Ikke 24 schreef:Meisje ik denk dat de pittigheid van L iddd ook wel mee speelt. Zo kunnen we geen twee dagen achter elkaar weg gaan, want ze gaat dan gewoon echt niet slapen en slaapt dat er de volgende dag dan weer bij. Als we twee dagen weg gaan lukt dat haar dus niet en is ze dan helemaal drama. Dus ja we kunnen ookniet echt veel weg en misschien gaat hij daaromidd weg.
Muts ikwordt ook echt verdrietig als ik jpu zin lees. Van: dit moet de mooiate tijd zijn. Dit heb ik mij ook vaak bedacht engedacht: maar dit is niet de mooiste tijd. Ikbaal hier zo van, want ikwil gewoon gelukkig
maar ww zijn beide gelukkig met L maar niet echt met elkaar. Ik schrijf dit nu ook met tranen in me ogen want ik baal hier woon zo van. Ikwil zo graag een gelukkig gezinnetje zijn!
Wat verdrietig om te lezen! Ik hoop zo dat het weer goed komt!
Ik herken wel wat in jouw verhaal, mijn partner is af en toe ook super gestrest vanwege dat hij ook niks kan als de kleine een beetje verdrietig is of ontroostbaar, merendeel sta ik er ook alleen voor want ik wil niet dat zij de stress voelt van mijn partner!
Meis, ik hoop dat het even een fase is, kun je misschien niet in gesprek gaan met een deskundige? Dikke knuffel!!!!