hoi lieve dames, ik heb even het forum een tijdje verwaarloosd want was er veel te veel mee bezig!!! nu heb ik weer rust gevonden en kom ik weer even spieken en wat zie ik???? GEFELICITEERD JERARI!!!! 😊
hier nu ook in ronde 10 alweer.. 😞
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
nou daar ben ik weer ik zit nu op dag 12 ..een ei van 22.3 en 17.4 en 16 ze ziet niet echt eenn groot risico op een meerling maar uitsluiten kan ze het niet ...Ze wou mij eventueel wel spuiten maar dan heb je wel meer kans zei ze..dus we wachten maar af..zaterdag erweer naar toe..
Beebje 2 ja moeilijk dan dat wachten,pfffffffff lijkt net of de dagen nu langer duren zeg...Hoop dat ie zaterdag wel gesprongen is hoor, merk nu wel dat ik wat drukkende pijn heb links...gelukkig gaan we eind volgende week 2 nachtjes samen wegen de week erop 3 nachtjes met het hele gezin naar een all-inclusive hotelletje in nederland..misschien dat de dagen dan wat korter duren 😉
supermamaOud lidBerichten: 1.849Lid sinds: 9 juni 2010
Jerari gefeliciteerd! Hier heeft manlief dinsdag een soll. gesprek. Ons zoontje van 1,5 heeft een nieuw stopwoordje.... baby hahah Hij wil blijkbaar graag een broertje of zusje.
Beebje2Oud lidBerichten: 705Lid sinds: 17 januari 2013
Vicky leuk om weer wat e horen, wel jammer dat je alweer naar ronde 10 gaat. Weet precies hoe je je voelt, maar hier is het probleem opgelost en zoals je ziet is het gelijk raak na de operatie!
Beebje, hoe zo ongeduldig hihi maar nu een ovutest heeft toch echt geen zin dat is zonde van je geld 😊
Supermama, succes alvast voor je mannetje!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Hier weer een fm meting gehad...3 eitjes de grootste is 30mm :shock: wordt er moe van laat hem toch eens springen En het liefst 1 en niet 2 of 3:-D Ik zit nu op dag 14 ..misschien als ie woensdag niet gesprongen is toch een pregnyl spuit :? Of wachten en dan de volgende ronde een spuit wanneer me ei ongeveer 20mm is ...en nu maar weer door met klussen deze dagen ...
Leonec. Dat klinkt als een heeeeeeeeeeeeel groot ei. Maar heb er weinig verstand van hoor. Nu inderdaad hopen dat hij springt.
Ik heb heeeel eigenwijs alvast 1 ovutest gedaan om te kijken of ik het hormoon al aanmaak. De vorige keer dat we zwanger wilde raken had ik namelijk altijd een positieve test alleen rond mijn ei een hele dikke streep dus dan wist ik dat hij echt kwam. Had nu gewoon weer een licht positieve test! Maak je dat hormoon 'altijd' aan of alleen wanneer je lichaam ook een ei gaat maken? Was namelijk benieuwd of mijn ei meteen zou komen na de pilstop (omdat je vaak hoort dat die nog even wegblijft).
ja is ook een groot ei en ja alle drie zijn ze groot ...er zijn ook goede zwangerschappen gekomen met een ei van 35 mm..dus we hebben nog kansalleen hoop ik zo dat er 1 springt voor woensdag...heb een hele rotdag vandaag,waarom weet ik niet of het nu de nasleep van de hormonen is...kan zo wel janken..bah
mijn2meidenOud lidBerichten: 165Lid sinds: 19 januari 2013
@ beebje2 volgens mij maaak je zowiezo dat hormoon aan, want ik heb eigelijk altijd een licht streepje. en volgens mij meer meiden. dus het is echt wachten op je positieve test hihi spannend
En leonec jij houdt het ook spannend zo, tjop tjop het eitje mag gaan springen en dat je dan maar snel een bevrucht eitje hebt.
ik wacht weer tot de volgende ronde maar dat is nog ver weg...
@Leonec. He bah, soms heb je van die dagen he. Zo hebben lief en ik vandaag zo'n dag dat we ons continue aan elkaar ergeren (is normaal juist niet...) Gelukkig is hij nu naar Vitesse haha. Dus heb even tijd voor mezelf.
