Meiden, ik ben dus bezig met de digitale ovulatietesten van clearblue. Ik zit nu op dag 17 en vanochtend had ik nog steeds geen positieve test. Ik ben bang dat ik het deze maand heb gemist ofzo....... Weet niet wat ik hier van moet denken. We hebben afgelopen week ook maar 2 keer geklust omdat ik ervan uit ging dat mijn ei er toch nog niet was. Maar misschien is ie wel geweest en heb ik hem gemist 😞
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
Hier ok even een spannende vraag 😃 Ik ging net even plassen en toen vond ik daarna op mijn wc papiertje een slijmprop zo groot als een knikker ( zo n kleintje dat wel maar toch) Nog nooit gehad wat zou dit kunnen zijn? Zou het een goed teken zijn?
patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
Th90... dat klinkt als je eisprong! Ik veeg rond mijn ei vaak veel slijm af.
Morgen mag ik testen... Ik vind het spannend! Mijn gevoel zegt dat het wel eens raak kan zijn. Maar aan mijn lichaam merk ik dat ik ongi ga worden. Lekker dubbel. Hihi
Vandaag ook megachagrijnig... dus ik gok op een negatieve test.
Elin84Oud lidBerichten: 351Lid sinds: 25 januari 2012
Ik heb me voor mijn zwangerschap 4 mnd scheel betaald aan die dingen op aanraden van de huisarts. De eerste mnd had ik mijn eisprong op dag 9, maar dat klopte niet want werd pas ongi met 32 dgn. Toen 2 mnd helemaal geen resultaat. De 4e mnd zou ik mijn eisprong op dag 29 hebben gehad, maar een dag later ongi. Toen heeft de ha ons doorgestuurd naar de gyn en heb ik ze aan de kant gegooid en pats boem... 3 wk later was ik zwanger.
2 mnd sensitest, de 3e mnd weet ik het merk niet meer (ik dacht kv) 4e mnd digitale van cb.
Voor mij werken die dingen dus niet. Hopelijk voor jou wel. Jij had iig wel een goede opbouw toch? En tja. .. kamp hebben we allemaal wel eens. Hihi Ik kan je alleen maar vertellen dat na 16 rondes (bij mijn Zoontje dus) Ik dacht mijn lijf goed te kennen, maar nee dus.
Maar het is zo verschillend voor iedereen... Afwachten maar...
huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010
Wat een verschillende verhalen. Ik zit vandaag op dag 18 en nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik denk dat mijn ei al is geweest..... en ik heb maar 2 keer geklust vorige week:(
Kan dit ook betekenen dat ik geen eisprong heb gehad?
TH90, nog even terugkomend op jouw vraag: ik heb altijd een strakke cyclus van 28 dagen, en heel soms 27 dagen. Dus je zou verwachten dat ik rond de 14e dag wel mijn ei zou hebben.
Ik zit een beetje in een dip omdat ik denk dat ik niet genoeg heb geklust en dat het daardoor deze maand niet raak is 😞
TanjaOud lidBerichten: 3.317Lid sinds: 29 januari 2011
Eva... Het kan zijn idd dat je geen ei hebt gehad. Dat vermoedde de ha bij mij omdat die testen bij mij ook zo weinig resultaat gaven. Niet te lang gaan dippen hoor. Gewoon volhouden en klussen als je zin hebt. Dat is echt het beste. En wie weet... morgen een smiley.
Ik heb vanmorgen een testje gedaan. Ik meende een heeeel licht streepje te zien. Echt heel licht. Ding laten liggen en een uur later was t streepje beter te zien. Ik weet dat dat niet betrouwbaar is, dus ik weet het niet meer. Dat wordt vandaag dus ff nieuwe testen halen. Hihihi Pffff spannend.
