Lowiena schreef:Oja bijna vergeten,
Doremi gefeliciteerd (met je verjaardag toch?)
Groetjes
Ja dank je wel, lief dat je er aan denkt! Alweer 29, pffff. Heb het gisteren al gevierd, handig op tweede paasdag.
Lekker wijn gedronken, filet american gegeten enzovoort, heerlijke dag gehad..... 😉
Heb toch zo'n superlief cadeautje gekregen van mijn lief.... een heeeeeel mooi boekje (van stof, met met kraaltjes en pailletjes enzo erop), een mooi notitieboek zeg maar en daar had hij ingeschreven dat het boekje is om onze droom, om een wondertje te krijgen, te delen. Dat we daar alles in kunnen schrijven en daarbij zat een heel mooi gedichtje.....
Wensje
Lief groot wensje
Wanneer verander je in een klein mensje
wannneer voel ik jou in mij
Ik zal je beschermen, al mijn liefde geven
Ik zal alles voor je over hebben
Als je maar in mij komt te leven
En dat ik je na 9 maanden in mijn armen mag sluiten
En dat ik je mag beschermen, tegen de grotemensen-wereld, buiten
Mijn lieve kleine wonder
Vooral jij in 't bijzonder
Het is mij grootste wensje
Lief klein mensje 😃 Smelt 😃
Kiekeboe en Frummel, lief dat jullie ernaar vroegen, het gaat goed met me, probeer er iets minder mee bezig te zijn, is in de eerste weken altijd nog wel te doen hè? En ik mis San.... (gek toch hè, dat we toch zo'n band hebben, al ken je elkaar helemaal niet).
Frummel, fijn dat het beter gaat met je (en ik zal het onthouden.....yakult en activia). Spannend meis! Maar het komt vast en zeker allemaal goed. Leuk dat je ons op de hoogte houdt!
Elisa, balen meis, ik leef met je mee (ken het gevoel een beetje...) 😞 Ik hoop zo voor je dat je de grens van een jaar niet hoeft te bereiken en deze ronde zwanger wordt! Echt waar. Een dikke knuffel voor jou...
Baby, ik duim voor je! Meissie, spannend, wel balen dat je geen regelmatige cyclus hebt......ik hoop met je mee hoor.
Ik ben vast nog iemand vergeten, sorry daarvoor!
Liefs doremi
Angelina, rot is dat, en dat juist van je moeder die juist onvoorwaardelijk achter je moet staan, je moet begrijpen en liefhebben........ ook voor jou een knuffel!