Leeuw, niet fijn zo’n slechte nacht. Nog wat bij kunnenslapen? Hier ook een slechte nacht. Vier keer eruit geweest om te plassen, van4 tot half 6 zomaar wakker gelegen, toen werd ik wakker omdat ik het koud had,dus kon een shirt aan gaan trekken, want dekbed was weer te warm. Zucht. Vannachthopelijk beter!
Adnil, ik vind het ook fijn als dl even ergens anders ishoor. Kan ik even mijn eigen tijd en prioriteit bepalen. En als ik even snelergens heen moet, kan dat ook een keer snel! Op maandag en dinsdag is zijoverdag bij mijn moeder/zus, dus dan heb ik even vrij. Ze is ook nog nietzindelijk trouwens, hoop ook dat ze deze zomer daarmee begint, scheelt dan tochweer. Mooie buikfoto!
Mannie, niet fijn van de pijnlijke harde buiken! Veel succesbij de vk morgen!
Poele, hahaha, nu pas koffertje klaar maken? Jij durft.
Nic, ik moest echt heel hard lachen om jouw spuitpoep-cbdamesverhaal.Wat een giller. Nog beterschap voor jou!
Waterangel, ik zou ook nog niet weten hoe het voelt om met 1kindje op stap te gaan. Denk om eerlijk te zijn dat ik het wel lekker zouvinden om je aandacht even aan 1 te kunnen besteden. Maar we gaan het zien.
Jesje, hoe reageert L. op de infacol? We hebben het bij dlook gebruikt, maar die had er totaal geen baat bij. Mag ik vragen waarom je 2 weken nietverzekerd bent als je auto gaat rijden? Ik weet dat je 6 weken na een ks nietmag autorijden, maar verzekerd ben je toch altijd?
Hanse, succes met je controle vanavond! Nog ff binnen houdenhoor!
Minoes, hoop dat je je alweer wat beter voelt!
Angel, mooie buikfoto hoor! Enne.. ja, duidelijk tekenen vannesteldrang, haha!
Hier vanmorgen maar naar het ziekenhuis gebeld. Ik had nogsteeds de brief met de datum voor de geplande ks nog niet binnen en ben welretenieuwsgierig. Dus kreeg iemand van de verpleegafdeling aan de lijn en dievertelde dat zl maandag de 17[SUP]e[/SUP] gehaald gaat worden. Tijd wist hijnog niet, maar ondertussen hebben ze me van het afsprakenbureau gebeld dat ikme daar om 12:00 moet melden.
Mag 6 uur van tevoren niet meer eten, dat betekent dus dehele dag niet. Bleeeeghhh…. Hoop dat ze dan niet teveel uitlopen! Want voordatze dan helemaal klaar zijn, ik weer op kamer lig en iets mag eten/drinken loopthet al tegen de avond. Maar wel spannend en een datum om naar uit te kijken!
Afgelopen vrijdag heeft mijn man me meegenomen naarScheveningen, nog als kadootje voor de trouwdag. Dl ging een nachtje naar m’nschoonouders. Vrijdagmiddag 2,5 uur op een terras in de zon gezeten, daar ookgegeten en ’s avonds zijn we naar de musical Sister Act geweest. Niet deleukste musical die ik heb gezien, maar was wel vermakelijk. ’s Ochtends tot09:30 uitgeslapen, ontbeten en toen weer op een terrasje op het strand gezeten.Wat was dat superrelaxed zeg!
Gisteren een stuk gefietst, dat gaat beter dan lopen en wasblij dat ik nog wat kon. Daarna BBQ bij vrienden en was de dag zomaar weervoorbij.
Vandaag nog ff naar de pedicure geweest, heeft ook mijnnagels mooi gelakt, dus mijn voeten zijn er in ieder geval klaar voor, haha.Nog ff wat boodschappen gehaald en daarna even op de bank gelegen. Verderdraait de vierde wasmachine van vandaag al, dus ben lekker bezig. Is wel handigdat mijn man meestal op maandag thuis werkt, dan kan hij steeds de wasmandensjouwen! Zo ff eten koken en dan komt mijn meissie straks ook alweer thuis!