Wat spannend allemaal! Ik vind het voor jullie ook allemaal heel spanned hoor. Leuk om te lezen ook elke keer weer. Het lijkt toch net op de uitreiking van de staatsloterij. De dagen gaan bij mij ook te langzaam, ben zo nieuwsgierig of het is gelukt. 😊
Eline84 gefeliciteerd met je zwangerschap!
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
Eva: ik ben niet bekend of je zonder ei wel ongesteld kan worden. Met de pil werkt dat wel natuurlijk zo... maar hoe dat zit op de natuurlijke weg?? Weet ik eigenlijk niet. Maar meissie, ik zou nog even doortesten. Welke ovutesten gebruik je? Niet in ee dippie raken hoor. Probeer netjes om de dag te klussen. Wie weet heb je pas laat je eisprong en is deze cyclus gewoon wat langer. Houd moed.
Bedankt voor het lieve berichtje Tinesje. Ik ga idd gewoon snel weer beginnen met klussen. Hopen dat het goed komt deze maand. Ik gebruik de digitale testen van Clear Blue, met de smiley. Ik probeer er niet te veel aan te denken, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Wordt een spannende maand voor ons allemaal.
Eva ik weet eigenlijk niet of dat kan. Inderdaad maar even nog door klussen. En niet iedereen heeft standaard 14 dagen na ei de ongi.dus misschien later ei en eerder dan 14 dagen erna de ongi
JerariOud lidBerichten: 579Lid sinds: 23 januari 2012
Ik test morgenvroeg weer. Als hij vanmorgen wel echt was zal hij nu niet veelduidelijker zijn. Dus dan wacht ik liever nu een dag. Duim mee nu suf dat ik niet ongi wordt! Pfffff
Maar hij was echt heel heel heel licht. Bijna niet te zien, dus daarom ga ik er nog ff vanuit dat ik of nog te vroeg ben of het vals alarm is. Hihi Ik zou echt compleet verbaasd zijn als het nu in ronde 2 gewoon raak zou zijn.
Spannend hier hoor... Wachten wachten wachten. Wat wordt ons geduld op de proef gesteld. En mijn geduld is op dit gebied nou niet mijn sterkste punt. 😉
Hahaha Tanja.. word wel geleerd he zo op deze manier een beetje geduldig zijN! Spannend hoor..
Eva: Ik zou er ok helemaal onzeker en zenuwachtig van worden!! Ik denk persoonlijk dat je hem gemist heb! Ik had bijv op di om 8 uur positief en s middags al veel minder! Lekker klussen als je zin heb en inderdaad als je altijd een cyclus van 28 dagen heb zou die ergens rond dag 1 geweest moeten zijn!
Tinesje86: Spannend morgen!!!!
Tijger1: Spannend he.. ik ga ook volgende week do testen 😃
Hier voel ik nog helemaal niets. Alleen dat ik nu honger heb dan, maar dat telt vast niet mee. 😃 Wel veel zenuwen, vind het spannend voor mezelf maar ook voor jullie!
Spannend berichten allemaal, hopelijk over een paar dagen al een paar posi testen, mijn Nod is 20 febr maar het lijk wel alsof ik elk moment ongi kan worden. Nou ja het afwachten maar, ik hoop dat jullie allemaal snel met een leuk nieuwtje komen
groetjes
VogeltjeOud lidBerichten: 196Lid sinds: 3 januari 2013
@ Tijger1, nee. Ik wacht tot zaterdag. Vorige keer ook testen en testen en toen gewoon iets langere cyclus. Jammer van de centjes. Dus nu maar gewoon geduld hebben. (en dat is lastig!) Liefste zou ik nu al een vroege test gaan doen. 😛
wachten is zooooooooo moeilijk! Ik weet ook nog steeds niet of ik morgen of toch tot donderdag ga wachten! MOEILIJK!!!!!!! Wil nl ook niet weer geld verspillen aan die testen.
mijn2meidenOud lidBerichten: 165Lid sinds: 19 januari 2013
En als je het geduld hebt even te wachten en je bent zwanger heb je teminste ook meteen een positiee test alle die negatieve testen brr alleen maar stress
Vind het altijd zo knap als men het testen kan uitstellen. Ik moet dat nog leren haha. Test ook altijd het liefst zo vroeg mogelijk;-)
Vanochtend weer een negatieve ovulatietest. Dus ik heb waarschijnlijk mijn ei gemist op de test. Maar ga er wel vanuit dat ik heb geovuleerd. Waarschijnlijk op een ander tijdstip. En gister voor de zekerheid toch nog eventjes geklust haha.
