ruby schreef:he dames...
fleur...welkom (terug) wat een gedoe allemaal hé.
kan je mannetje het ondertussen een beetje begrijpen van jou kant?
mijn mannetje weet ook van het forum en hij vijd het wel lekker dat ik nu iemand anders heb om tegen te klagen.
Mijn man wist van begin af aan wel dat ik meekletste op een forum, hij vindt dat juist prima omdat hij weet dat hij zelf niet zo makkelijk praat over alles en ook dat ik dat wel nodig heb, om af en toe mijn ziel en zaligheid uit te storten, maar het was voor hem nogal een shocker dat ik dat onder mijn eigen naam deed... (internet, open boek, publiek toegankelijk dus naief, blabla - ik vind het nog steeds fatsoenlijker voor "bekenden" als ze hier komen dat ze dan maar even ergens anders gaan kijken want ik blijf erbij dat als je iemands dagboek vindt ga je ook niet ongegeneerd het hele ding doorlezen...)
Vooralsnog zijn we er wel uitgekomen hoor, we vinden elkaar weer helemaal lief 😊 En hij probeert me ook te stimuleren hier gewoon door te gaan maar inderdaad onder een volkomen onherkenbare naam 😉
Wel balen van je 😈 Ruby... Hopen nu inderdaad dat het ZH je verder gaat helpen.
In tegenstelling tot mijn banner hier nog geen 😈 maar al wel 3 dagen flink kramp. Ik hou mezelf dit keer niet voor de gek, medisch gezien kan ik niet zwanger zijn, dus ik zal wel weer een keertje een langere cyclus hebben - hoewel een medisch wonder van harte welkom is natuurlijk 😃
Ellen, ik ben blij voor je dat je leventje weer in rustiger vaarwater komt nu. Dat verdien je ook wel. Blij dat het weer beter gaat met je schoonmoeder!
En ontzettend bedankt voor je lieve berichtjes!! *knuffeltje*
Groetjes, Fleur
Myrte, goed gedaan meid, je hebt het weer overleefd en je hebt een supergelukkige dochter ongetwijfeld nu!!
Ik