patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
Ik had afgelopen cyclus helaas wel 4 dagen alleen in de ochtend een heeeel klein beetje bruin bloed...
Das niet echt wat je wil horen.
Succes ladies. Ik verwacht mn ei na een pauze van 5 weken over een week of 2. Dan eind juni nod. Op de dag van de intake bij de fertiliteits kliniek...
Mn banner pas ik nog aan. Vandaag eisprong zegt tie! De gyn zag totaal nog geen ei wat op springen staat.
nou van die banner word je ook niet echt vrolijk!
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Arme Patrieske! Je zit er ff door heen he of niet!!
Balen vogeltje!! Die ongeduld ken ik 😞
Hou vol meiden!!
VogeltjeOud lidBerichten: 196Lid sinds: 3 januari 2013
Hoe bedoel je dat precies patrieske? Met alleen in de ochtend? Verder helemaal geen ongi?
Kun je eigenlijk ongesteld zijn zonder te bloeden? Dat vroeg mijn vriend. En ik heb eigenlijk geen idee.
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Vogeltje.. Ik heb dat ok al paar x gehad alleen s ochte.ds wat bruin bloed en na paar dageb komt dan toch de ongi.
Niet leuk!!
ik bedoelde dat ik alleen in de ochtend bruin erloor. de rest van de dag bleef mn verbandje wit. maar na die4 dagen begon het rode wel he.
maar misschien ben in geen goed voorbeeld met mn pcos...
th90 valt best mee hoor! ben best positief. maar ook nuchter dus zo typ ik ook.
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
hier ook al paar dagen oude bruine smurrie, maar verder nog helemaal niets te vinden...
ondanks het feit dat we maar een ieniemienie kansje hadden vanwege de afwezigheid van manlief (toch een belangrijke factor in dit proces) hoop je op het beste...
hoop echt dat we van het weekend een mooie test in handen hebben, maar durf niets te hopen...
VogeltjeOud lidBerichten: 196Lid sinds: 3 januari 2013
Jaah! Hier zijn de duiveltjes echt doorgebroken! 😊
EvaOud lidBerichten: 346Lid sinds: 26 juli 2012