Idd wat kunnen de weken toch langzaam voorbij gaan he! Vooral na je ovulatie. Ik moet nog 9 dagen wachten.
Spannend dames!!!!
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Dames, het lijkt erop dat ik door ga naar maart. 😞 Vanochtend met afvegen ineens rood. Was wel een verrassing. Nu ook wel beetje buikpijn. Ik ga vast topic openen. (maar wel hier blijven kijken en wie de hoofdprijs heeft deze maand :D)
mijn2meidenOud lidBerichten: 165Lid sinds: 19 januari 2013
jammer vogeltje, maar ik denk dat je met je mee ga, het duurt nog even voordat me ongi wordt, maar de kans bij mij op posi is vrij klein. Duimen voor de rest van the girls
Ik heb geloof ik die hoofdprijs!!! Vanmorgen weer getest en weer een mega licht streepje, je moet echt goed kijken, maar hij stond er praktisch gelijk. Ohhhhh, zenuwslopend dit!!!
Elim en Tanja gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws!
Hier weet ik t niet.. Gister zag ik een druppel rood meer zo helder en Din als een bloedneus. Maar echt een druppel. Net of het van een wondje was. Verder heel iets bruin licht bruin op wc papier. Voor zekerheid tampon in gehad die dag. Zat dus echt een ienieminie beetje licht bruin op. Vandaaf weer helemaal geen bruin te,bekennen. Wel getest maar die was spierwit... Nod staat op vandaag dat is bij cyclus van 28 dagen. Vorige x was 30 dus ga maar even uit van nod op 8. Heb als t goed is vorige week zaterdag of zondag mn ei gehad. Ik denk dat ik ongi ga worden. Gezien de negatieve test..
Bloem... zenuw slopend meis. Hopelijk idd gewoon te vroeg en wat dit ff wat anders.
Tinesje... morgen!!!! Spannend!!!!
Thanks meiden voor jullie felicitatie. Als het echt zo mag zijn... ben echt overrompeld. Nooit gedacht en gehoopt dat ronde 2 al taak zou zijn. Mijn man wil zekerheid en is een digitale test aan het halen. Hihi Ik zei dat ik de 2v5 van kruidvat nog wel ging halen voor de komende dagen, maar daar was hij het niet mee eens. Ik zei, dan haal je hem maar zelf... en daar ging hij. Hihihi
Hier nu 4 dagen overtijd.. Heb zondag en maandag getest maar allebei negatief.. Heb net weer testen gehaald en ga morgenochtend misschien weer testen.. O echt zo spannend ..
Tanja en Elin: gefeliciteerd!!! Vogeltje: balen meid.. Andere: good luck en hopelijk snel een posie test 😊
hier ook de hele dag van die steekjes in mn liezen. Heb dit nog niet zo gehad. Krijg hierdoor echt de neiging om al te testen. Morgen nog mr ff afwachten. Dan is het dag 28.
het duimen heeft heel goed geholpen en mijn vermoedens klopten ook.
Jeeeehaaaaaa ik ben na tien lange rondes eindelijk zwanger!!!
Vanmorgen meteen het gevoel van ik moet testen. En ja hoor, 2 hele duidelijke strepen op de matcare test. Zal kijken of ik later als mn mannetje thuis is een foto kan plaatsen.
