Elinee schreef:Mij ik ben niet iemand die zoch door een arts iets laat vertellen en dat dan zomaar gelooft. Ik ben iemand die zelf veel informatie zoekt over dingen, ik heb geen behoefte aan extra tips nu ik besloten heb dat we niet verder kunnen. Het is voor ons gewoon geen optie. En meiden ik ga afscheid van jullie nemen. Ik kan mezelf er niet toe zetten te luisteten naar verhalen over behandelingennof goed bedoekde adviezen, dit is iets wat ik zelf zal moegen accepteren en dus moet ik het forum loslaten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie nooit op hetzelfde punt als ik komen. Bedankt voor alle fijne tijden hier meiden! <3
Sorry hoor maar ik ben nu echt helemaal klaar met jou! Weet je wel dat de meeste hier al op veel moeilijkere punten gekomen zijn als jou?? Nooit op hetzelfde punt gekomen als mij zeg ze dan... Weet je dat we daar bijna allemaal geweest zijn, maar dat wij gewoon de moed en strijdkracht hebben om door te gaan op dit punt? En dat wij niet opgeven, maar ECHT voor onze kinderwens gaan? Kom hier alsjeblieft niet met zielige verhalen, bij ons gaat het niks worden... Je probeert niet eens!!
Kan zoveel meiden hier op het forum opnoemen waar je zoveel respect voor zou moeten hebben, die na zoveel tegenslagen gewoon nog door gaan! Die al zoveel meegemaakt hebben in de afgelopen tijd! Zelf heb ik nu 3 maanden verplichte rust, dat is pas vervelend! Maar ben wel vastbesloten dat we straks weer het geluk hebben om door te vechten voor ons wondertje!!
Een onmenselijke keuze voor jullie? Nou ik ken heel wat meer moeilijke dingen..,, jullie hebben nog een keuze maar pakken hem niet! Dat is bij heel wat mensen anders...
Dit is het laatste wat ik er over zeg, en hoop dat je hier snel verdwenen ben als je zulke dingen tegen andere zegt!!