@mijn2meiden. Heb al even gegoogled. Je hebt gelijK! Toch jammer hihi
Heb ik net lekker mijn zoontje in bad gedaan.. trekt hij tijdens het aankleden zo een boek van een plank en dat boek weet precies (hoe geen idee) op zijn linkeroogje te landen. Huilen!! Heel hard huilen. Zat er ook meteen erg in te wrijven en het werd al dik. Heb hem getroost en op bed gelegd maar hij is nu nog aan het mopperen. Echt huilen wisseld zich af met mopperen. Twijfel dan of hij nog pijn heeft of gewoon aan het zeuren is omdat hij naar bed moest of beiden. Dit soort dingen vind ik altijd lastig. Nou ik laat hem nog mooi even. Als hij zich echt overstuur gaat huilen loop ik er even heen.
Beebje aaaah arm ventje! Is ie nog gaan huilen? Hij zal wel gemopperd hebben omdat ie wel n beetje pijn had maar dat trekt toch weer weg! Niet leuk als je kleintje pijn heeft!!!!
Mijn2meiden jaa als je ergens naar verlangt dan duurt t wachten altijd erg lang... Nog ff doorbijten 😉
Mijn ei is geweest denk k begon halverwege de week met n knoop in me rug en eergister de hele dag n stekende pijn in me linker lies die gister weg was dus neem aan dat ie gesprongen is ofzo... Nja zien t wel geloof dat we wel ons best hebben gedaan! Haha
mijn2meidenOud lidBerichten: 165Lid sinds: 19 januari 2013
Dat is waar, wachten duurt zeker lang. Maar als ik me cyclus even goed in kaart heb. Dan ga ik volgende maand Echt flink aan de klus . Nou maal hopelijk wordt je klussen beloond. En leoonec als iets gesprongen. Hoop voor jou een vruchtbaar weekend.
Mijn2meiden zou leuk zijn maar vind eigenlijk dat andere meiden eerst aan de beurt zijn, dus is nie erg als t nie meteen lukt... Alles op zn tijd 😉 Hoelang ben je nu je cyclus aan t checken? Geeft ie al wat duidelijkheid? Welke anticonceptie had je?
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
wel raar dacht dat ik zaterdag moest komen (voor een extra fm meting )om te kijken of ie weg is ..en dan maandag weer nu moet ik woensdag pas weer komen.Jammer dat je van de ene arts naar de andere gaat...
Bel morgen gewoon even ...
@Leonec: ben ook benieuwd of hij gesprongen is. Inderdaad wel irritant dat je steeds bij een andere arts zit...
@Maal: oehhh spannend. Wie weet 😃 Mijn moppie heeft echt een blauw oog door dat stomme boek haha. Maar verder lijkt hij er geen last meer van te hebben.
Hier gebeld want heb erg veel druk op mijn blaas.ze zei dat het kan komen door een naderende eisprong..nou ik weet het niet hoorKan op deze manier niet eens klussen...zo morgen nog gedaan morgen dan maar weer...ppfff hahhaze zei nog een groot ei kan best bevrucht worden (alleen kan de kwaliteit van het ei wel minder zijn,dus minder kans..Woensdag morgen erweer naartoe
Lastig he... Klussen is niet leuk met pijn... Tanden op elkaar dan maar... Hoop dat t vruchten afwerpt... Maar hoezo is n groot ei van mindere kwaliteit?? Woensdag n echo dan??
ja dat zei ze ...hoe en wat precies weet ik niet.Ik had 3 grote eitjes..1 van over de 30..mmHoop dat er 1 springt en niet meer..ben bang dat er niets springt..maar jah woensdag een echo om 9.20
Zou je liever geen meerling krijgen? Ergens lijkt t me wel leuk... Mja is natuurlijk dubbel zo zwaar! Ga duimen dat er een springt!!! Maar waarom heb je t gevoel dat niets gaat springen?? Benieuwd wat ze woe gaat zeggen!
jollyjoOud lidBerichten: 4.562Lid sinds: 24 augustus 2009
Leonec, ik duim voor je dat er een mooie eitje springt deze dagen. 30 mm is wel groot inderdaad. onze gyn zei toen 22-25 mm is een mooi eitje, maar blijkbaar kan het dus ook groter. Iedere lichaam is ook verschillend.
