Kiekeboe schreef:Iuno wat vervelend dat je klachten aanhouden. Mijn mannetje beloofd nu dat als er een baby komt dat hij niet meer binnen gaat roken. En sowieso als ons huis afkomt alleen nog maar in de tuin of op zolder bij het open raam. Baal er wel van hij heeft ook meerdere keren gezegd te willen stoppen, maar de acties bleven uit. Nou ja misschien als hij zich aan zijn woord houdt gaat er met het buiten roken ook de lol er wel van af :P.
Nou, hier is de vraag rondom mijn schijterij opgelost: is 99,99% zeker idd van de chocolade dinsdagmiddag (paarse koe, je wordt bedankt! :roll: ). Wist nl al dat ik niet bijster goed tegen grote(re) hoeveelheden chocolade kan, maar àls ik anders al chocolade in huis haal, is het altijd goedkope en daarvan kan ik toch nog wel een hele reep in 1x wegwerken, zonder er echt last van te krijgen. Nu dus ca dezelfde hoeveelheid aan (gekregen paarse koe) paastroep achter elkaar weggewerkt (want weggooien is toch ook wel errug zonde... 8-) ), dus dacht het ook wel mee zou vallen, niet dus...
Sprak gisteren mijn moeder en die schijnt dus ook altijd extra slecht op de paarse koe te reageren (op zelfde manier als ik), vandaar dat ik er nu tòch maar vanuit ga dat het puur en alleen aan die stomme choco ligt! :x
:x Ga het wel ff in de fam. melden, maar mochten we volgende keer dus wéér van die chocolade krijgen, bedank ik me vriendelijk, maar kunnen ze het toch ècht zèlf houden! 😃
Mijn man is overigens gestopt met in huis roken toen we in ons eerste 'eigen stekkie' (vakantieappartementje van zijn ouders) trokken. Dat was nog vóór dat ik zwanger raakte.
Zou er toch bij jouw vent nù al op hameren te stoppen met in huis roken, hoor! Niet alleen hìj kan verminderd vruchtbaar zijn doordat hij rookt, maar jìj kunt ook verminderd vruchtbaar zijn/worden door passief meeroken!!! Bovendien heeft rook altijd héél lang nodig voordat het ergens helemaal uit is. Als hij dus pas stopt met in huis roken zodra de baby er is, betekent dat dat het huis iig de eerste maanden, misschien zelfs langer nog 'vergiftigd' is van de rook en de baby iig de eerste maanden dus alsnog passief 'meerookt'...
Misschien helpen deze argumenten hem toch nù al te laten beginnen met niet meer in huis te roken en het roken zowieso iig flink te minderen!
Zo, nou ff verder lezen... 😊