Frummel, wat naar!!!! Ik wens je ook veel sterkte...
Ik moest vanochtend ook nog aan je denken, toen ik naar m'n werk ging.
Goed uithuilen idd en hopelijk is het snel achter de rug.
jannieOud lidBerichten: 1.174Lid sinds: 23 maart 2008
Frummel schreef:
Je begon als een wonder
En moest groeien tot een bengeltje
Het is al vroeg niet goed gegaan
Nu ben je ons lieve engeltje.
doremi schreef:Meissie en Ultra, spannend he, voor mij ook (voor wie nog meer????). Andere dames, duim voor ons!!!!!
Frummel schreef:btw. ik kan geen priveberichten versturen. Ze blijven in de outbox hangen. Doe ik iets verkeerd?
Frummel schreef:Doremi: Nee, ze heeft een nieuwe ronde Misoprostol voorgeschreven en daar ben ik zelf wel blij mee. Is me niet tegengevallen. Hoe gaat het met jou op de wachtbank? Had nog een berichtje voor je achtergelaten op je log, je moet maar eens lezen bij je kamertje 😊
btw. ik kan geen priveberichten versturen. Ze blijven in de outbox hangen. Doe ik iets verkeerd?
Iuno schreef:Als het goed is wordt ik tussen 5 en 10 dagen uit mijn lijden verlost.
Hebben wel niet zoveel geklust deze keer, maar wèl de 2 dagen vòòr m'n ei (volgens FF) en die 2x toch ook maar eens braaf met een kussen onder m'n 'poep' gelegen, want wie weet...
Maar durf niet meer te hopen, elke maand weer hopen en dan die teleurstelling als de tòch weer komen, wordt op den duur gewoon tè vermoeiend. Ga er dus maar weer vanuit dat het niks is geworden. Mochten de onverhoopt tòch uitblijven, zal ik rond dag 35 gaan testen...
doremi schreef:Hoop voor je dat het raak is, ik zal voor jou ook vast gaan duimen.
Elle schreef:iuno,
ben je rechtsbijstand verzekerd?
Dan zou ik het meteen daar neer leggen.
Ook kun je bellen naar de jurofoon. (gewoon intoetsen bij google.)
Succes ermee.
Frummel schreef:Iuno: Je wil niet terug naar Nederland 😊 Ik heb zelf een groot deel van mijn leven in het buitenland gewoond. Mijn ouders zitten nog steeds (of beter: alweer) in het buitenland. Ben wel een beetje teruggekomen op mijn opmerkingen over de zorg. Ik ben ook wel in het buitenland geholpen en vergeleek dit steeds met Nederland. In eerste instantie was ik niet over de Nederlandse zorg te spreken. Hier krijg je zorg als je assertief genoeg bent vriendelijk aan te geven dat je het nodig hebt. In het buitenland zodra je je portemonnee trekt. Bij nader inzien, weet ik niet wat beter is. Ik heb nog geen papier hoeven ondertekenen dat ik de arts niet zal aanklagen als zaken niet naar wens verlopen en mijn zorgpas gaat overal zonder problemen over de balie, zonder dat ik voorschotten hoef te doen op rekeningen. Het scheelt ook, dat ik nu een andere huisarts heb (een vrouwelijke!), waar ik meer vertrouwen in heb. Hoe het in Oostenrijk zit, weet ik overigens niet, behalve dat je er heerlijk kunt skien 😊 Wat is eigenlijk de reden dat jullie naar Oostenrijk zijn verhuisd?
Frummel schreef:Nou meiden:
Goed nieuws. Komen net terug van het ziekenhuis en alles is nu in orde. En...het allermooiste cadeautje voor mijn 29e verjaardag aanstaande maandag: We hoeven niet te wachten om het opnieuw te kunnen proberen. Baarmoeder en eierstokken zagen er op de echo prima uit.
WishU schreef:Je moet gewoon in acht nemen dat het de kans op eventuele afwijkingen verhoogt, het wil niet meteen zeggen dat je kindje dan een afwijking krijgt.
ultra schreef:Nog geen zwangeren? Er zitten er veel te wachten nu. Zit met spanning te wachten...
Doremi, alles ok, nog geen nieuws?
Bloemke, al een plekje gevonden om te ventileren?
Denk aan jullie allemaal hoor.
Greez,
Annie
Elisa20 schreef:@Doremi
Ben het helemaal met je eens dat als je zwanger bent dat je niet moet gaan drinken.
Maar ik drink nu al bijna een jaar nauwelijks meer alcohol omdat ik zwanger probeer te raken, dan moet een keertje toch wel kunnen? Heb ook niet het gevoel dat ik nu zwanger ben maar als ik wel ga drinken en blijkt over een week dat ik toch zwanger ben dan zou ik me wel enorm schuldig voelen..pff zal maar niet gaan drinken morgen ;)
Ik heb nog noooit een uitstrijkje gehad. Is dat raar? Ik ben nu 28 maar nooit aanleiding toe gezien om e.e.a. te controleren. Heb alleen na mijn operatie aan mijn blindendarm te horen gekregen dat alles eileiders e.d. mooi intact waren gebleven.
Kiekeboe schreef:Heb vandaag bloed laten prikken voor mijn duizelingen. Ben benieuwd wat daaruit komt. Verder niet veel bijzonderheden. Ik heb geen idee wanneer ik mijn NOD kan verwachten, we zien wel.