Hoi Meiden,
Mijn naam is Lieve 21 jaar, en ik ben heel erg benieuwd of er nog meer meiden zijn die jong zwanger willen worden.
Hopelijk snel wat van jullie te horen,
Liefs Lieve
LieveMOud lidBerichten: 364Lid sinds: 21 juli 2013
Meisje 24 schreef:Hoi dames ik sluit me ook graag aan, Ik ben 24 jaar ben in november 4 jaar getrouwd en ken mijn man al vanaf me 16de begin 17de. Om mijn heen zijn ze achter elkaar bevallen 2 vriendinnen van me en een nicht van me, bij mij kriebelde het altijd al wel om vroeg moeder te worden, maar nu helemaal, en heb nu het idee dat ik er echt aan toe ben, Mijn man moet nog een beetje aan het idee wennen, maar vind het denk stiekem toch ook wel heel leuk. Heb mijn ontpilronden gehad zat op 38 dagen, nu weer rustig aan de klus ben benieuwd.
Groetjes Ps,,,, ben dus getrouwd, hebben koopwoning hebben allebei werk, alleen geld is soms wel een dingetje, maja als je daar steeds over na denkt, kun je nooit beginnen......
Meisje 24 schreef:[COLOR=#333333]Naam:................Ronde..........kindje........ ...NOD...[/COLOR]
[COLOR=#333333]LieveM................1e................1e........ .......3aug.
Pinky..................1e................1e....... .........20aug??
Meisje24.............2e..................1e................??[/COLOR]
LieveM schreef:Hoi meisje22!
We gaan van meisje 24 naar 22 haha populaire naam!
In ieder geval onwijs leuk dat je mee komt kletsen!
Ben je al erg benieuwd naar hoe je cyclus gaat lopen?
Ik zou een klein beetje over mijzelf vertellen:
Ik ben Lieve 21 jaar en ben nu 2 en een half jaar samen met mijn vriend.
Wij gaan in januari samen wonen en werk fulltime.
In juni ben ik gestopt met de pil en heb tot nu toe een best mooie cyclus gehad.
En ik word eigenlijk een beetje gefrustreerd omdat mijn ticker alweer verlopen is haha.
snap er helemaal niets van maar goed, welkom meisje haha!
liefs lieve