Fijn dat alles goed gaat pooh. Nog een paar weekjes en dan je kleintje in de armen. Viola, wat gaat de tijd snel hè. Leuk dat gebrabbel!
Hier wel bezig voor een broertje of zusje voor lieke. Ik zit alleen met mn cyclus. Ben erg lang en heftig ongesteld. Nu al in mn 4e week bezig. Donderdag naar de huisarts want heb het idee dat het ergens niet goed zit.
Fijn weekend allemaal
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
@ Zwolle, ben je net gestopt met de pil? Of heb je dit elke keer? Na het stoppen met de pil duurde mijn onttrekkingsbloeding namelijk zes weken voordat er ingegrepen werd door de gynaecoloog. Hij heeft mij toen een kuur Primolut gegeven wat eigenlijk je cyclus reset als het ware en daarna was ik er helemaal vanaf. Ik zou zeker bij de HA langs gaan, het is niet gek, maar goed is het niet voor je natuurlijk.
---Breekt weer uit---
Zwolle1987Oud lidBerichten: 570Lid sinds: 22 november 2010
Ik ben na de geboorte van lieke niet meer aan de pil geweest. Dit is de 2e x na mijn zwangerschap dat ik ongesteld ben. De vorige keer heeft de kngi 7 weken geduurt. Bedankt voor je reactie koekie
violaOud lidBerichten: 546Lid sinds: 24 november 2011
zo dat is wel lang zwolle. ... hier net een weekje weer gestopt met de pil, ben erg benieuwd 😃 .......... @ Pooh mooi dat het goed gaat met genoeg rust. in principe leert ze eerst fries en komt het nederlands wel op school maar ik lees haar wel voor in het Nederlands. want ik hoop dat ze niet teveel een friese ondertoon krijgt. dat klinkt wat boers!
passieOud lidBerichten: 145Lid sinds: 21 maart 2011
goedemorgen allemaal. sorry voor de lange zinnen maar ook ik kan de enter toets niet gebruiken. goed te lezen dat het met de kleintjes allemaal goed gaat. Met C,aithlynn gaat het ook super goed, en groeit als kool (is nu ongeveer 8,5kg en 73cm). op Vaderdag heeft ze voor het eerst papa gezegd dus dat was een mooi cadeau voor papa verder zegt ze nog niet veel duidelijke woorden maar ze probeert wel want is echt een brabbel kont. in de box probeert ze te gaan staan en als dat niet lukt wordt ze boos. tijgeren volop en soms gaat er 1 knietje onder der buikje, als ik ze uit bed haal zit ze tegenwoordig recht. tandjes poetsen is hier ook al aan de orde want ze heeft er 7 die helemaal door zijn en 1 is er bijna door. hier voorlopig nog niet bezig voor een brusje, heb dan ook spiraaltje laten zetten na de eerste ongi omdat ik niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan.
E82Oud lidBerichten: 2.680Lid sinds: 12 december 2009
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Super leuk en spannend. Voel je je goed?
Hier gaat alles goed, kleine meid alweer bijna 1. Haar ontwikkeling gaat echt super snel, verbaas me er nog steeds elke keer weer over. Druk met kruipen en staan . Ze zegt nu papa, mama, diesel (de hond) en eddy (de buurman). Sinds van de week heeft ze 4 kiezen bijna door. Mag volgende week weer naar het cb. Ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. Ze zal tussen 12 en de 13 kilo zijn denk Ik en rond de 85 cm ongeveer. Dan krijgt ze ook weer prikjes. Denk dat ik ook maar ga vragen voor de mazelen inenting. Komt aardig dichtbij ondertussen. Hebben jullie dit ook gedaan? Hoe gaat het met jullie? Xxx
TinaOud lidBerichten: 1.239Lid sinds: 19 juni 2009
We gaan idd alweer richting de eerste verjaardag! Leuk!
