poelepetoet schreef:Moest even in citaten reageren, anders onthoud ik het allemaal niet!
Minoes.... ja heb de film ook gezien! Is idd bijzonder wat er allemaal moet gebeuren voordat je zwanger raakt. Lijkt zo simpel voor sommigen...
En ben het ook met je eens, vind iedere zwangere bijzonder! Niet dat ik ze daarmee lastig ga vallen, maar bewonder die mooie buiken wel hoor in het voorbijgaan. Stiekem dan, weet niemand 😉
Nic... ben het niet met je eens 😉 Maar dat mag toch? Een nuchtere kijk heeft daar niets mee te maken vind ik. Ik vind het allemaal wel heel bijzonder. Vind het juist extra bijzonder als mensen "gewoon zomaar" aantellen, als je ziet wat daar allemaal voor moet gebeuren.
Maar goed, die nuchtere kijk kun je misschien ook alleen maar hebben als je zelf niet in dat schuitje terecht bent gekomen??
Mensen zijn gemaakt om voort te planten...hmmm... ben je dan tegen homoseksualiteit? Maar goed, das een andere discussie 😉
Jij bent wel een persoon om lekker mee te discussiëren, vind ik wel leuk hoor! Al doen sommige opmerkingen sommige mensen misschien pijn? Ik denk niet hier in dit topic, dat scheelt wel weer.
Adnil.... vind jou absoluut niet ego en een zeur hoor! Als er iemand aan anderen denkt op het forum, ben jij het wel! Dus gewoon lekker je hart luchten, daarvoor zijn we hier ook toch! En de mensen die daar niet tegen kunnen, lezen het maar niet 😉
Terecht, werk, studie, zwanger en kind is ook pittig!
Roze wolk.... hier ook niet hoor. Heb ik de tijd niet voor.... en mensen de aandacht niet 😉
9 maanden beurs... wij gaan ook. Niet omdat we iets nodig hebben, gewoon voor de leuk 😉 En de huishoudbeurs zit er bij, en sinds we daar zijn geweest ziet mijn vriend ineens overal koopjes. Dit jaar gaan we (ja heeeeel erg) allebei met een trolley lopen! Vorig jaar hadden we zoveel, heb me een breuk gesjouwd. Gaan we nu met die buik maar niet meer doen! en wij gaan waarschijnlijk de 22e. Want de 20e moet ik nog werken en de 21e ben ik jarig... de 30 pfff komt eraan!
Poele: houdt ook er van discussie. Daar komen de beste gesprekken uit en dan zorgt ook dat je je mening soms bijstelt. Daarom vind ik ook dat je zooiets niet uit de weg moet gaan.
En geloof dat als je moeilijk zwanger raakt het een wonder vind. Maar dan komt t voor mij ook dichter bij een wonder. Net zoiets als flink ziek zijn een kanker bijv en t toch overwinnen. Ook een soort wonder. Maar feitelijk gezien blijft t dan gewoon denkefische wereld die zo ver is dat t mogelijk gemaakt wordt. Maar snap heus dat t dan anders voelt.
En ken genoeg mensen die moeilijk zwanger worden. Eentje op dit moment zwanger is zou ik zeker nooit debuteren wonder horen gebruiken. Die is net zo nuchter als ik ben. Misschien geluk of mazzel en onwijze blijdschap maar wonder... Dus denk dat t gewoon aan de persoon ligt.
T is zeker niet de bedoeling om mensen pijn te doen. Dus gil als je t niet trekt. Ben gewend on mijn mond te houden als mensen te gevoelig er voor zijn. Zie t ook vooral als een compliment dat ik me op mijn gemak voel bij jullie en gewoon mijn scheur opentrek 😃
Misschien handig om te weten: werk met dak en thuislozen. Veelal verslaafd en psychiatrisch patiënt. Ben dus zeker sociaal maar moet mijn bekkie wel bij me hebben anders ben je nergens. Woensdag was t weer bijna een grote escalatie met zo'n doorgedraaide gast dus ben gewend on op een andere manier te reageren die wat harder is. De gemiddelde vrouw om mij heen is dus ook niet het type wonder en zachtmoedig maar eerder bikkelhard 😃 De vrouwen bij ons kun je vergelijken met mannen en de mannen bij ons met vrouwen (mannen j. Hulpverlening zijn geen stoere kerels over t algemeen)
Misschien snappen jullie dan ook wat beterschap ik vandaan kom.
Tja homoseksualiteit: veel om mij heen. Helemaal niets tegen nee. Daar heb je een punt! Maar iets tegennatuurlijks heeft t wel. En toch vaak ook weer wel heel natuurlijk als je ziet dat de verwijfde kerels een stoere vent hebben en de mannelijke vrouwen een vrouwelijke vriendin zoeken. Dat vind ik dan altijd wel weer typisch 😃
Alvast gefeliciteerd trouwens. De 30 doet maar een dagje pijn hoor. Daarna leg je jezelf er gewoon bij neer 😃