Goedemorgen Allemaal! Noujah, Goedenacht Allemaal!
Het is nog zo facking vroeg, maar ManLief is verkouden en die ligt me toch een partij te snurken al 2 dagen, ben instaat om hem met mijn tube handcreme neer te steken, dus ben maar naar beneden gegaan om jullie gezellig een berichtje te typen 😊 Meteen met hangen en wurgen een bakje fruitsalade aan het wegwerken, want honger heb ik nog steeds niet, een hele nieuwe sensatie voor mij, ik ben er zo 1 die de latex nog van de muur af zou likken als ik dacht dat het lekker was nml. Heb ALTIJD honger 😊
Ik heb net keurig met kladblok en pen de afgelopen pagina's doorgelezen en notities gemaakt, zodat ik precies weet welk verhaal en welke vragen bij wie horen, ja wat moet je anders doen he 's nachts? Slapen is voor mietjuhs!
@Belle, je zit volgens mij weer bijna op het wachtbankje he? Spannende tijd komt er weer aan, we duimen met je mee hoor!
@Semmie, bij mijn schoonmoeder is er helaas niets meer aan te doen, dat is rekken en strekken met medicatie voorlopig en als dat niet meer werk chemo's. Maar wel heel fijn dat er bij jou moeder nog wat aan te doen is hoor! Is tegenwoordig ook best een hoop voor om mensen met borstkanker op de been te houden hoor, dus mocht het niet aan slaan, niet meteen doem denken. Vond ze de sauna wel lekker? Mijn moeder was daar gek op, vond ik altijd zo gezellig zo'n dagje met haar prullen en kletsen in de sauna 😊 Hebben jullie nog lekker een massage genomen ofzo? Beetje pampering voor jezelf is nooit teveel natuurlijk 😊
@Jerari, even als 65+ hier onder elkaar, ik kreeg het niet voor elkaar hoor bij de Efteling om met die korting naar binnen te komen, dus we hebben nog hoop hier 😊 En volgens mij las ik hier en daar dat je aan het lijnen en afvallen bent, dus je bent op de goede weg. Nog een aantal maanden en je hebt ook je streef gewicht bereikt! Waar een wil is is een weg hoor! Ik vind dat toch altijd zo knap dat mensen dat volhouden om gezond te eten en een betere en vooral lichtere toekomst voor zichzelf te creëren.
@Mikkie85, oma hier is 35 jaar en hard op weg om 36 jaar te worden 😊 Mijn dochter was ook lekker groot bij de bevalling, door de 4 kg, heb er lekker 3 dagen over gedaan eerdat ze eruit was. Maar oke, doordat het zo enorm facking lang duurde, was ik iig niet ingescheurd of een andere horrorstory. Jou dochter is nog zeker een piepje? Die van mij is al een pubertje 😊 Hoe is het nu verder met je eicellen? Mag je nu wel of niet nu oefenen of zijn ze nog niet groot genoeg? Een collega van mij heeft het ook zo gehad en die moest ook regelmatig voor een echo weg, die had alleen heel veel geluk en was bij beide keren meteen de 1 keer zwanger. Die heeft er 1 uit ronde 1 en is nu zwanger van een 2ling, wat wij natuurlijk allemaal helemaal te gek vinden, maar waar zij toch echt even van bij moest komen 😊
Gisteren met DochterLief een middelbare school wezen bekijken, jezus wat word ze dan toch al groot zeg. Oma ook mee gesleurd en ManLief ook, haar vader had weer een snert smoes en bleef in zijn onderbroek op de bank hangen, maar het mocht bij ons de pret niet drukken. We werden ontvangen per groep in een klaslokaal en daar kregen we een intro filmpje in de vorm van een lipdub en informatie, was echt zo grappig. Vooral toen ik snoeihard ging zitten huilen, omdat ik ze ineens zo groot vond worden. Ik ben natuurlijk ook emotioneel een wrak vanwege de zwangerschap, maar dat wist de rest van die mensen natuurlijk niet. Je snapt natuurlijk wel, dat DochterLief zwaar booooos was 😊 Ze zat voor GEK met mij 😊 Ik heb haar hele carrière als coole chick daar bij voorbaat al verpest...ow jij bent die met die jankende Moedah? Hopelijk zit ze niet bij die kinderen in de klas en anders moet ze haar haar maar bruin verven 😊
Verder drukke week en weekend gehad, ik denk wel dat ik het al tegen een hoop mensen ga zeggen morgen, want het is niet te verbloemen. Als zo'n drankorgel/partyanimal als ik Cola Light sta weg te tikken in het cafe ipv Prosecco, dan weet meteen iedereen dat er iets niet klopt 😊 En liegen is ook niet bepaald mijn sterkste kant, dus dan maar vertellen aan iedereen dat ik inmiddels 4 min zwanger ben.
En nu allemaal zwanger worden Chickies en gezellig met mij komen kletsen in het November topic! Want druk is anders daar 😊
Ik ga lekker de vaatwasser ff uitruimen en kijken of er iets beters inzit om ManLief mee naar te steken ipv de handcreme 😊
XC