Jade is ook druk met kruipen (nou ja, buikschuiven) en staan. Dat buikschuiven is echt onhandig, zodra ze even in de tuin is, is haar shirtje zwart! Dan laat ze eerst een druppel kwijl vallen en vervolgens schuift ze daar doorheen en blijft alle viezigheid eraan zitten! Hopelijk gaat ze snel kruipen (maar ik betwijfel of ze dat gaat doen, ze vindt dit net zo makkelijk). Ze is niet zo vlot met tanden, afgelopen week is de eerste doorgekomen! Rechtsboven! (niet de voortand, maar die daarnaast) Beetje gekke plek voor de eerste tand... Draculaatje! 😛 Ze weegt 9,3 kg en was 74 cm, jouw meisje is echt groot, Zwolle! 😊 De mazelen-enting (bmr) krijgen ze met 14 maanden, toch? Ik heb het laatst ook gevraagd en ze zeiden dat het nog niet nodig was, tenzij we op vakantie zouden gaan in een gebied waar het heerst en zelfs dan nog alleen als we intensief contact zouden hebben met de 'lokale bevolking'. Als het advies zou veranderen zouden we dat vanzelf horen.
Viola, gefeliciteerd!!!
Gecondoleerd. Blijft idd altijd niet leuk! Wat is lieke dan een beer zeg hihi. Wel jammer af en toe dat ze zo groot is. Mis dat kleine wel eens af en toe hihi
violaOud lidBerichten: 546Lid sinds: 24 november 2011
@ E82 gecondoleerd @ zwolle dat mis ik ook wel dat kleine 😃 ons meisje is nu 76 cm en bijna 9 kilo lang en slank dus.
nog 1,5 week dan is ze jarig heb er zin in. ben al druk met de voorbereidingen. en na 2 tandje onder komt er nu ook een hoektandje boven door bij haar.
passieOud lidBerichten: 145Lid sinds: 21 maart 2011
goedemiddag allemaal. sorry voor de lange zinnen maar kan weer niet op enter drukken. @e82 gecondoleerd. hier zijn we afgelopen weekend oom en tante geworden C,aithlynn heeft er een nichtje bij gekregen, ze snapt er alleen niks van dat haar tante nu ineens ook een baby heeft. afgelopen dinsdag weer op cb geweest en ze was nu 75,5cm en 8,8kg ze loopt al volop langs de tafel en trekt zich overal aan omhoog heeft al paar x een stapje los gezet maar dat is toch nog wel eng en dan gaat ze weer snel zitten. tandjes heeft ze er al best wel veel vind ik ze heeft nu 4 kiezen en 8 tanden en de hoektanden komen er al weer aan want daar zitten witte puntjes. nog 3 weekjes en dan wordt ze al weer 1
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
Echt schandalig van mij dat ik zolang niets meer van me heb laten horen, ons meisje moest begin juli een ballonkatherisatie onder gaan ivm haar vernauwing aan de rechter hartklep deze was niet geslaagd, en na veel uitstellen en een depressie die ik gehad heb krijgt ons meisje morgen haar openhartoperatie. Echt spannend gewoon ben nog niet uit men depressie maar het gaat wat beter moet opgeladen zijn voor ons meisje te steunen morgen en dan heeft ze niks aan een mama die alleen maar kan huilen sorry lieverds dat ik jullie in de steek gelaten heb.
Tuurlijk slaan jullie je er doorheen!! Hebben jullie wel veel steun aan elkaar? Nogmaals heel veel succes morgen, hopelijk kan je een beetje slapen vannacht!
@Zwolle ja idd echt niet leuk en daarna ook niet als ze aan al de toeters en bellen ligt. Papa is met haar mee gegaan deze keer mee gegaan, ik was met de ballonkatheresatie mee geweest ze was heel flink geweest.
Succes met wachten pinky.....hoe lang denken ze dat zo'n ok duurt??
Zwolle dan schelen onze ukken veel, hier een meisje van 72cm en 8,4kg. Last gehad van de prikjes? Hier lijken weer twee tandjes door te komen (ze heeft er pas twee...dus wordt tijd:wink:)
Pinky, lees dat je meisje een openhartoperatie krijgt op dit moment... Weet wat je meemaakt meid, mijn kleine mannetje heeft anderhalf jaar geleden ook een openhartoperatie gehad. Niet dat je er iets aan hebt... maar wilde even aan je laten weten dat ik aan je denk, al ken ik je niet! Sterkte met de slopende wachturen!
pooh1986Oud lidBerichten: 2.786Lid sinds: 3 december 2011
Het is alweer september, vokr de meeste van jullie de maand waarin jullie kleintjes 1 jaar worden. Alvast/nog gefeliciteerd!!
