Allemachtig, wat een spanning hier!
Suus, ik moet eerlijk zeggen dat ik de reactie van je arts om direct voor cytotec of curretage te gaan wel wat kort door de bocht vond. Gelukkig wil men het verdere verloop nog even afwachten. Ik sluit me nl. wat dat betreft bij hbb aan, volgens mij is er heel goed kans dat je gewoon minder ver bent dan gedacht.
Cindy, wat naar dat je zoveel last van misselijkheid hebt meis. En dan is het feest idd helemaal compleet als men ook nog eens niet met de pootjes van andermans spullen kon blijven, bah! Sterkte!
Semmie, we duimen!
Guusje, jeetje wat een verhaal! Dat is geen nieuws dat je wilt horen.. Ik dacht zelf bij je hoge hcg even aan een mogelijke tweelingzwangerschap, maar als er helemaal niets te zien was.. nouja het zou niet voor het eerst zijn dat we hier verrast worden, dus ik blijf voor je duimen. Op een bbm zwangerschap zit je zeker niet te wachten, dus laten we heel hard hopen dat daar geen sprake van blijkt. Met ontzettend spannend, heel veel sterkte voor jou.
Idd gnd.. we zijn al met zo'n klein kluppie, dan mag dat slechte nieuws wel heel beperkt blijven vind ik hoor.
hbb, ik las elders dat je momenteel in een dipje van flinke onzekerheid zit.. wat naar meis.. Het is jou zo ontzettend gegund, en ik kan je wel proberen een hart onder de riem te steken, maar jij kent je lichaam en uiteindelijk zal de tijd het leren. Veel kracht voor de komende week.
Hier is alles na een bijzonder enerverend weekend eindelijk weer een beetje op de rit. Zaterdag mijn paardje weg gebracht, en zondagochtend wordt ik tegen 6-en ineens wakker en ik ben me toch een potje misselijk! De hele dag nog geen slokje water binnen kunnen houden. Ik ben bij de tweeling totaal niet misselijk geweest, dus ik was heel bang dat ik deze keer nu de volle mep ging krijgen. En dat kan ik echt niet gebruiken, met twee kleintjes thuis, een man met een eigen zaak en vrijdag starten met een nieuwe baan.. Maar gelukkig bleek het een een-daags virusje, en was ik gisteren weer in staat om te eten en drinken, hoewel nog wel erg moe en slap.
Maar vandaag weer zo goed als de oude, jeej! 😊 Nog 9 dagen tot de echo 😊