Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
Succes Geke! Ik hoop echt dat het een plan wordt waar je je zelf ook goed bij voelt. (En niet eerst nog eens een half jaartje tempen ofzo....)
myste schreef:Ha Dollie,
Fijn om je weer even te horen. Jeetje wat een miscommunicatie zeg. Maar goed wie weet is het nu toch raak met een klein beetje medische hulp. Maar tellen de vorge en deze poging dan toch mee. Ik bedoel je krijgt toch maar een paar ivf pogingen vergoed.Maar in mijn ogen heb jij de vorige en deze keer geen eerlijke kans gekregen doordat ze je een spuit te weinig hebben gegeven.
Ik ga heel hard voor je duimen hoor dat er geen andere pogingen meer nodig zijn.
Knuf Myrt
angelsvleugels schreef:
winanda.ik heb die operatie ook gehad,maar ik was die dag vrij rustig dus ik hed alles ook gewoon goed doorstaan.ik ging de zelfde dag naar huis,had alleen last van het lucht wat hun tijdens de oparatie gebruiken.het geeft je pijn aan je schouders en een soort gevoel alsof je geneuste ribben hed.maar dat hoeft niet hoor als hun het er goed uitlaten lopen,de sneetjes zijn heel erg klein.ik zou als ik jou was tog proberen om er niet teveel mee bezig te zijn.
ik wens je echt heel veel sucees en geluk
groetjes knuffels angelvleugels
winanda schreef:angelsvleugels schreef:
winanda.ik heb die operatie ook gehad,maar ik was die dag vrij rustig dus ik hed alles ook gewoon goed doorstaan.ik ging de zelfde dag naar huis,had alleen last van het lucht wat hun tijdens de oparatie gebruiken.het geeft je pijn aan je schouders en een soort gevoel alsof je geneuste ribben hed.maar dat hoeft niet hoor als hun het er goed uitlaten lopen,de sneetjes zijn heel erg klein.ik zou als ik jou was tog proberen om er niet teveel mee bezig te zijn.
en wat had je aan aan kleding tijdens de operatie? ik moet waarschijnlijk ook weer een buisje in mn baarmoeder via mn vagina om vloeistof in te spuiten en ga niet helemaal naakt op die tafel liggen!!!!
Moontje schreef:winanda schreef:angelsvleugels schreef:
en wat had je aan aan kleding tijdens de operatie? ik moet waarschijnlijk ook weer een buisje in mn baarmoeder via mn vagina om vloeistof in te spuiten en ga niet helemaal naakt op die tafel liggen!!!!
Hoi meis,
ik heb de operatie ook gehad.
Je krijgt een operatiehemd aan en een soort gaasbroekje.
Dat buisje wat ze inbrengen voor de vloeistog gebeurt allemaal pas als je al onder narcose bent.
Je partner mag niet mee naar de ruimte waar ze je voorbereiden voor de operatie.
Misschien kun je vragen of je iets kalmerends kunt krijgen om je niet zo van slag te laten zijn.
De voorbereiding viel me trouwens erg mee hoor, alleen een infuusnaald inbrengen en verder niets, toen ze me onder narcose brachten was ik zo weg.
In de uitslaapkamer blijf je tot je goed genoeg wakker bent om terug te gaan naar de afdeling, ik heb er niet zo heel lang gelegen, terug op de afd. mag je partner er weer bij.
Ik heb alleen erg last gehad van mijn schouder, de eerste nacht was het het ergst, wist niet hoe ik moest liggen maar daarna was het snel over.
Gewoon tijdig je paracetamollen innemen.