tja een meerling is leuk maar het is hier al zo druk.Me man zijn kinderen van bijna 9 en 7 zijn hier de helft van de week en onze dochter erbij..Heb 2 zussen met een tweeling. En me man heeft een zus met 2 tweelingen ...Ja een ei kan inderdaad groter worden zeker met het gebruik van clomid...ja het gevoel dat er geen gaat springen ik weet het niet misschien omdat ik elke keer een teleurstelling zie wanneer ik een meting krijg..Mocht deze ronde niets worden dan willen ze me eem lagere dosering clomid geven en een pregnyl spuit wanneer me ei mooi is..Anders blijf je je suf klussen 😉
JerariOud lidBerichten: 579Lid sinds: 23 januari 2012
hey meiden, was ik nu net begonnen hier ook weer wat mee te typen, lukt het weer niet....mn laptop is vorige week gecrashed :(. Mijn zusje logeert 3 weken bij ons dus af en toe kan ik es vlug op haar laptop spieken op het forum maar echt niet voldoende om hier te kunnen bijhouden want wordt hier wel druk 😊
maar wou in ieder geval aan alle zwangeren even gefeliciteerd zeggen!!! Dus bij deze is dat ook weer gebeurd 😊 Jullie horen mij wel weer als ik (ooit) een nieuwe laptop heb of tussendoor es wat langer die vn mn zus kan lenen
haha leonec, nog nooit van appen gehoord? dan wordt het tijd voor een nieuwe telefoon 😉
gisteren heb ik me eens gewaagd aan een ovutest nou ik heb nog nooit zo'n wit ding gezien... meestal staat er wel een heel dun streepje wat steeds donkerder wordt maar nu was hij echt niet te zien...????
ik heb ook een ovulatietst gedaan gisteren en had best wel een duidelijk steepje (maar twijfel of ie niet dikker moest zijn)Nu weer een test gedaan en nu is ie lichter..lukt me hier niet een foto te plaatsen..morgen ernaar toe ben zo benieuwd of er 1 gesprongen is..>zondag geklust en vanmorgen
Leonec hoop dat er morgen te zien is dat je ei gesprongen is! Zou je wel zeggen als je test gister duidelijker was dan vandaag. Succes alvast voor morgen.
Denk dat hier ongi gaat komen. Ongi krampen worden steeds erger. Bah!
Leonec, als je test nu weer lichter is dan is je vruchtbaarste piek geweest en springt je ei vandaag of morgen. Meestal binnen 24-36 uur na de LH piek (de donkere ovutest). Spannend, ik hoop het voor!!
Als je volgende week naar de gyn moet ben je ook al bijna een jaar verder dus dan kan hij/zij toch wel bespreken hoe nu verder? Of wil hij/zij echt een jaar wachten (en dan voor jou ngo een ronde)? Ben benieuwd wat er uit komt. Je hoopt natuurlijk dat er niets uitkomt maar waarom wordt je dan nu niet meer zwanger dat is zo dubbel.
Ik weet niet of ze dan nog een maamd wil afwachten. Mijn laatste mk was begint maart vorig jaar. Was voor de verjaardag van mijn vriend, en die is 11 maart jarig. Ik verwacht niet echt iets dat uit deze onderzoeken komt. Maar ben inderdaad wel benieuwd wat ze verder wil gaan doen.
A Tijger jagh dat is balen...toch altijd spannend die uitslagen,ben ook benieuwd wat de gyn wil gaan doen ..denk als me ei is gesprongen dan gister avond..gisteravond was de test ook al weer lichterben zzzo benieuwd morgen
@Tijger. Hoop het niet voor je. Ik zeg gewoon stik eigenwijs: geen bloed is goed!!
@leonec:"tja even afwachten dus. Maar inderdaad, al springen ze alle 3 kan zomaar zijn dat ze niet allemaal bevrucht worden. En anders krijg je een gezellige drieling 😉
Ben benieuwd of er wat uit komt. Mijn tijd tussen ei en ongi is wat aan de korte kant. Dag 17/18 ei gesprongen en dag 28 eerste beeje bloedverlies, wat denk ik vandaag goed door zet
liezzleOud lidBerichten: 1.142Lid sinds: 11 april 2011
leonec, spannend de komende weken. Ik duim voor je. Tijgetje, balen zeg!
Hey meiden even een vraagje. Wat zouden jullie doen, we willen heel graag een 2e wonder. Alleen zit mijn man momenteel zonder werk. zouden jullie er voor gaan, of zouden jullie wachten tot manlief weer werk heeft? Ik werk 3 dagen. Man werkte fulltime. Inkomen is nu niet heel hoog, maar we kunnen alles betalen en sparen ook nog. Houden zelfs nog een klein beetje over.
Ik denk dat als de wens groot genoeg is dat t kan! Als jullie zelfs wat overhouden.. Miss kun je nog wat dingen van je eerste wonder gebruiken... Uiteindelijk heeft je kindje voornamelijk liefde en eten nodig (en luiers) toch?
