Ja heb t er toevallig van de week nog met vl over gehad. Hij trekt steeds meer bij en zou mss wel mee willen doen (toch 50% kans op eerder iui!). Maar je moet daar mee beginnen na 6 rondes clomid en die heb ik nu achter de rug. Denk dag ik vrijdag ongi wordt en kan die vrouw die daar over gaat rijdag pas bereiken. Dus wil ff vragen of het ook na ronde 7 mag. Wilde eigenlijk liever geen hormonen spuiten maar heb ff zitten neuzen opinternet en er zijn toch wel heel veel dames die van de clomid meer last hebben dan van de fsh dus wil er toch voor gaan!
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
@ Koekie: Fijn dat jullie zo serieus genomen worden!
@ Mikkie: Balen zeg! Hopelijk te vroeg getest..
En nog even een stukje wat ik net ook op een ander forum heb neergezet.. even van me af praten 😉
Moet toch even van me afkletsen. Ik vind het allemaal zo vreemd. Ben gewoon ongesteld geworden en heb een gewone ongesteldheid gehad. Ook echt toen het idee gehad van: 'oke, volgende ronde beter. Punt.' Alleen nu gaat m'n lichaam zich vreemd gedragen, terwijl ik er absoluut niet obsessief mee bezig ben. Sowieso omdat het ronde 1 is en we eigenlijk per toeval onveilig hebben gevreeën in de vruchtbare periode en ik pas rond m'n NOD zoiets had van: 'Hey het zou wel eens kunnen dat...'
Maar... M'n borsten waren rondom m'n NOD heel slap. En die worden met de dag voller. Ze voelen beurs, m'n tepelhof wordt groter en je ziet heel duidelijk m'n aders lopen. Ik heb een beurs gevoel/spierpijn in m'n liezen. Ik heb steken bij m'n schaambot Ben steeds erg duizelig en licht in m'n hoofd Ik zie eruit (heel bleek) alsof ik al weken niet geslapen heb M'n buik is echt dikker dan een paar weken geleden (terwijl de weegschaal naar beneden gaat). Ben emotioneel (dikke tranen toen ik hoorde dat prins Friso was overleden?!?!) En ik lijk op een roze wolk te zitten. De hele dag lage rugpijn die doorstraalt naar benen.. Maagzuur
Dat duurt nog al bijna een week en eerst dacht ik dat ik het me aan het verbeelden was, maar ik kan er nu niet meer om heen. M'n lichaam verandert echt en ook m'n man ziet het. Dus ik dacht een paar dagen geleden: ik doe maar weer een testje, ook al ben ik ongesteld geweest en die is dus ook gewoon negatief. Waar ik al vanuit ging..
Maar m'n hele lichaam roept 'ZWANGER!'. Het dreunt bij elke stap in m'n achterhoofd. Nu dacht ik pas: 'als ik dan nu zwanger ben en de testen blijven negatief, dan hoop ik ergens op een teken, want ik kan niet zo goed tegen deze onduidelijkheid'
En wat denk je? Krijgt m'n man een kaart voor z'n verjaardag van z'n moeder en daar staat op dat ze hem veel geluk in z'n nieuwe levensjaar toewenst samen met vrouw, kind en ....
Pff.. wat moet ik nu? Heb al aan mezelf gevraagd of ik het misschien heel erg graag wil en het me inbeeld, maar ik heb er echt vrede mee als het nog een paar maanden duurt voordat ik zwanger raak. Bij onze eerste was het veel anders. Ik zit er nu echt relaxt in en we hebben ook beide zoiets: we gaan er vanuit dat het langer duurt dan bij N (dus langer dan 4 rondes) en we stellen ons eerst maar eens in op een half jaar.
