Bib 😊
Mannie, Ja echt wel, ik vond eerder dat er ook best veel leuks voor jongens is, maar als ik nu in bepaalde winkels kijk, tja dan zie je dat shirts en broekjes wel aardig gelijk lopen maar voor meiden heb je dan ook nog rekken vol met rokjes/jurkjes/leggings... Nouja, heb wel wat gevonden, en als het een jochie is dan zien we het dan wel weer :)...
Oeps dat is inderdaad niet erg handig, hopelijk nemen ze het toch snel in behandeling zodat je niet te lang op je geld hoeft te wachten. Ik was ook al beetje pissig, collega van mij belde gisteren ineens op dat ze de boel nog aan moest vragen bij het uwv en mijn bevallingsdatum niet meer wist en of ik nog even een zwangerschapsverklaring toe wou sturen (heb een aantal weken geleden nog gevraagd of ze geen zwangerschapsverklaring nodig was, hoorde ik nog was toen het antwoord). Nou scheelt het misschien nog iets dat ik de eerste 2 weken vakantie had dus ik heb morgen pas 1 week verlof gehad maarja, hoop dat het wel allemaal beetje op tijd nog rond komt. Al zat ik wel te denken dat volgens mij mijn werk gewoon aan mij moet uitbetalen en het uwv weer aan mijn werk, dus in dat geval zal ik er geen last van hebben maar mijn werk en dat is dan hun probleem... Ik wacht het wel af, krijg als het goed is 1 dezer dagen ook nog een lekker bedrag van de belasting terug dus dan hebben we weer wat meer reserve's..
Ik kan trouwens ook erg slecht tegen deze warmte, ook mega enkels en zit mezelf ontzettend in de weg 😖 Nouja moeten nog maar even afzien 😉
Chappie, goed bezig dus, mag ik wel een voorbeeld aan nemen, pff heb gewoon nergens meer zin in en nu denk ik had ik dat maar gelijk allemaal gedaan dan was ik er nu vanaf maarja...
Ingel, Je bent niet de enigste die minder haast heeft (nouja minder haast, had wel graag gewild dat het klaar was maar kan me er nog niet best toe zetten). Ik hoop morgen de enveloppen te kunnen schrijven en als het even kan ook de wiegbekleding te strijken.. En dan ben ik wel aardig klaar (volgens mij??).
Rakker, Hier vanmorgen ook regen en onweer, en kan helaas niet zeggen dat dat nou echt geholpen heeft om het een beetje te laten afkoelen want het is de hele dag benauwd geweest hier. Wat die etiketjes betreft, had ik beter gelijk bij de eerste kunnen doen (of al met de bruiloft), dan had ik alles mooi in de computer gehad, nu zou ik dat dan eerst weer moeten doen en dit wordt toch de laatste voor ons dus toch maar met de hand schrijven..
Kan me voorstellen dat je de zolder graag klaar hebt voor de kleine komt, helemaal als jullie eigen kamer nu een soort van opslaghok is.
En heb bij mijn meiden geen fotoshoot laten doen, heb wel een leuke foto van mijn oudste die mijn dikke buik een kusje geeft (een paar weken voor ik bevallen ben), maar leek me eigenlijk wel leuk om het eens professioneel vast te laten leggen en dan ook leuk met mijn meiden, wordt alleen wel kort dag want over zo ongeveer 2 weken dan is het al zover 😉
Hanse, he het zit Amilia nog niet echt mee he arm meisje, hopelijk snel weer fit!