@pluis het alcoholvrije overleef ik wel hoor, t is inderdaad voor een goed doel. Maar met zo'n lekker zonnetje erbij mis ik soms een wijntje wel hoor! Aftellen weer naar de volgende ochtend. Ik ben ook echt zo blij dat ik af en toe op het werk kan spieken. Ik merk weinig van het zwanger zijn en die buik die maar niet groeit. Ik moet echt af en toe kijken of het allemaal wel echt is haha.
@Oeh aftellen naar de echo! Spannend hoor!!!
@kaatje een paracetamolletje is dan beter dan dat je je zo slecht voelt hoor! Dus goed dat je dat gedaan hebt.
Voor de dames die nieuwsgierig zijn naar het geslacht, dan heb ik nog wel een theorietje. Oud klasgenootje is hierop haar eigen prive onderzoekje begonnen en tot nu toe klopt het bij 10 van de 10 mensen. Ze zoekt natuurlijk nog meer resultaten, dus wie mee wil doen is welkom!
Je kan het geslacht weten op basis van de uitgerekende datum.
de theorie is als volgt: het geslacht wordt bepaald door het tijdstip van de bevruchting. Ongeveer 2 dagen kans op een meisje, dan meestal een paar uur niets, daarna ongveer 2 dagen een jongen. Op internet is er een schema te vinden, waar je precies kunt opzoeken welk geslacht hoort bij welk tijdstip.
Op basis van de uitgerekende datum kun je uitzoeken wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Daarna zoek je dat tijdstip op in de tabel en je weet het:)
Het gaat om de volgende sites:
http://www.efamol.nl/zwangerschapskalenderdeze site gebruik je om uit te rekenen wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
http://users.skynet.be/12hoek/geboorte_regeling.htmEn deze om het geslacht op te zoeken. Scrollen naar onderen. Mocht je geinteresseerd zijn in de achtergrond, dan kun je de lap tekst ook nog een keertje lezen.
Als je mee wilt doen kun je je resultaat ook eventueel prive sturen, dan geef ik deze weer door aan mijn vriendin. Het gaat er dus om of wat hieruit komt overeenkomt natuurlijk met het uiteindelijke geslacht.
Ik heb het zelf ook gedaan en bij mij zou dat betekenen dat het een jongetje wordt, zou dus kloppen met wat ik denk gezien te hebben. Maar we wachten nog even de echo af!
Verder is vandaag de zonnebank van de babykamer verwijderd, dus aankomende week nog ff de kleine dingetjes eruit en dan kan er eindelijk geschilderd worden 😃 Kunnen we beginnen, echt zo'n zin in!