Nu maar hopen dat deze blijft plakken. Bij mn vorige zwangerschappen 2x misgegaan dus onzeker ben ik wel. Maar goed, we kunnen niet meer dan gezond leven. Toch?
Jerari!!!!!!!!!!!!!!! Gaaf zeg! Het is je zo gegund! Van harte gefeliciteerd!!! XX
En nog even een ego bericht: Ik voel zo n 7 x per dag aan mn borsten en het lijkt net ofdat ze groter zijn! maarja das vast psychisch! En ik heb onder in mn buik van die krampen had ik de vorige keer ook dus haal me niets in mn hoofd ( nou ja beetje dan 😃 ) Maar wat ik de vorige keer niet had en nu wel zijn van die felle steken onder in mn buik die naar ondere schieten! Dusja... haha
Fijne dag mensen! Enne Jerari wat zul jij smilen de hele dag 😃
Eva ik ben inderdaad ook zwaar jaloers. Ik wil ook!!
Mijn lichaam is mij ook weer lekker gek aan het maken, bah. Kunnen we doe wachtweken niet gewoon slapend doorkomen, zodat we er ook niet mee bezig zijn. Haha
TwinkleOud lidBerichten: 169Lid sinds: 7 januari 2013
Haha dat lijkt me een goed plan Tijger 😉 Ik heb op dit moment echt het gevoel dat het deze maand niet raak is. 😞 Bah Bah Bah.
Maar goed, alles is mogelijk, je hoeft geen symptomen te hebben, kijk maar naar Tanja. Hopen dat je de hele zwangerschap zonder vervelende symptomen door mag komen!
daniellaaaOud lidBerichten: 47Lid sinds: 12 december 2012
Zo, ben ik weer! Het mooiste valentijnskado dat ik zou kunnen krijgen is.... een positieve test in mijn handen. Waarom blijven die dagen na de ovulatie toch zo spannend??!! We hebben de dag voor de ovulatie en op de dag zelf geklust.
Jerari en Tanja; super goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan en Jerari; blijf positief! Grote kans dat het ook goed kan gaan.
Jerari geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!!! Super, geniet ervan! En deze blijft lekker plakken!
Tanja, dat is een hele duidelijke positieve test. Super! Dikke gefeliciteerd!
Vanochtend ook getest en die was hagelwit!!! =( maar ook geen ongi terwijl ik al maanden stipt op dag 31 ongi wordt. Dus nog even afwachten wat m'n cyclus doet, misschien onverwachts veel langer??? Lastig, had wel enorme dip vanochtend omdat ik deze maand voor het eerst positief gevoel had. Maar genoeg afleiding gehad en ben weer wat positiever ingesteld. Nu weer afwachten.
Tinesje... wie weet. Zolang er geen bloed is... Bij mijn zoontje testte Ik pas een week overtijd positief. Misschien een late innesteling zei mijn vk toen. Of je hcg stijgt naar langzaam. Ik werd bij de eerste echo ook een week terug gezet toen, dus mijn vk vermoedde een late innesteling Ik blijf voor je duimen!!!
meiden ik ben nog geen dag weg en wat zie ik allemaal vruchtbare bericht.
gefeliciteerd jerari dan wordt over 9 maanden verder met onze topic;-) en tanja had ik volgens mij al gefeliciteerd maar voor het geval dat het niet zo is als nog van harte. meiden genieten van jullie.
En de rest wens ik heel veel vruchtbaars toe, tijger ik snap je jaloersie hihi gezonden jaloersie iets wat je graag wil, maar je had mooie eitjes dus duimen dat het voor jou ook zo is. ik heb tegen manlief gezegt dat we volgende maand elke dag van me vruchtbare periode gaan klussen hij meld zich maar ziek hihi 😉
hier dus verder alles rustig maar ik verwacht ook niks maar hoop wel dat ik snel ongi ben dan kan de nieuwe ronde starten
big hug voor jullie
ManonOud lidBerichten: 334Lid sinds: 6 januari 2013