Vind die laatste week altijd zo vreselijk, kan nu alleen maar afwachten...
San duim voor je!! Je hoort heel vaak dat vrouwen last hadden van ongiklachten maar dan toch zwanger waren.
Elisa20Oud lidBerichten: 401Lid sinds: 28 oktober 2007
Elisa20 schreef:Vind die laatste week altijd zo vreselijk, kan nu alleen maar afwachten...
San duim voor je!! Je hoort heel vaak dat vrouwen last hadden van ongiklachten maar dan toch zwanger waren.
angi schreef:hoi hoi allemaal ik ben angelique 25 jaar en denk dat ik ook maar bij dit clubje hoor :?:
ik en me mannetje zijn nu al bijna 7 maanden bezig en het wil nog niet echt lukken,
heb ovulatietesten gehaald vandaag eerste gedaan morgen weer nieuwe hopelijk wert ht een beetje
groetjes angelique
doremi schreef:Lieve meiden, hier komen de duivels er aan. Voel ze al komen. Pijn in mijn onderrug net als elke maand, hoofdpijn en puistjes..... Dat is elke maand hetzelfde en kan dus ook maar één ding betekenen....zucht. Donderdag of vrijdag verwacht ik ze...... :(
ultra schreef:Hallo, ik weet niet of ik bij de oudere garde hoor, maar ik zie allemaal bekende namen, dus ik typ maar gewoon even. Ik heb net een miskraam gehad, denk ik. Nu maar even afwachten hoe het verder loopt. Ben helemaal leeg joh, geestelijk gezien. Ik had me er zo op verheugd, maar het voelde nog wel onwerkelijk. Wie moet ik het nu vertellen of niet. Ik weet het allemaal niet meer hoor.
bloemke schreef:Iuno je had volgens mij op ultra gereageerd in lijstjes en grafiekjes en daar is ie weg.
Even gechekt. Succes ik ben benieuwd waarom ze weg zijn.
ultra schreef:Veel klusplezier trouwens 😉 Zie dat je je ei hebt vandaag.
ultra schreef:Blijf morgen ook nog lekker thuis, ga m'n bollen in de tuin zetten enzo denk ik. bleh.
bloemke schreef:Iuno je had volgens mij op ultra gereageerd in lijstjes en grafiekjes en daar is ie weg.
Even gechekt. Succes ik ben benieuwd waarom ze weg zijn.
wAnnie-B schreef:
Trouwens, ultra, hele moedige instelling: inderdaad, je bent zwanger geweest dus het kan bij jullie gewoon! Je hoort vaak dat vrouwen na een miskraam vaak binnen 3 maanden weer zwanger zijn...
En fijn zo'n buuf waar je lekker tegenaan kan brullen, dat lucht op 😉 maar hier blijf je ook welkom natuurlijk.
wAnnie-B schreef:@Iuno: wat een ge*** ... Ik snap inderdaad dat ze reclame niet hoeven te tolereren, maar om jou dan helemaal te wissen vind ik ook tever gaan hoor! Bovendien zijn forums er toch om elkaar van tips & tricks te voorzien?! Als ze je berichten dan goed gescand hadden zouden ze door moeten hebben dat je hier niet zit om reclame te maken, maar om onderling informatie uit te wisselen. Wat een stierenpoep zeg.... (zal ik nu ook gecensureerd worden?!)
wAnnie-B schreef:tnx, maar (bijna) alle hoop is vanmorgen door het toilet gespoeld & met het vuilnis mee. Temp was nog hoog (37.2) en de buikpijn weg, nu alleen misselijk van de zenuwen, en geen bloed aan het papier dus ik nam de gok en heb er zo'n ultragevoelige matcare test tegenaan gegooid.
Negatiever had ie niet kunnen zijn... niet eens heel vaag een tweede streep!!
Dus plasje weer in de wc, test in de prullenbak en afwachten tot die verdoemde 😈 😈 langskomen.
Buik rommelt nog dus het zal morgen dan wel, dan is mijn cyclus van 28 dagen rond.
doremi schreef:Wat betreft je gemiste ei, als het zo is, is het balen meid, maar ik hoop dat je er naast zit! Je weet het toch nooit zo precies met die testen en bovendien kan sperma soms ook (in uiterste gevallen) een hele week in leven blijven, dus daar hopen we dan maar op.
doremi schreef:En met Elisa?
Frummel schreef:Kan wel janken. Oh nee, zit te janken. Ik belde de huisarts op ivm enorme constipatie. Had ze wel wat ideetjes voor. Gefeliciteerd met het feit dat ik zwanger was en ik moest toch even langskomen. De afspraak met de verloskundige heb ik pas op 25 april, dan zit ik al op 9 weken, dus dat vond ze wat ver weg (en ik eigenlijk ook wel).
Kom ik daar, heb ik ineens een afspraak met een l*l van een arts. Wat ik kom doen. Met die constipatie kon ie niets. Gewoon harder persen, kan geen kwaad. Man, tis al gewoon stuk, hoor. Tja, dat hoorde erbij. En wat betreft het zwanger zijn. Nou ik moest er rekening mee houden dat 10% misliep en als ik daar niet bijhoorde deed de verloskundige in week 9 de rest. Hij heeft niet eens gevraagd of ik bijvoorbeeld foliumzuur slikte! Als ik dat zelf niet had geweten, had ik daar pas na week 9 mee kunnen beginnen.
