Voor iedereen die in juni 2013 is gestopt met de pil. Ik hoop dat er dames aansluiten die mee kunnen kletsen met mij.:-P
Groetjes Kim
kim180984Oud lidBerichten: 32Lid sinds: 25 juni 2013
kim180984 schreef:hallo allen,
wat leuk dat jullie al zaten te wacht op dit onderwerp. Ik kon hem niet vinden dus ik dacht laat ik die maar aanmaken haha.
Ik ben 15 juni gestopt met de pil. 16 juni de stopweek ongesteldheid gehad en toen zijn we er gelijk voor gegaan. Ik ben vanwege wisselingen in pil door migraine al eerder gestopt geweest en toen werkte alles gelijk weer prima, maar ja je weet het nu niet 😉
Wij gaan voor ons eerste kindje, dus ik vind het echt super spannend.
Als de cyclus het weer helemaal doet zou ik 14 juli ongesteld kunnen worden of kunnen testen 😉 Ik merk wel dat je je extra gaat spitsen of je iets voelt, terwijl die kans natuurlijk heel erg klein is haha.
Iedereen succes met wachten tot de NOD dag 😉 Twee weken voor mij nog, duurt lang haha
Groetjes Kim
viola schreef:
Naam
Leeftijd
Hoeveelste kindje
NOD
Ronde
Opmerkingen
Tijger 1
Viola
28
tweede
22/7
1
Kim180984
Vos1985
Nonam
beebie25
28
tweede
21 juli
1
ontpilronde dus cyclus uitgaande van 28 dagen
Thanx elin84
Elin84 schreef:
Naam
Leeftijd
Hoeveelste kindje
NOD
Ronde
Opmerkingen
Tijger1
33
2
1/8
?
4 miskramen gehad
Viola
28
2
22/7
1
Kim180984
Vos1985
Nonam
Beebie25
28
2
21/7
1
Ontpilronde dus uitgaande van een cyclus van 28 dagen
Ho dat ging niet goed. Nu wel. Als er meer in willen, roep maar. Ben vandaag ook nog vrij, dus kan best even een lijstje aanvullen :).
franny schreef:Haalo dames,
Ik ben 28 juni off gestopt, en afgelopen vrijdag ongesteld geworden.
Erg veel last van ontpillen.....veel puistjes, veel hoofdpijn en last van ongesteld heidskrampen.
Wij gaan voor ons eerste kindje dus vind het heel erg spannend.