sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
welkom op deel 2
Linda_ schreef:Ik zag net een berichtje van Riesjan nog op deel 1, ze blijft het spannend maken. Ik hoop voor haar dat de uitslag bij de gyn duidelijkheid gaat geven!
angelsvleugels schreef:hoi ik kom net van het ziekenhuis en alles is goed,ik hed 22april de afspraak voor het prikken en de medic die ik in moet nemen,en dan kan de ivf starten.vind het spannend.
hoe gaat het met dollie?
en riesjan hoe gaat het met jou,we zijn allemaal zoooo benieuwt
groetjes angelsvleugels
Elle schreef:Dollie heeft nog een stukje geschreven op het vorige forum, deel1!
Liefsss
Linda_ schreef:Ha, dank je Dollie! De kaarsenindustrie vaart wel bij ons forum. 😂 Nu maar ervan uitgaan dat het allemaal helpt.
En hier wachten we verder af.... Erg frustrerend. Ben er vanacht zelfs nog wakker van geworden... En dan ben ik weer bang dat ik er echt te gestressd onder ben en het dus weer sowieso niet zal lukken... Hoe kun je jezelf goed bezig houden in je gedachten. 😊 😉 Heb verder wel goed geslapen hoor. :roll:
ro schreef:linda, je hebt inderdaad gelijk dat het de ene keer erger is om je nod af te wachten dan de andere keer
nog een vraagje wat voor tabletten slik je dan met extra foliumzuur ik slik alleen foliumzuur tabletten
groetjes rosita
Dollie schreef:angelsvleugels schreef:hoi ik kom net van het ziekenhuis en alles is goed,ik hed 22april de afspraak voor het prikken en de medic die ik in moet nemen,en dan kan de ivf starten.vind het spannend.
hoe gaat het met dollie?
en riesjan hoe gaat het met jou,we zijn allemaal zoooo benieuwt
groetjes angelsvleugels
Hoi Angel,
Nu breekt er een spannende tijd aan...
Let goed op je nachtrust een van de bij werkingen van de medicijnen is namelijk vermoeidheid...
En omdat er een hoop van je lichaam gevraagd word... heb ik wel een stapje terug gedaan en heb heel goed er op gelet dat ik voldoende nachtrust krijg...want als het goed is ben je daarna zwanger en heb je daar al je krachten voor nodig en als je net zwanger bent hebben een hoop meiden een slechte nacht rust door de hormonen....Dus goed slapen is heel belangerijk :!:
Dit wou ik je graag even mee geven als waardevolle tip :!:
Liefs Dollie
San- schreef:Linda, ik duim en duim en duim.... het kampvuur was ff uit door de hagel en sneeuw (ja ook hiero) 😂 maar wordt weer flink opgestookt! En die reis... o, zucht, zwijmel... die staat ook op mijn verlanglijstje... had hem 4 jaar geleden bijna geboekt en toen, toen kwam ik de liefde van mijn leven tegen (huidig liefie) en toen reis uitgesteld... inmiddels afgesteld. Dus ga ervooooor!!!
Enne Dollie, het is balen als je maar slecht kan slapen. Maar nu hoop ik dat het voor mij een goed teken is... slaap al een nacht of 4 errug slecht 😉
Groetjes San
Janneke14 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan? Hoe lang waren jullie bezig om zwanger te worden? Wij zijn nu bijna een jaar bezig.
Bedankt en succes allemaal.
Janneke