorige echo. Maar eeer een spannende week dus. ..
Phoe spannend zeg! Maar wel goed dat er vooruitgang in zit! En idd. Zul je altijd zien. Ga je t huis aanpassen naar kleuter, komt er een baby! Hmm.. mss moeten wij dat ook gaan doen!
Tijger, als het de vorige keer echt al gestopt was, had nu de termijn natuurlijk niet geklopt. Het is dus wel gewoon goed mee gegroeid. Lijkt me een goed teken!
Heb even mijn banner aangepast. Ik had vandaag die 2e termijnecho en ben maar liefst 5 dagen vooruit gezet:smile: Was nu bij een echocentrum en de echoscopist deed het echt veeeeel beter dan de gyn zeg! Hij heeft wel 4 keer gemeten, gecheckt of er 2 armpjes en beentjes waren, doorsnee van het hoofdje bekeken. Dat deed de gyn allemaal niet. Was echt leuk dit en nu opeens a.s. zondag al 12 weken:smile:
Tara wat super dat de echo nu veel beter en uitgebreider werd gedaan. En ook nog naar voren gezet. Altijd fijn!
Er is afgelopen week zeker wat gebeurd. Vorige week lege vruchtzak en nu vruchtje erin. En de grootte klopt ook. Dus ben benieuwd voor woensdag weer. Met de inwendige echo hoefde ze dit keer ook niet op mijn buik hard te drukken, vorige keer wel, anders zag ze mijn baarmoeder helemaal niet
Kan ik me goed voorstellen hoor. 5x mis is ontzettend heftig! Ik heb ook well eens overwogen toen het steeds maar niet lukte om maar gewoon weer aan de pil te gaan. Knuffel voor jou! En veel sterkte!
Voor ons is nu duidelijk dat we ermee gaan stoppen. Zitten er nu zo doorheen dat we dit niet meer mee willen maken.Moeten nu voor ons zelf gaan zorgen en voor r.o.b.i.n. Over 6 weken nog naar de gyn. En als daar verder niets uit komt sluiten wij het boek
Ik snap je helemaal. Ik vond 1 mk al vreselijk, laat staan zoveel als jij er gehad hebt. Veel sterkte, hopelijk kun je tot rust komen en volop genieten van r. Xx
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
@Tijger, tjonge heftig om te lezen dat het weer niet zo mocht zijn... heel veel sterkte en kracht om het de komende weken een plaats te geven en te accepteren dat het bij 1 kindje blijft...het kan ook veel rust geven om die beslissing te maken. een hele dikke knuffel!
Tara lief dat je het vraagt. Zijn maandag bij de gyn geweest. En ze kunnen niets verder doen. Hadden we ook al niet verwacht en hadden het boek al gesloten voor ons zelf. Hebben alle spullen al verkocht, ben aan de prikpil, want ik wil echt niet meer zwanger worden.
Met mij zelf wil het nog niet echt. Lichamelijk prima maar geestelijk heel wat te verwerken. Alles van de afgelopen jaren komt er nu uit. Gezeik met mijn werk gehad, hadden niet helemaal door dat het echt niet goed ging met mij en ik er flink doorheen zat. Bleven maar aan mij lopen trekken. Vorige week bij de bedrijfsarts eindelijk geweest op eigen verzoek en na lang aandringen. En nu gaat het soepel met het werk. Dit is zo wie zo deze keer een k maand voor ons, want als het hartje in juni niet was gestopt met kloppen was ik met de kerst uitgerekend geweest. Ik werk nu 3 keer in de week 3 uurtjes. En tel dan niet mee in de bezetting. Is even fijn om bezig te zijn maar ook genoeg die 3 uurtjes. Ik loop ook bij maatschappelijk werk nu. Kon zelf niet uit de put komen
Meiden ik heb besloten om het nieuwe jaar van het hele forum af te gaan. Ons goede voornemen is om vooruit te kijken en niet te blijven kijken naar wat we nu niet hebben. En door op het forum te blijven blijft de confrontatie er elke keer en blijf ik er mee bezig. Deze week zal ik er af en toe nog zijn, maar begin januari laat ik mijn account verwijderen
Jammer Tijger, maar ik snap het wel hoor. Veel sterkte met het verwerken. Hopelijk kom je eruit. Raar idee dat onze wegen zich dan hier scheiden..., maak er wat moois van met zn drietjes! Xxx
Dank jullie wel meiden. Het is voor mij ook nog beetje raar om van het forum af te gaan na 5,5 jaar lief en leed hier te hebben gedeeld. Maar denk wel dat het voor mij beter is. Hoor eigenlijk net echt in een clubje meer waar ik nu schrijf. Iedereen is in die clubjes of zwanger of bezig zwanger te worden en wij niets vandit alles. Voelt voor mij niet goed om dan de confrontatie op te blijven zoeken. Wil alles achter ons laten en verder naar de toekomst kijken en mij weer goed voelen geestelijk. Maar zal het wel missen hier
Lieve tijger, ik ga je missen. Maar ik snap je gevoel goed en vind t knap van je. Ik wens jullie t allerbeste en heel veel geluk met zijn 3en! Dat wordt r dubbel verwennen dan!
Madelief1980Oud lidBerichten: 3.041Lid sinds: 17 november 2009
meiden ik wil jullie nog even een heel goed 2014 wensen. tara succes met je zwangerschap! mikkie ik hoop dat je snel zwanger mag zijn jollyjo giet lekker van je gezinnetje! en ik wil jullie bedanken voor jullie steun! jullie zijn toppers ga straks lenny bericht doen of ze mijn account wil verwijderen. tot ziens
Tijger, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je alle geluk wensen voor 2014 en ook voor de jaren die daarna komen. Hopelijk kun je de alles uiteindelijk een plekje geven en genieten van de dingen om je heen. Wie weet ooit tot ziens en ik vergeet je niet!