Leonec mooi dat er 2 eitjes zijn gesprongen. Ga ook voor je duimen!!!
Supermama, als de wens groot is zou ik het doen. Je bent toch nog niet zwanger en wie weet heeft je man dan wel weer werk voor je bevallen bent. En als je nu nog overhoudt en kan sparen dan heb je genoeg als die kleine er is en je man heeft nog geen werk. En wat Maal zegt, veel dingen heb je ook al van je eerste kindje dus die kun je weer gebruiken.
Tijger, ik heb al op je gereageerd in het andere topic.
ik zeg doen, ga ervoor supermama..ik ben heel lang alleenstaanden mama geweest met 2 kindjes en het is mij ook gelukt. Beetje een sport ervan maken om dingen zo goedkoop mogelijk aan te schaffen. En er zijn altijd mensen met spullen die ze kwijt willen
succes
Wat vervelend he dat je als je begint aan n kindje je meteen kwaaltjes verzint haha..
Buh hier n flinke griep ik overal pijn en hoesten layla ook hoesten en pruttelen vanacht waren we om 3u wakker en lay had geen zin meer te slapen dus ben gebroken mja lekker n aaf voor de tv en dan optijd naar bed!
@Supermama: ik denk dat je voor een 2e kan gaan. Mijn man en ik hadden beiden een prima baan toen we zwanger raakten. Vervolgens raakte we beiden onze baan kwijt en waren we dus beiden werkeloos na de geboorte van ons zoontje. Ook dat is goedgekomen. Je hebt nooit zekerheid. Ik ben (in principe) aangenomen bij een ander bedrijf. Zat dus ook wel te twijfelen want straks verlengen ze daar mijn contract niet of krijg ik gedoe als ik al zo snel zwanger ben. MAAR ik denk dat dingen gaan zoals ze gaan dus dat dat vast allemaal wel los loopt.
Onze kleine hummel loopt sinds 2 dagen los!!! Hij loopt de hele kamer door en probeert zelfs al te rennen haha. Ook kan hij opeens auto zeggen en zie ik dat zijn 1ste kies doorgekomen is, en er nog 2 tanden bijna door zijn. Wat kan er een boel gebeuren in 1 week...
MiriamOud lidBerichten: 11Lid sinds: 14 februari 2013
Hoi Miriam, Welkom! Leuk zeg dat jullie voor een 2e gaan. Ik ben 25, mijn man 30 en we hebben een zoontje van 15 maanden. Ik ben 29 januari met de pil gestopt dus dit word ook weer onze 1ste ronde.
Heeft er iemand nog het NOD lijstje bij de hand? Heb hem al even niet meer gezien.
Jollyjo mag ook lekker n verdieping naar beneden toch... Miss is t handig t lijstje op eerst volgende nod's te zetten zodat er duidelijk is wie de eerst volgende is?
Beebje goed he die kleine man van jou.. Hihi dat filmpje van em. Nog zon heerlijk dronken loopje ❤️ maar dan heeft ie wel n goeie sprong gehad zeg dat ie zoveel dingen heeft geleerd! Echt goed van em!!!!
Hoi Beebje, Wat leuk dat julle er ook weer voor gaan, wij zitten nu in de 2de ronde. zou graag meedoen met het NOD lijstje maar weet niet hoe dat werkt??????? Hoeveel maanden heb je bij de eerste moeten wachten voordat het raak was??? Wij 7 maanden, dus ik ga ervan uit dat het nu ook wel weer minimaal zo lang zal duren..
Miriam. In het NOD lijstje zet je je naam, leeftijd en de dag waarop je ongesteld moet worden. Oftwel je NOD (niet ongeteld dag). Deze dag willen we uiteraard niet ongesteld worden. Zo hebben we allemaal een beetje een idee voor wie we moeten duimen. Wij waren de derde maand zwanger. Ik heb een erg onregelmatige cyclus. De eerste twee maanden hebben we gewin geprobeerd. De derde maand ben ik ovulatietesten gaan gebruiken om te kijken wanneer ik een eisprong had. De maand werd ik zwanger. Ik hoop voor je dat het nu eerder raak is!
liezzleOud lidBerichten: 1.142Lid sinds: 11 april 2011
Zwanger: Anna 77...........uitgerekend op................ Jollyjo..............uitgerekend op........... 9 oktober ongeveer. 25 feb 1e echo. Jerari...............uitgerekend op...........
[/B]Zo... heb het lijstje even op volgorde van nod gezet, ziet er wat overzichtelijker uit 😊