Jullie kunnen natuurlijk ook niet helpen, maar moest even van me afpraten
snuitebolletjeOud lidBerichten: 126Lid sinds: 3 oktober 2012
Hier ben ik weer. Gisteren bij gyn geweest voor mijn continu buikpijn (heb al 1.5 jaar klachten). Ik heb endometriose, haar remedie is niet meer ongesteld worden, zwanger worden. En ja met zwanger worden zijn we mee bezig :). Dinsdag ga ik weer naar de kliniek, dat is op dag 10 van mijn cyclus en dan gaan we kijken hoe groot het ei is en dan een paar dagen later weer terugkomen, zodat we geen eisprong missen voor de IUI. De afgelopen IUI waren we net te laat.
mupke87Oud lidBerichten: 489Lid sinds: 9 januari 2013
@moortje, misschien wel ontpilverschijnselen? Sommige hebben er veel last van en de ander niets. @tijger, miste je al 😉 @snuitebolletje, hopelijk gaat het aankomende keer wel goed.dat jullie op tijd zijn!! Hier nog niks te merken. mja had afgelope weekend volgens ovu testrn mijn ei. dus zou ook wel erg vroeg zijn. terwijl ik nu op dag 28 al zit. en meestal is me cyclus 31 dgn. afwachten dus.maar ik verwacht niet veel
MoortjeOud lidBerichten: 1.549Lid sinds: 8 november 2010
@ mupke: Ben na de geboorte van onze dochter 2 maandjes aan de pil geweest maar daar reageerde ik zo verkeerd op. Gelijk weer mee gestopt en condooms gaan gebruiken. Ben dus al 1,5 jaar niet meer aan de pil 😉
Spannend! Wanneer wil je gaan testen?
Ooh haha dan is het andere koek 😉 Ik wacht denk ik tot dinsdag en dan zal ik eens een testje doen. ik heb verder nerges last van. dus zal ook volg.week wel de ongi komen
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
Mupke lief van je. Ben niet zoveel aanwezig doordat het hier nog vakantie is. Dus r is thuis. Mijn vroend heeft deze week ook nog vrij. Dus doen veel leuke dingen. Deze week zelf weer begonnen na mijn vakantie.
Snuitebolletje hoop dat voogende iui goed gaat ket goed resultaat
Vandaag begonnen met 2 ovulatietesten, ik wil absoluut niet te laat zijn voor de volgende iui. Ik heb sensitest en clearblue. De cb gaf negatief aan en die van sensitest al een heel licht streepje. In het weekend ga ik de wekker zetten, zodat ik elke keer op dezelfde tijd kan meten. Vorige keren heb ik dat niet gedaan. In ieder geval dinsdag naar de kliniek dan krijg ik echo om te kijken hoe groot het ei is. Want disndag zit ik op dag 10 van de cyclus, aangezien met er vanuit gaat dat je meestal rond de 14e dag je eisprong hebt. We zullen zien.
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
Oooh heerlijk tijger. Geniet er maar lekker van!! @myka. veel klusplezier 😊 @snuitebolletje, heel veel succes voor jou!! Hier wat gevoelig onder in de buik, ook als ik er wat op druk. heb ook erg veel afscheiding. morgen dag 30 ben benieuwd
Dankje koekie!! Ik zelf ga ervan uit dat het niet raak is. had vorig weekend ook pas me ei volgens ovutest.en zit nu op dag 29. Dus denk midde volgende week me ongi. een test heef nu toch nog geen zin. nog te vroeg
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Haaa dames.. Ik ben weer terug van een maandje pauze!! Zal straks alles is teruglezen.. Momenteel lig ik met kruikje in ned zo n buikpijn heb ik dus de rode duivels zullen snel doorzetten. Maandje pauze is me wel goed bevallen eigelijk... Hier nog nieuws??:)
@ Th, welcome back 😉 Balen dat je met een kruik in bed ligt. Hopelijk valt het mee als het straks doorzet. Hier niet veel nieuws, ik ben door naar de volgende ronde, heb ook net twee dagen met kruiken rond gelopen en in bed gelegen vanwege helse buik- en rugpijn en mag nu wachten op mijn afspraak bij de gyn in september, die me dan hopelijk kan helpen met de pijn vanaf de eisprong tot na mijn menstruatie.
Th welkom terug. Hopelijk heb je snel minder last. Tijger, spannend voor jullie!!! Myka, dankje meid!!
