@ Fleur
Denk veel aan je en hoe het nu met je gaat... Vind het ook heel knap van je dat je nu al zo positief mogelijk probeert te zijn! *dikke kus*
@ Bloemke
Jeetje, wat een #%§&$%§"# zeg! Helaas is zulke ongevoeligheid blijkbaar dus niet alleen aan mannen voorbehouden... :x
20kg! 😮 Is toch mega goed! *thumb up* Nee, hoor, zo'n troela heb je geen dr*l aan!
@ doremi, kiekeboe en alle anderen
Begin langzaamaan overgeproportioneerde duimen te krijgen. :mrgreen:
(van het vele duimen ;))
Vickypreg schreef:@Iuno, wanneer was je laatste dag van je menstruatie dan? Ik zou het gewoon zo doen als in NL. Als je dat invult dan zou het wel enigzins goed moeten zijn. Maar op de echo kunnen ze het gewoon opmeten, ik bleek toen ook 2 dagen verder te zijn maar dat klopte ook precies met mijn menstruatie van de laatste keer.
Als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstuatie en ik ga uit van 28 dagen cyclus, kom ik op 2 jan. uit. Maar ben vrij zeker dat het een cyclus van 30 dagen zou zijn geweest (lf 14), dus dan kom ik op 4 jan. uit. Ben ik 3 dagen minder ver, kom ik hooguit op 7 jan. uit, maar nooit op 10 jan.
Vorige keer ging ik uit van 28 dagen cyclus, maar bleek toen 7 dagen minder ver te zijn (dus 5 dagen indien het toen ook een cyclus van 30 dagen zou zijn geweest, wat ook goed mogelijk is). Ookal zei de gyn. dat ovu-tests en temp.curves niets zeggen over wanneer je eisprong nu is :| , ben ik toch vrij zeker dat m'n eisprong nu iig NIET pas 16 april is geweest, maar echt rond 12 april.
Aangezien er de vorige keer ook al een paar dagen verschil was, vermoed ik eerder dat er bij mij gewoon altijd sprake is van een 'langzame start' (lange innesteling o.i.d.)...
Maar maakt ook allemaal niet uit. Als hij over 4 weken bij 10 jan. blijft, zal ik hem er attent op maken dat dat niet kan, want dan zou een standaard zwangerschap volgens hem 40 weken en 3 dagen duren. :roll: Verder trekken baby's zich over het algemeen toch helemaal niet van uitgerekende data aan. 😃 't Is alleen, stel dàt de baby idd een paar weekjes vroeger komt, kunnen die 3 dagen wèl precies het verschil uitmaken tussen 'op tijd' en 'prematuur', wat invloed kan hebben op de behandeling in het ziekenhuis...
Vickypreg schreef:Wanneer kom je bij ons op het zwangere forum kletsen, ik zie je daar nooit??
Was eigenlijk niet van plan daar te komen beppen... Gewoon omdat ik hier niet zo veel mensen ken (ben hier ook nog niet zo lang geregistreerd) en al op 2 andere fora bij zowel de dec. 2008 als jan. 2009 mama's meelees/-schrijf (en bij één van beide òòk nog bij de maandmama's van mijn zoontje). Als ik wat verder in deze zwangerschap ben, ga ik daar denk ik ook alleen nog bij de dec. mama's verder schrijven en vind dat eigenlijk wel genoeg. 😊
Maar wie weet, als ik me nog eens verveel... 😉
Oh, m'n moeder en zoontje zijn wakker. Zullen dan maar eens gaan ontbijten... :oops: 😃