viola schreef:
Naam
Leeftijd
Hoeveelste kindje
NOD
Ronde
Opmerkingen
Tijger1
33
2
31/8
?
4 miskramen gehad
Viola
28
2
23/8
2
Kim180984
Vos1985
28
1
31/8?
2
Geen idee hoe mijn cyclus nu verder loopt
Nonam
26
2
?
2
Beebie25
28
2
18/8
2
Dee Dee
29
1
?
1
ontpillen
Franny
26
1
16/8
1
Nee nog niet getest, ga ik morgenochtend doen. Weekend vind ik daar een fijner moment voor. Heb nog steeds dat zware gevoel in mijn onderbuik en dat trekkerige gevoel in mijn lies. Weet waar dat nu precies een voorteken van is, kan voor mijn gevoel ook zijn dat ik ongesteld moet worden. Verder geen klachten, behalve dan dat ik vrij moe ben maar dat kan ook aan andere dingen liggen.
Het vervelende blijft alleen dat ik dus niet weet of morgen wel mijn NOD is. Als ik weer een lange cyclus zou hebben dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode zitten. Helaas is er de afgelopen dagen weinig geklust. We zijn deze week allebei erg moe en hebben er geen fut voor. En het moet natuurlijk geen moetje worden, volgende maand dan weer een nieuwe kans.
Zou balen zijn Beebie als je nu ongi wordt, maar kun je in ieder geval wel weer van het wachtbankje af. Vind de aanloop naar de NOD eigenlijk best vervelend. Je voelt van alles aan je lichaam en je moet gewoon maar afwachten. Al die hoge verwachtingen en dan uiteindelijk de teleurstelling. Hopelijk heeft er snel iemand een positieve test in handen.