Gister behoorlijk pijn onder in buik gehad. Slecht na wc kunnen veel moeten plassen. zit nu op dag 30, banner slaat 1 dag over. ik heb zelf het idee dat ik volgende week gewoon ongi ga worden. als er woensdag nog niets is wil il een testje gokken 😊
Ik ben vandaag ziek naar huis gekomen, was weer flauwgevallen.. elke keer voordat die rode duivels doorbreken voel ik me zo ellendig!! Zit nu op dag 30 en er is nog steeds niets zere boobies zere buik blleeeuw! Verwacht dat ik gewoon ongi word maar als dat niet zo is ga ik woensdag ok maar es een testje doen!!
Heb er intussen ook koorts bij gekregen dus denk ok griepje. Ga misschien morgen al testen... Er is nog steeds geen spoor van rode duivels en of ik nu dinsdag of woensdag test maakt dan ok niets uit.. Tijger, wanneer weet je of dat nodig is?
Nee nog geen testje gedaan... hb intussen ok een mega zere onderrug dus verwacht echt nog steeds dat de rode duivels komen, maar ja ik hoop van niet tuurlijk! Ga als het vanavond of vannacht niet komt testje doen morgenochtend....
Wat is het hier spannend trouwens 😛
snuitebolletjeOud lidBerichten: 126Lid sinds: 3 oktober 2012
hey ladies! ik mag me hier weer melden! ik verwacht aind aug mn menstruatie! ik ben dolgelukkig! de weg is voor ons veranderd! zie mn onderschrift whaaaah!
xxx
Mupke als je ei zaterdag 2 weken geleden is kan het nog he. En kan het zijn dat het beetje bloed dat je bent verloren innestelingsbloed is geweest. Duim nog even door voor je
helaaaaaas 😞 vandaag zijn de duivels doorgebroken.. op na de volgende ronde. deze ronde zonder ovu testen, over 2 weekjes krijgen we lekker vakantie... misschien zijn we dan wat relaxter 😊
Jammer Mupke, tijdens een relaxte vakantie heb je vast meer kans en daarbij komt ook nog een heerlijke sfeer. 😊 Hier nog geen duivels, ook geen klachten. Maar ik verwacht dat ze wel gaan komen vandaag of morgen. Moet haast wel want we hebben niet echt gebruik gemaakt van het ei.
@th, yeah goed plan. een vakantie beeb 😊 we gaan er voo deze maand gebruik ik geen ovu testen. ik heb zeer waarschijnlijk mijn vruchtbare periode op vakantie.. dussss 😊 en jij th?? Ook bijna vakantie dus??
Ja, vanochtend toen ik wakker werd voelde ik het gelijk al. Maar goed, ik wist ook al 99,9% zeker dat het niet raak was. 😉 Dus, ik ga lekker kletsen in het septemberforum! 😊
Helaas... Zie dat paar meiden al ongesteld zijn geworden 😞
Hoe gaat het met de rest?
Ik ben 2 augustus ongesteld geworden en had toch nog steeds het idee dat ik misschien toch nog zwanger zou zijn omdat mn lichaam zoveel symptonen liet zien.
Vervolgens eens echt heel kritisch gekeken naar mn symptonen en zwangerschap uit mn hoofd gezet. Ook omdat ik merkte dat mn lichaam weer richting vruchtbare periode ging. En dat is goed gelukt!
Nu sinds vandaag beurs gevoel in mn liezen en felle steken in mn borsten. Echt heel nadrukkelijk aanwezig. En dat waren bij mn vorige zwangerschap dé symptonen. Pfff... Mn hoofd gaat nu weer richting wolken 😉
claudiaOud lidBerichten: 190Lid sinds: 22 maart 2012
Hier heb ik goed nieuws! Vandaag vakantie begonnen en kon het niet laten om bij thuiskomst gelijk te testen. En na anderhalf jaar is het ons dan toch gelukt. ZWANGER!! Dit wordt een top vakantie, zonder carpaccio en limoncello 😉
Thanx meiden, maar toch heb ik het idee dat er op dit forum wel vaker meiden zijn die positief testen en later negatief.. Maar voel me wel zoo zwangee! Daarom deed ik ook al een test (nog voor mn nod).. En het was niet met ochtendurine.. Zal ook nog wel schelen..
Dan heb je straks gewoon een knaller van een test hoor Moortje, het maakt zeker uit of je met ochtendurine test en als je je ook nog eens zwanger voelt... Gaat helemaal goed komen 😊