Pinky, jeetje meid..heftig hoor..ik ga voor jullie duimen dat de operatie en herstel helemaal top verloopt, veel succes met wachten 😞
ik heb hier helemaal geen bub melding gedaan maar de meeste wetwn ondertussen geloof ik wel dat ik ben bevallen van een mooie dochter 😉 bedankt voor de felicitaties in het uitgerekend topic!;) Hoer gaat het harstikke goed, T.ess is erg makkelijk, slaapt al hele nachten door.. Overdag wel redelijk wat uurtjes wakker, maar ze kan zichzelf ook best vermaken in de box of onder de babygym..zo mooi om te zien dat ze een half uur naar 1 beestje kan kijken!! Of lol heeft als de mobile aan het draaien is 😊 helemaal genieten hier!!
@Joli dank je wel meid en jeetje heb je dit ook moeten doorstaan. Hopelijk is alles nu goed met je mannetje. Wij hopen dat deze operatie slaagt en dat alles goed mee groeit lukt dit niet en krijgt ze een lekkage dan moet ze achter jaar of 5-10 nieuwe klepjes krijgen.
Spannend hoor meid! Hoop dat 't allemaal goed mag lukken en dat het ook goed meegroeit. Spannend he, deze uren. Kom je ze een beetje door? Hier gaat 't allemaal goed met ons mannetje. Hij heeft nog wel een lichte tot matige hartruis, dus lekkage waardoor z'n ene kant van z'n hart iets vergroot is. Maar de andere kant van z'n hart trekt dat tot nu toe nog goed recht. We mogen nu 2 jaar weg blijven tot de volgende controle... maar ook wij houden er rekening mee dat hij nog een keer onder 't mes moet..
Hulpeloos he, je kleintje zo achter te moeten laten. Ik keek net de foto's terug van zoonliefs' ziekenhuisopname en dan beleef je 't allemaal weer opnieuw. Hier was ons zoontje na een week gelukkig weer thuis... Hoe lang denken ze dat Froukje moet blijven, als alles goed gaat?
Hier is de operatie heel goed verlopen de chirug denkt zelfs dat ze later geen nieuwe klepjes hoeft maar dan moet alles goed meegroeien, om 11u was ok afgelopen en om 13 u was ze al van de beademing ze slaapt nu heerlijk morgen mag ze naar haar afdeling terug wwhhiii we zijn zo blij dat het zo goed gaat we zitten nu in het ronald mc donaldhuis vanaf morgen slapen we dan om beurten bij haar 😊
Joli dat kan ik heel goed begrijpen en ons meisje moet ook een weekje blijven 😊
Mijn man en ik hebben heerlijk geslapen vannacht en ons meisje ook heel flink geweest op ic ook lekker geslapen 😊 We zijn nu terug op afdeling leeuw ze doet het super en ze drinkt haar flesjes ook goed leeg 😊
Oja, wat krijgen (of wat hebben jullie kindjes gekregen) met de 1e verjaardag? Ik vind het zo moeilijk (ook voor 5 dec al bedenken) de jongens hebben al veel speelgoed natuurlijk ook. Dus benieuwd naar jullie ideëen
@Zwolle dank je wel meid en ja echt een hele opluchting zalig gewoon.
@E82 ja echt super niet normaal. Mijn dochtertje heeft veel te veel gekregen hihi, telefoon van nijntje, boomhuis van nijntje is echt heel leuk, heel veel boekjes is ze dol op een loopfietsje enz...
Jeetje Pinkymeid, jullie zitten in een heftige periode! Gelukkig is de operatie goed gegaan! Veel sterkte bij het herstel!
Wij vinden het ook lastig om iets voor haar verjaardag te bedenken... Wat heeft een kind van 1 nou nodig? En er is al zo veel! Vandaag vertelde de leidster op de crèche dat ze helemaal gek was van zo'n Vtech Babywalker, dus dat is misschien wel een optie...
Pooh, ik heb jou nog niet gefeliciteerd... Bij deze! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!
