Een vriendin van mij teste met kruidvat negeatief en met cleaurblue positief en is nu 3 maanden zwanger..
Ik zeg clearblue 😃
We duimen!!!
Ah balen Vogeltje!
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Tijger1 schreef:Jerari Wij alleen maar 's avonds. Vriendlief door de weeks vroeg uit bed. En zoonlief is ook geen uitslaper. Hihi
snuitebolletje schreef:Ik heb geen bingo deze maand, op naar de volgende.
Ik had het al eerder willen schrijven, maar kwam er niet van.
Mijn man was weer teleurgesteld en ikke weer wat minder, het is echt de omgekeerde wereld hier. Maar we hebben wel een heel fijn gesprek hierover gehad, want ik wil eigenlijk volgende maand naar de huisarts om alles te laten onderzoeken. Alleen Martijn wil nog niet, want we zijn zo kort bezig volgens hem (vanaf oktober2012 gaat het goed). Hij wil namelijk nog wachten, want hij wil niet weer in een neerwaartse spiraal komen, hij trekt dingen teveel aan. Hij vind het aankomende onderzoek al erg genoeg, dan krijg ik een endoscopie en een week later de uitslag. Hij kan er niet tegen dat die uitslag pas een week later is en hij denkt dan de ergste dingen. En als we in februari naar de huisarts gaan zei hij dan blijft hij in die spiraal zitten. Toen heb ik gezegd dat ik erover zou nadenken wanneer we dan naar de huisarts gaan, maar ik beloof niks. Want ik word 39 en toen we voor de darmen bij de huisarts waren had ze al zoiets van nog niet zwanger, ik stuur je wel door. Dus ik denk erover na.
Ondertussen gebruik ik de sensitest, het is me goed bevallen. Je hebt dan iets meer zekerheid wanneer je kan klussen. En het komt overeen met de gegevens op de menstruatiekalender. Dus we gaan nog lekker verder klussen. En dan hebben we hopelijk volgende maand goed nieuws.
Kitty schreef:Ze gaan pas verder als je 1 jaar bezig bent dus denk niet dat de huisarts al wat kan doen
Th90 schreef:Heb afgwlopen vrijdag getest maar negatief...vind het zo n domper als er zo n stom strwepje staat.
Dan liever dar ik gewoon vandaag of morgen ongesteld word! En anders knetterzWanger :)