Hier ook elke dag misselijk. Maar ben bang voor buikgriepje. Darmen zijn ook van slag. Ook echt gevoel in mij. Buik van ongi worden. Wel ben ik moe. En gevoelige borsten. Maar gevoelige borsten heb ik elke maand. En vermoeidheid kan komen doordat ik zo veel moet werken. Moet nog maar even rustig afwachten
JerariOud lidBerichten: 579Lid sinds: 23 januari 2012
thnx meiden! hier begint het een beetje te landen.. we zijn gewoon zwanger!! Ik voel me nog niet zo anders, af en toe wat steekjes in mn lies maar daar blijft het tot nu toe bij... Heb gisteren de verloskundige maar vast gebeld, 10 dec een afspraak 😊 Succes voor de klussers, hopelijk voor jullie ook raak!
Hier nog steeds steekjes en vandaag nog geen ongi. Vandaag zou mn NOD zijn als ik mn ei goed hebt gevoeld. Het is nu 14 dagen na ei op 1 november. Wanneer zou ik kunnen testen? Maandag stond eigenlijk NOD gepland.
Wil proberen te wachten tot zaterdag, maar voel me wel anders. Zou het nu dan zover zijn?
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
Als jij denkt dat je 14 dagen geleden je ei hebt gehad, zou je nu al een test kunnen doen!
Hier nog geen bloed gezien. We wachten het af. Zit nu op dag 26. Ga zo wie zo uit van28 dagen. En meestal krijg ik 2 dagen voor het echt doorzet al beetje bloedverlies.heel minimaal,maar zo begint het meestal.
jerari spannend!! ga voor je duimen ja in principe kan je 14 dagen na je ei testen maar zegt niet alles want toen ik 14 dagen na mn ei teste was die negatief.. het hangt er geloof ik vanaf wanneer de innesteling plaats vind want vanaf dan ga je hcg aan maken .. en de innesteling kan heel verschillend zijn wanneer die plaats vind.. dus stel dat je n egatief test niet gelijk de moed opgeven! want ik heb dus ook op mn nod negatief getest en 3 dagen later nog een keer gedaan en toen was die licht positief maar de clearblue gaf wel gelijk zwanger 1-2 aan.. succes ga voor je duimen en ook voor jou tijger!!
😞 gadverdamme zeg. Grrrrrr wat irritant dat onze lijven zo raar kunnen doen om ons voor de gek te houden. Het is niet eerlijk! Ik hoop natuurlijk stiekem nog een beetje voor je dat de test misschien nog net te vroeg was en alsnog blijkt dat je zwanger bent en anders de volgende ronde ECHT..
@ jerari weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? misschien is die later geweest of is de innesteling later geweest en ben je te vroeg met testen? geen bloed houd moed ! @ tijger voor jou ook hetzelfde geen bloed houd moed!
@vickys spannend ga voor je duimen! laat je even weten wat de test zei???
Ik verwacht gewoon ongi te worden. Maar afwachten. Ga zo wie zo niet eerder dan maandag anders testen en misschien ook wel pas dinsdag. Even zien hoe en wat
Hier ook moe, maar denk dat dat ook komt door dat ik erg veel heb gewerkt de laatste tijd. Verder rommelende darmen, vaker trek tussen door. Trekkerig gevoel onder in mijn buik, soms ongi gevoel onder in de buik.
Dag 28 voorbij en nog geen bloed gezien
mannieOud lidBerichten: 1.183Lid sinds: 13 november 2010
Ik heb afgelopen week flink geklust, maar voor het eerst heb ik geen pijnlijke tepels/borsten gehad tijdens de eisprong. Vind het wel vreemd, heb dat normaal altijd.
Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
jerari en tijger aah balen meiden!! hoop echt op een december positieve test voor jullie!!
@ vickyS wat raar dag 37 en nogsteeds geen positieve test! heb je wel eens een andere test geprobeerd? misschien licht het aan de test? of je hebt je ei heel laat gehad!
Hier gaat het goed wat minder misselijk maar wie weet speelt het morgen wel weer op je weet maar nooit;)
wat frustrerend vicky. ik zag dat je 1 keer eerder een ronde hebt gehad van 36 dagen, maar daarna elke keer wat korter. Hopelijk hebje snel duidelijkheid
mannieOud lidBerichten: 1.183Lid sinds: 13 november 2010
Hey meisjes hier weer up date van mij kant. Zit nu 5 dagen voor nod. Moet sinds 1, 5 week veel plassen diarree overgeven gevoelig borsten. Gister ha geweest symptomen leken veel op mogelijk zwangerschap. Test vanmorgen negatief. Wel medicijnen tegen diarree en overgeven gekregen. Nu dus nog ff afwachten. Hoe is met de rest?
