belle schreef:
Oh en tijger, patries is niet ver weg hoor, zij leest af en toe ook mee maar zal (bijna) niet meer reageren, maar weet zeker dat zij het ook fantastisch vind dat je er weer bent!!!
belle heeft gelijk hoor! vind het helemaal suuuu[er dat ik nog eens iets van je hoor!! fijn dat je je beter voelt meis!!
het minder komen op fora geeft mij een hele hoop rust meer! ik zat ook wel in erg veel groepjes. en heb een flinke klap voor mn donder gehad met een ander heel hecht groepje vandaar dat ik er even helemaal klaar mee was. inmiddels wel met een groep van hier een leuke fb band!
maar aangezien lenny mijn account maar niet verwijderd......... &&^%^$$ kan ik hier nu toch wel weer reageren. dus das dan wel weer fijn.
het gaat goed hier! regelmatig last van lage bloeddruk dat ik vooral op mn werk best een beetje wauzig ben. en ik zeik als de tierelier! de kleine voel ik nog steeds niet maar op elke echo issie erg druk dus heeft vast mn blaas gevonden om als springplank te gebruiken.
volgende week 20 weken echo.... toch wel spannend. hopelijk ga ik het daarna nou eens echt geloven! daar heb ik nog steeds moeite mee, toegeven aan het wonder dat toch echt lijkt te geschiedden.. denk elke keer nog van de wolk af te vallen. beinvloed mn leven niet hoor. maar gewoon een onderbuikgevoel dat ik het nog niet durf te geloven.
we willen niet weten wat het word. die vraag zal vast komen..
ik zal weer eens zo nu en dan komen kijken hier. maar rustig aan. en op niet iedereen zal ik altijd antwoorden maar diegene heb ik dan ergens anders al gesproken..
dikke knuf allemaal! en een beetje in het bijzonder voor jou tijgertje!