@Tina het was een heel heftige periode nu is de periode van herstel soms ook best pittig als je merkt dat ze wat pijn heeft enz
Ze krijgt nu zuurstof voor de nacht omdat ze door de morfine heel diep slapen en dan zakt de zuurstof ook voor haar een fijne nacht te geven krijgt ze wat zuurstof bij
Hallo meiden met froukje gaat het best wel goed alleen zelf eten van haar flesje wilt ze niet omdat ze best last van die sonde heeft, ze hebben nu de sonde verwijderd en gaan kijken of ze dan beter wilt eten anders gaat de sonde er terug in ik hoop dat we dat niet meer hoeven de doen ze is nu van alle kabeltjes en de morfine is ze af alleen is ze nog aangesloten op de machine voor haar hartslag enz in de gaten te houden heel misschien als ze goed eet maandag naar huis 😊
@Zwolle toen de sonde uit was is ze beter gaan eten,maar nu is ze weer goed verkouden ocharme maar morgen hopelijk naar huis als ze geen koorts heeft zijn zo blij
Hier een zielig meisje....zijn 2 tandjes door aan het komen en nu heeft ze ook nog eens de waterpokken! Hoop dat ze op haar verjaardag weer helemaal fit is...
Goede morgen meiden, hier word ons meisje s nachts huilend wakker ze zit heel erg met haar tandjes gelukkig heeft ze geen last meer van de operatie en doet ze het helemaal super vandaag weer beginnen met werken, gelukkig is men man thuis ( hij werkt van thuis uit) kan hij haar beetje in te gaten houden want ze is erg druk hihi
Pinky, succes met werken weer! Hier is het 3e tandje erdoor....en de waterpokken zijn herstellende...klein krentenbolletje hebben we nu nog, maar stuk minder last gelukkig. Zemelen en zalf goed geholpen weer!
@E82 ooh wat fijn dat het 3de tandje door is hier nog steeds niets ik hoop voor haar dat ze snel door komen, en gelukkig dat de waterpokken bijna voorbij zijn en dat je meisje haar weer beter voelt.
Vandaag is ook de laatste september 2012 baby 1 geworden! 😃 We zijn een dagje naar de Apenheul geweest en ze heeft het supergoed gedaan! Bijna de hele dag wakker (want slapen in de wagen is zooooo voor baby's!) en lekker vrolijk gebleven!
Goedemorgen dames! Jeetje, lang niet geweest hier..
Pinky, wat heb jij een periode achter de rug zeg! Gelukkig gaat het nu weer stukken beter met je meisje!
Iedereen nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie kleintjes 😃 Hebben jullie het groots gevierd?
Verder ben ik het even kwijt.. Kleine man is een tijdje goed ziek geweest, gelukkig is hij inmiddels aan de betere hand, maar in zijn doen en laten is hij toch nog niet helemaal de oude..
Ennnnnn........... Ik ben weer zwanger!! Waar we bij Ayden er zo lang over hebben gedaan en zoveel tegenslagen te verduren hebben gehad, ben ik nu zwanger na de eerste terugplaatsing!
Zijn er bij jullie al kriebels voor nog een kindje?
Limi, leuk dat je het hier zelf komt vertellen!! Al last van kwaaltjes etc? Soms vind ik het wel jammer niet meer zwanger te zullen zijn, maar wij houden het echt bij 3!! Druk genoeg zo, maar ontzettend gezellig 😛
wat leuk limi gefeliciteerd. wat super dat het na de eerste terug plaatsing al is gelukt.
@ zwolle, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan.
hier inmiddels 11 weken zwanger en voel me goed niet echt misselijk geweest wel soms heel moe. Gisteren hebben we het op ons verjaardagsfeest aan familie en vrienden verteld de reacties waren erg leuk 😃
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Hier al aardig wat kwaaltjes, dit had ik bij Ayden helemaal niet zo. Steeds misselijk, last van mn darmen en moe.. Maar goed, het is voor een goed doel 😊 Dinsdag de eerste echo, vind het reuze spannend!
E82 lijkt me idd vrij druk, 3 kids met relatief weinig leeftijdsverschil. Maar lijkt me ook wel weer supergezellig!! Onze droom was altijd 2 kindjes, maar we genieten er zo van, dat we ook wel eens spreken over een 3e. Maar goed, eerst maar eens deze 2e en daarna zien we wel weer verder 😊
Viola, super, al 11 weken! Fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad! Wij hebben een shirtje laten maken met daarop aan de voorkant: Opa en oma, draai mij eens om. En dan op zijn rug: Ik wordt grote broer! Maar we twijfelen nog of we het met 10 of met 12 weken gaan vertellen. Achja, eerst maar eens zo ver zien te komen 😊