@ eva hier gaat het wel goed wel misselijk maar gelukkig nog niet overgeven! ik had heel gek al vanaf gelijk na de eisprong klachten : misselijk, hoofdpijn, duizelig, opgezwolle buik, last van darmen, gevoelige tepels, aders duidelijk zichtbaar op borsten, heel erg last van mn bekken en rug.. dus voor mij was het eigenlijk alwel duidelijk;) hoest bij jou??
KittyOud lidBerichten: 927Lid sinds: 4 september 2011
Ja ik ook.. Waarschijnlijk gewoon afwachten denk ik.. Of kunnen ze met een echo ofzo meer zien? Ik weet het niet, alleen dat dit echt niet leuk meer is, ook omdat ik nooit eerder zo'n lange cyclus heb gehad.. Begin me al zorgen te maken of alles wel goed is daarbinnen..
Dag 43.. Nee.. Meestal voel ik hem wel maar nu weet ik het niet.. Had een paar dagen geleden veel buikpijn onder en dacht ongesteld te worden maar dat zal toch niet mijn ei geweest zijn. Op dag 33 ofzo.. Stomme ronde!! Volgende ronde ga ik echt ovu testen gebruiken!
Hoi Meiden. Ik heb a.s. donderdag mijn NOD. Ben erg benieuwd. Laatste week voel ik me anders als anders. Heb gisteren al getest, was negatief. Misschien dat het te vroeg is geweest.
lillieOud lidBerichten: 662Lid sinds: 10 augustus 2012
vicky, wat vervelend voor je zeg. Kan me je bezorgdheid wel voorstellen. Ook al zal die waarschijnlijk onnodig zijn. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen.
Mijn NOD is ook donderdag, heb net precies getest (kon me niet inhouden) maar deze is ook negatief:( Ben bang dat het em niet wordt deze maand voor mij. Bah!
@ Mannie, Ik ben de laatste 2 weken wel ontzettend moe, maar denk dat het komt omdat ik zo druk op kantoor ben...
AnniqueOud lidBerichten: 18Lid sinds: 23 november 2012
Pff vicky dat is balen. Dag 43 al?? is ineens echt een stuk later dan.
Annique en eva spannend nog even dus, kan goed dat jullie nog te vroeg waren met testen. Donderdag gewoon nog een keer testen.
ik ben vandaag helaas ongi geworden 😞 Had het eigenlijk zaterdag verwacht, maar er kwam maar niks. Heel hoopvol zondagochtend getest, maar die was negatief. Ik voelde me ook echt wel anders deze ronde. Normaal nooit ergens last van en nu toch een raar/anders gevoel in mijn buik en mijn borsten zijn echt pijnlijk. Helaas zonder betekenis dus.... Ga dus weer verder naar het decembertopic (kerstbaby maken!)!
AnniqueOud lidBerichten: 18Lid sinds: 23 november 2012
Hier nog nix... Ha zei gewoon af te wachten, als het eenmalig is is het blijkbaar heel normaal.. Nu maar hopen dat het snel komt!! Iemand hier ervaring met teunisbloemolie en tarwekiemolie?
KittyOud lidBerichten: 927Lid sinds: 4 september 2011
Goede morgen dames, Zit nu 2 dagen voor me bod. Gisteren avond extreem veel witte vloed, en toen ik op bed lag erg pijnlijke tepels en een stekende buik. Wat zou het zijn, wil eigenlijk nog even wachten met testen.
@ kimmie, Vervelend dat je ongesteld bent worden, vooral als je je dit keer anders voelde.
Ik hoop dat ik idd te vroeg ben geweest met testen, maar ik ben er bang voor. Net als vorige maanden zijn mijn borsten ietsjes gevoelig en heb ik met vlagen last van mijn onderrug, dat houdt in dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen:(
@ Vicky Ik heb jaren geleden 1 maand gewoon overgeslagen, heel vreemd. Dacht ook dat ik zwanger was, terwijl het niet zo was. Heel gek eigenlijk. Maar idd zoals de ha zegt, eenmalig is niet raar. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je vlug verder kan.
@ Annick, Ik heb geen flauw idee wat dat kan inhouden, ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!
Wat balen zeg, veel te veel rood hier meiden! Hopelijk de volgende maand voor jullie wel roze! Een knuffel voor jullie allemaal.. hier nog steeds op het wachtbankje...
kimmetje1983Oud lidBerichten: 869Lid sinds: 23 september 2012
Zahra nog succes op het wachtbankje! Dat je maar niet met ons allemaal mee verhuisd naar december! Alle andere tot in het december topic, dan gaan we er gewoon voor. In de feestmaand moeten wij toch ook een mooi cadeautje krijgen 😉
ZahraOud lidBerichten: 307Lid sinds: 23 oktober 2012
Bedankt Kimmetje, eigenlijk hoor ik ook een beetje in december, als ik van mijn laatste cyclus uit ga.. misschien kom ik dus nog wel ff meekletsen maar hopelijk niet voor lang en om een goede reden 😉 hoop voor jou een extra mooie december maand!!!