linda heel veel sterkte meid ,het is nooit fijn om iemand teverliesen die je dierbaar is :!:
dikke knuffel riesjan
RIESJANNELAOud lidBerichten: 482Lid sinds: 1 januari 2005
Linda_ schreef:Dank je wel allemaal! Jullie zijn lieverds.
Riesjan, ik begrijp je helemaal. Zit hier in hetzelfde schuitje, ook al zal die wat eerder aanmeren. Ook hier gevoelige borsten, maar ook die heb ik altijd voor NOD. En hoofdpijn, maar dat is van alle spanning van deze week. Pfwt. Ik reken er maar niet op....... :| Afwachten of komend weekend de 😈 :twisted: arriveren of niet...
Linda_ schreef:
Dollie, meisje, je bent zo stil, alles goed met je? Heb je het gewoon weer eens even lekker druk?
myste schreef:Dollie,
Wat een ellende toch weer, af en toe moeilijk om de moed erin te houden denk ik. Maar wel goed om te horen dat je meteen bent begonnen met spuiten,dan benut je in ieder geval meteen de tijd goed.
Dollie en Elle, een heeeeeeeeele dikke kus. Ik zend jullie de energie die jullie nodig hebben om deze ellendige dagen weer door te komen(lijk jomanda wel).
XXXXXXXX Myrt
winanda schreef:hier wel ff goed nieuws. was woensdag bij de gyn voor weer een echo en uitslag van uitstrijkje van chlamydia dit omdat ik antistoffen in mn bloed heb van chlamydia. ik heb geen chlamydia en de antistoffen heb ik gekregen door een keelontsteking. erg raar dus het lichaam. en daarbij was er op de cho niet te zien dat er 1 eitje groeide maaaaar ........... zelfs 2! dat was wel leuk om te horen vooral omdat 2ling niet in de familie zit. maar nu maar hopen dat ik niet ongi wordt want zie erg op tegen de foto. dus graag meiden die hier ervaring in hebben. en moet je tussen de eerste onderzoek en tweede foto blijven liggen?
wAnnie-B schreef:... want als we het IEMAND hier op het forum gunnen is het Dollie wel!
Zullen we naast duimen, kaarsen en haardvuren gewoon overal kampvuurtjes bouwen?! ;)
winanda schreef:in de folder staat dat er contrastvloeistof wordt in gespoten en dat dat onderzoek 10 min duurt en dat er na een uur nog een tweede foto wordt gemaakt om te kijken of de vloeistof aan de darmen is verkleeft om evt verstoppingen op te kunnen sporen.
Moontje schreef:winanda schreef:in de folder staat dat er contrastvloeistof wordt in gespoten en dat dat onderzoek 10 min duurt en dat er na een uur nog een tweede foto wordt gemaakt om te kijken of de vloeistof aan de darmen is verkleeft om evt verstoppingen op te kunnen sporen.
Hmm, Winanda, dat heb ik niet gehad, het is bij 1 foto gebleven.
ruby schreef:dollie...
misschien een beetje laat, maar ik duim volop met je mee.
linda, neem lekker de tijd voor jezelf.
het is ook allemaal niet niks, logisch dat dat even duurt voordat je dat een plaats kunt geven, zeker als er dan nog zo'n hoop gedoe is in de familie.
sterkte meid
wij gaan morgen lekker een weekend naar zee....heerlijk even uitwaaien
dikke knuffel voor wie hem nodig heeft
liefs ruby
myste schreef:Winanda, wanneer had jij eigenlijk dat onderzoek. Of wanneer is je NOD?
Myrt
wAnnie-B schreef:ik HAAT artsen!!
mijn god, eerst 3 maanden wachten tot we er eindelijk heen mochten, nu krijg ik doodleuk van de assistente te horen dat meneer niks bespreekt over de telefoon, maar een afspraak kan ik niet maken voor juni... (en die had ik al staan voor de echo... alsof dat nu nog nodig is!!)
Wat moeten we nu??!
myste schreef:Dollie, hoe is het meid.Je laat niks horen. Dat kan twee kanten op zijn. Of je bent van de wc gevallen omdat je een positieve test hebt. Of die 😈 zijn weer gekomen. Ik hoop toch echt het eerste hoor.
Knuf Myrt