Pff de ochtend overleefd 😉
A op bed, ik even relaxe op de bank.
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
poelepetoet schreef:Nic.... hoeft niet per se het ergste te zijn, je kunt ze alleen niet wegpuffen. Net als beenweeën. Maar een weeënstorm krijg je ook niet weggepufd en is ook heftig. Ik denk dat dat per persoon en per wee ook verschilt. Bij de een zijn buikweeën ook veel erger dan de rugweeën bij een ander.
Bij rugweeën voornamelijk het gevoel dat je er niks mee kunt is hels. En als Adnil dat 19 uur achter elkaar heeft gehad, lijkt me sowieso hels!
Kun je niet in gradaties indelen denk ik.
Angel... ik ben niet ingeleid en heb wel een weeënstorm gehad. Dus als ik het zo bij Tes lees, zij is wel gestript en is rustig aan begonnen, kun je er helemaal niks van zeggen. Ik wilde ook niet ingeleid worden bij de eerste omdat ik bang was voor een weeënstorm 😉
Tes... ja weet ik, alleen omdat je zei "hoop dat ze niet uitlopen" maar dan heb je zeker dinsdag je hummel! 😊
Waterangel... mijn weeën begonnen bij B 4 uur na de acupunctuur terwijl ik daarvoor nog bij de vk was geweest en bm hals nog potdicht zat en veel te hoog. Wanneer startten bij L toen jouw weeën?
Ben benieuwd hoe het nu gaat. Jij was nu 40.6 toch? Ga ik dan ook maar voor, liever eerder, maar niet later 😉
Ik doe jou na.. hoop ik... :-)
Brabo schreef:Adnil balen van je rotnacht! Tijd voor bub nu
Angel wat leuk die ooievaar haha alleen roze?? Haha
Nic thuis bevallen heerlijk en zooi? Heb niks gezien hoor haha
En kwa mensen alleen me vent en de vk en later de kraamzorg heerlijk!