Sorry hoor, dat ik zo zit te klagen. Ik weet wel dat ik blij en dankbaar moet zijn, maar nu is het gelukt en nu heb ik gewoon eigenlijk geen idee wat nu...week 9 is nog zover weg en ik wil gewoon alles doen om het de grootste kans van slagen te geven. Een beetje hulp van iemand die er echt verstand van heeft, zou welkom zijn. Tot week 9 wachten...we zijn toch geen derdewereldland?
San- schreef:Jongens, lieverds, ik ga hier stoppen.
Om prive-redenen waar ik het liever niet over heb.
Ik blijf meelezen maar mijn account wordt gwist.
Dankjulliewel voor alles!
Ik kan ff niet meer schrijven, zit met tranen in mijn ogen.
Heel veel liefs, veel knuffels en allemaal heel veeel succes.
X San
Kiekeboe schreef:Wat me niet lekker zit is dat degenen die overgaan naar het zwangerenforum bijna allemaal binnen de 6 maanden vallen. Ik gun het IEDEREEN hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen zou ik wel graag willen dat er af en toe ook iemand verhuist die de 6 maanden grens al wel is gepasseerd. Tot nu toe heb ik volgens mij alleen maar Elle mee mogen maken en Merel dan maar dat is helaas niet goed afgelopen. Heb gewoon het gevoel dat je na de 6 maanden nog maar een relatief kleine kans hebt. Herkennen jullie dit gevoel?
Kiekeboe schreef:
Wat me niet lekker zit is dat degenen die overgaan naar het zwangerenforum bijna allemaal binnen de 6 maanden vallen. Ik gun het IEDEREEN hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen zou ik wel graag willen dat er af en toe ook iemand verhuist die de 6 maanden grens al wel is gepasseerd. Tot nu toe heb ik volgens mij alleen maar Elle mee mogen maken en Merel dan maar dat is helaas niet goed afgelopen. Heb gewoon het gevoel dat je na de 6 maanden nog maar een relatief kleine kans hebt. Herkennen jullie dit gevoel?
Mili schreef:
hi lieverd,
ik zit dan wel in ronde 5, maar voel echt met je mee, echt waar!! ben altijd veel met je bezig, en gun het je zo enorm, ik herken je gevoel ook, al kan ik nog wel in het half jaar vallen, dat veranderd je gevoel niet.. maar meis we moeten hoop blijven houden!
liefs,
Mili
Dollie schreef:En nu even over San dat we ze allemaal mega gaan missen dat lijkt me duidelijk, ze is een onvergetelijke hartelijke super lieve meid... ik ben er ook helemaal onderste boven van 😞 😞 😞 😢 😢 😢 .
Maar ze heeft een goede rede en adt heeft te maken met wat er vorige week allemaal is gebeurd :!: :!: :!:
Verder details en kan en mag ik er niet over geven... dus ik kan ook geen antwoord geven op vragen. Sorry :!:
Wat me niet lekker zit is dat degenen die overgaan naar het zwangerenforum bijna allemaal binnen de 6 maanden vallen. Ik gun het IEDEREEN hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen zou ik wel graag willen dat er af en toe ook iemand verhuist die de 6 maanden grens al wel is gepasseerd. Tot nu toe heb ik volgens mij alleen maar Elle mee mogen maken en Merel dan maar dat is helaas niet goed afgelopen. Heb gewoon het gevoel dat je na de 6 maanden nog maar een relatief kleine kans hebt. Herkennen jullie dit gevoel?
Iuno schreef:
Zo'n vermoeden had ik al... 😞
Hoop dat ze ooit de weg naar dit forum weer terug vindt... maar dan wel wel in het zwanger gedeelte (samen met ons allen)! ;)
wAnnie-B schreef:... en ik heb net allerhande artikelen gelezen waarin staat dat stress weinig tot geen invloed heeft op zwanger worden. Je bevruchte eitje nestelt zich of niet, punt uit... dus dat gedeelte van de uitzending vergeten we dan maar.
wAnnie-B schreef:gyn in aantocht dus ik ben lekker fanatiek aan het tempen. Het zit zelfs ZO in mijn systeem dat als ik opsta, ik naar het toilet ga en dat ding in mijn * stop.
Nu is het dus zo dat ik al even over tijd ben (uitgaande van 26 dagen cyclus van de afgelopen maanden 4 dagen, gemiddeld 28 dagen dan is het nu dag 2) maar al wel een negatieve test verder. Dus mijn hoop gevestigd op de temp.
Afgelopen dagen zit ik tussen de 37.0 en 37.2.
Vannacht dus heel systematisch om 4u naar het toilet, tempen, was het 36.4 . Met tranen in mijn ogen mijn bed in gedoken want dan zal het vandaag wel komen.
Ik word, op mijn vrije dag, zwetend om 9 wakker (ik droomde dat ik heel heel erg ongesteld was), ga naar het toilet en temp 37.1
Snappen jullie dat nou?
Iemand hier ervaring mee of een verklaring voor?!
wAnnie-B schreef:Mijn hoop op een normale bevruchting is weg. Eerste jaar, eerste mijlpaal voorbij.
Ik haat moeder natuur....
😈 😈 :evil:
wAnnie-B schreef: Hiervan uitgaande betekent dit dat na 6 cycli 74% van vrouwen met kinderwens zwanger zal zijn,
na 12 cycli 93% en na 24 cycli vrijwel 100%.
Bij een zwangerschapskans per cyclus van 5% (bij matige subfertiliteit) zijn deze percentages resp. 26, 46 en 71%.
naar boven