@Rinsje: ik zie je al zitten in een bad vol havermout 😛 Fijn dat de vk wel mee wil denken en goed dat je nu al hebt aangegeven dat je niet door wilt lopen tot 40+. Dan weet ze dat alvast!
@Manon: haha, en jou zie ik dan al een aanloopje nemen voor je bed 😉 Zouden de harde buiken niet kunnen komen doordat je te druk bent? Aangezien het alleen 's avonds is... In elk geval zijn harde buiken ook voorwerk hoor! Baarmoeder al lekker aan het oefenen.
@Blondie: ik kan me goed voorstellen dat je al een beetje ongeduldig bent. En idd vervelend dat mensen steeds vragen hoe het er mee is. Grappige website om door te sturen naar al je familie en vrienden:
http://haveyouhadthatbabyyet.com/ Geef je een mooi statement mee af 😉
@butterfly: balen dat Eva krampjes heeft, maar wel fijn dat het zo'n knuffelbeertje is 😊
@Lein: gefeliciteerd met je eerste BIB 😃 En heerlijk dat je zo nog een lekkere alleendag kunt hebben. Super lief dat de mensen in je omgeving zo om je denken.
@Kimmetje: en, hoe gaat het nu met de borstvoeding? Hopen dat het weer een ritme vindt en je weer lekker veel hebt! Hoe gaat het met Bjorn verder?
@CL: en hoe gaat het met Evy? Ben je helemaal in de wolken?
@nieuwe mama's: hoe gaat het eigenlijk met de nieuwe papa's? Hoe reageerden zij op de bevalling en de geboorte en hoe vinden ze het om nu voor een kleintje te zorgen? Ben heel benieuwd!!
Hier een grens getrokken 😛 Gisteren 3 uur zitten wachten in het ziekenhuis. Arts assistent kwam naar het been kijken en concludeerde dat ze trombose niet kon uitsluiten. Ze wilde me nog een prik geven met bloedverdunners en dan moest ik vandaag langs de spoedafdeling. Ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben. Ik voel zelf dat de pijn gewoon van het prikken komt (past ook bij CVS, pijn in de spieren) en dat het geen trombose is. Ik heb dus de prik gisterenavond beleefd afgeslagen en ben ook niet naar de spoedafdeling gegaan vandaag. In plaats daarvan lekker op de bank, dat geneest ook prima 😛 Mijn hubby was er ook blij om, die zat er gisteren bijna doorheen. Het gedoe met ziekenhuis, auto en weer ziekenhuis...Hij was zo moe! Bijna tegen tranen aan. Ik heb hem mijn temazepam slaappil gegeven en hij heeft heerlijk geslapen vannacht. Vanochtend naar de dealer geweest. Even kwaad gemaakt. Dealer gaat nu alle punten bij langs en alles repareren. We hebben daar ook een goed gevoel over! Verder heb ik bedacht dat als ik toch waarschijnlijk iets eerder ingeleid word, ik dan ook wel even wil kijken wat praktisch handig is qua planning 😛 Ik zou het liefste vrijdag ingeleid worden. Morgen een gesprek om de planning door te nemen en te bepalen wat er nog aan slaapmedicatie gegeven wordt vóór de bevalling. Spannend!
T'is verder inderdaad wat stiller dan normaal. Ben benieuwd of er nog Bubbers zijn 😃